Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F18B2 - ( głośna ?) praca silnika

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#1 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 18.11.2015

Witam.

 

Dwa pytania

 

1. Przy odpaleniu na ciepłym silniku obroty są na normalnym poziomie a po chwili opadają i znów powracają do normalnej pracy... co to może być ?? Czytałem na forum, że to może być wina silniczka krokowego... ktoś sobie już z tym poradził ??

 

 

2. Nie wiem czy to tak ma być ale wydaje mi się, że silnik głośno pracuje ( może mi się zdaję ). Najwięcej mnie denerwuje dziwny odgłos przy trzymaniu obrotów i jak obroty schodzą to jest takie hymmm - cichuteńkie klekotanie, tyrkanie. Zawory były ustawiane przy wymianie rozrządu i mechanik powiedział, że dwa zawory były za luźne, a jeden zawór był za ciasny...

Co to może być ??? panewki??

 

Filmik:

 

 

 

 

Co to może być wg. was??

 

 

Pozdrawiam :)


Użytkownik AdamAdi edytował ten post 11:00, 18.11.2015

  • 0

#2 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:16, 18.11.2015

Zacznij od zapoznania się z tymi tematami

http://www.accordklu...ca-czyszczenie/

http://www.accordklu...ac-czyszczenie/

http://www.accordklu...-zaworów-vigen/


  • 0

#3 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:17, 18.11.2015

Jeśli filmik był kręcony nie od razu po jeździe to mogą tak grać zawory, jeśli od razu czyli jest ciepły to może kasowniki vtecka albo panewki.


  • 0

#4 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:24, 18.11.2015

W tej głowicy, kasowniki VTECa to są zwykłe sprężyny i nie możliwe aby stukały.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#5 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:38, 18.11.2015

filmik był nagrany po jezdzie... byłem u mechanika i stwierdził, że to nie panewki tylko..... jak on to powiedział.... może być osad na łączeniu tłoka z korbowodem i przy zmniejszaniu obrotów może być taki dziwny dzwięk... ale też słychać takie pukanie przy misce olejowej...


Na pewno panewki?? kiedyś przy astrze poszły mi panewki ale było inne stukanie i było słabe ciśnienie oleju

 

Ogólnie tak sie stało po wymianie oleju


Użytkownik AdamAdi edytował ten post 11:39, 18.11.2015

  • 0

#6 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:06, 18.11.2015

Kilkunastoletnie F18B2 niestety już "proszą" się o remont ...

 

Przy okazji ostatniej wymiany zmieniłeś może lepkość oleju albo producenta ?

 

Dużo dolewasz oleju na 1000 km ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#7 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 18.11.2015

Dlaczego odrazu remont? Silnik nie kopci, nie bierze oleju, tylko ten dźwięk... po kupnie znalazłem w papierach jakiś paragon ze był wlany 10w40 i taki wlałem castrol magnatec 10w40
  • 0

#8 arkus

arkus
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:56, 18.11.2015

zmień olej, ja na początku też wlalem Castrola ale zmieniłem na Valvoline Maxlife i jest dużo lepiej.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
  • 0

był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB


#9 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 18.11.2015

zmień olej, ja na początku też wlalem Castrola ale zmieniłem na Valvoline Maxlife i jest dużo lepiej.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Na tym oleju zrobiłem z 2 tys km to już mam go zmienić czy poczekać do następnej wymiany??


  • 0

#10 arkus

arkus
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:02, 18.11.2015

ja zmieniłem po 5tys. ale do wymiany jakoś się dokulasz może ;) na Castrolu poprostu więcej dolewalem

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
  • 0

był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB


#11 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 18.11.2015

ja zmieniłem po 5tys. ale do wymiany jakoś się dokulasz może ;) na Castrolu poprostu więcej dolewalem

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

dokulasz sę?? to może być aż tak źle??


  • 0

#12 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:10, 18.11.2015

I przez te 2 tyś dolewałeś coś?


  • 0

#13 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 18.11.2015

Nic nie dolalem
  • 0

#14 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:44, 18.11.2015

Dlaczego odrazu remont? Silnik nie kopci, nie bierze oleju, tylko ten dźwięk...

 

Stuki oznaczają, że są luzy na zużytych elementach w silniku, jeżeli to nie są pierścienie tłokowe bo nie widzisz ubytków oleju to mogą być jeszcze do wymiany panewki zwłaszcza korbowodowe lub prowadnice zaworowe w głowicy itd.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#15 AdamAdi

AdamAdi
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Aleksandrów Kujawski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 18.11.2015

O Boze... to teraz mam kłopot. ..
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq