Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Remont H22A7

VI Remont H22A7 Type-R Accord

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 08.12.2015

To proste, odkręcasz w lewo, przykręcasz w prawo. Duzo czerwonego sylikonu i musi chodzic:)
  • 0

#17 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 17.12.2015

taaa hahah:D


  • 0

#18 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 17.12.2015

A trytytki? xD


  • 0

#19 karel17

karel17
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Mikstat
  • Silnik:F18
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:10, 23.12.2015

Jeśli się zachowa czystość , ma łeb na karku i podklasa wszystko zgodnie że sztuka to musi być dobrze. Sam się zastanawiam czy nie zabrać się za wymianę pierścieni samemu.
  • 0

#20 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 23.12.2015

Ale nie daleko mnie jest Profi Warsztat zajmujący się Hondami:) Chłopaki dadzą rade spokojnie :)


  • 0

#21 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:27, 23.12.2015

Zrobić dobrze remont silnika to nie taka prosta sprawa trzeba mieć trochę pojęcia. Dokładnie wszystko poskładać zgodnie ze sztuką (klucz dynamometryczny - i też nie byle jaki :),zachowanie wszystkich momentów dokręcania oraz kątów, kolejność odkręcania i dokręcania. Sprawdzenie luzów w układzie korbowym za pomocą pasków plastigage. Odpowiednie ustawienie kątowe zamków na pierścieniach tłokowych.Trzeba podpierać się też dokumentacją np AUTODATA .Nie wyobrażam sobie składania silnika na,, pałę,, sztywnym kluczem na ,,wyczucie,,


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:33, 23.12.2015

  • 0

#22 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 24.12.2015

Zrobić dobrze remont silnika to nie taka prosta sprawa trzeba mieć trochę pojęcia. Dokładnie wszystko poskładać zgodnie ze sztuką (klucz dynamometryczny - i też nie byle jaki :),zachowanie wszystkich momentów dokręcania oraz kątów, kolejność odkręcania i dokręcania. Sprawdzenie luzów w układzie korbowym za pomocą pasków plastigage. Odpowiednie ustawienie kątowe zamków na pierścieniach tłokowych.Trzeba podpierać się też dokumentacją np AUTODATA .Nie wyobrażam sobie składania silnika na,, pałę,, sztywnym kluczem na ,,wyczucie,,

Pierścienie na tłokach się obracają i czasem może się zdarzyć, że ustawią się w jednej linii mimo książkowego ustawienia. Skręcanie głowicy dynamometrem na starych szpilkach to głupota, nie jeden "fachura" się naciął. Jedna dociągnie, druga nie, na koniec zawsze lepiej poprawić długim bardzo sztywnym pokrętłem, bo może się okazać, że jedna szpilka pójdzie jeszcze o 10 stopni, a druga o 20. Najważniejsze jest stopniowe dokręcanie i aby pierwsze 50 nm było równe. W Hondach skręcanie stopek wałka rozrządu z kluczem dynamometrycznym grozi ich urwaniem/wyciągnięciem gwintu. Ile razy była sytuacja, że pipka z ASO, który wszystko dociąga dynamometrem nie potrafi odkręcić świecy żarowej, bo boi się że urwie. Po prostu nie czuje i nie we na ile może sobie pozwolić. Pasjonat na pałę, zawsze zrobi lepiej niż książkowiec, który jeszcze skroi dupę. 


Użytkownik ulek3pl edytował ten post 10:08, 24.12.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Remont, H22A7, Type-R, Accord

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq