XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:30, 08.12.2015
#17
Napisano 20:01, 17.12.2015
taaa hahah:D
#18
Napisano 20:07, 17.12.2015
A trytytki? xD
#19
Napisano 08:10, 23.12.2015
#20
Napisano 14:42, 23.12.2015
Ale nie daleko mnie jest Profi Warsztat zajmujący się Hondami:) Chłopaki dadzą rade spokojnie
#21
Napisano 23:27, 23.12.2015
Zrobić dobrze remont silnika to nie taka prosta sprawa trzeba mieć trochę pojęcia. Dokładnie wszystko poskładać zgodnie ze sztuką (klucz dynamometryczny - i też nie byle jaki ,zachowanie wszystkich momentów dokręcania oraz kątów, kolejność odkręcania i dokręcania. Sprawdzenie luzów w układzie korbowym za pomocą pasków plastigage. Odpowiednie ustawienie kątowe zamków na pierścieniach tłokowych.Trzeba podpierać się też dokumentacją np AUTODATA .Nie wyobrażam sobie składania silnika na,, pałę,, sztywnym kluczem na ,,wyczucie,,
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:33, 23.12.2015
#22
Napisano 10:07, 24.12.2015
Zrobić dobrze remont silnika to nie taka prosta sprawa trzeba mieć trochę pojęcia. Dokładnie wszystko poskładać zgodnie ze sztuką (klucz dynamometryczny - i też nie byle jaki ,zachowanie wszystkich momentów dokręcania oraz kątów, kolejność odkręcania i dokręcania. Sprawdzenie luzów w układzie korbowym za pomocą pasków plastigage. Odpowiednie ustawienie kątowe zamków na pierścieniach tłokowych.Trzeba podpierać się też dokumentacją np AUTODATA .Nie wyobrażam sobie składania silnika na,, pałę,, sztywnym kluczem na ,,wyczucie,,
Pierścienie na tłokach się obracają i czasem może się zdarzyć, że ustawią się w jednej linii mimo książkowego ustawienia. Skręcanie głowicy dynamometrem na starych szpilkach to głupota, nie jeden "fachura" się naciął. Jedna dociągnie, druga nie, na koniec zawsze lepiej poprawić długim bardzo sztywnym pokrętłem, bo może się okazać, że jedna szpilka pójdzie jeszcze o 10 stopni, a druga o 20. Najważniejsze jest stopniowe dokręcanie i aby pierwsze 50 nm było równe. W Hondach skręcanie stopek wałka rozrządu z kluczem dynamometrycznym grozi ich urwaniem/wyciągnięciem gwintu. Ile razy była sytuacja, że pipka z ASO, który wszystko dociąga dynamometrem nie potrafi odkręcić świecy żarowej, bo boi się że urwie. Po prostu nie czuje i nie we na ile może sobie pozwolić. Pasjonat na pałę, zawsze zrobi lepiej niż książkowiec, który jeszcze skroi dupę.
Użytkownik ulek3pl edytował ten post 10:08, 24.12.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Remont, H22A7, Type-R, Accord
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych