Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Czy Katalizator w 2,0 jest taki sam jak w 2,4?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Osi

Osi
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:11, 07.11.2015

Witam, pytanie o sam rozmiar(mocowanie) czy Katalizator od silnika 2,4 podejdzie do 2,0 ?
  • 0

#2 Kijek86

Kijek86
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Bedford UK Polska Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Nie wiem
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 15.11.2015

Tez jestem ciekaw
  • 0

#3 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:54, 15.11.2015

Hej :)
A co na ten temat 'mówi' EPC?

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#4 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:33, 16.11.2015

2.0    = 18160-RBA-G00

 

2.4    = 18160-RBB-G00


  • 0

#5 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:29, 17.11.2015

Jest inny, od 2.4 ma wieksza srednice na wylocie.


  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:09, 18.11.2015

pasuje zamiennie :) można śmiało z 2.4 zakładać do 2,0


  • 0

#7 Osi

Osi
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:53, 18.11.2015

Dziękuję
  • 0

#8 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:26, 18.11.2015

a z 2.0 do 2.4?


  • 0

#9 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:02, 19.11.2015

a z 2.0 do 2.4?

 

pasuje zamiennie :) można śmiało z 2.4 zakładać do 2,0

;-)


  • 0

#10 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:05, 19.11.2015

zakładałem wydech z 2.4 do kata z 2.0 i pasował od strzału. nic nie kombinowałem. wybiłem stare śruby z kata i skręciłem na nowe z pastą do wydechu i do dziś lata i szczelne jest


  • 0

#11 Kijek86

Kijek86
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Bedford UK Polska Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Nie wiem
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 19.11.2015

Czyli co mozna kupic np do 2.0 i bedzie pasowal do 2.4 bo jak patrze to chyba niczym sie nie roznia po za cena bo mieszkam w uk i sa nowe do 2.4 kosztuje 150 funtow ale do 2.0 polowe mniej i nie wiem czy kupowac jakby mi przeglad nie przeszedl

Użytkownik Kijek86 edytował ten post 21:43, 19.11.2015

  • 0

#12 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:36, 24.11.2015

Tez zakladalem wydech od 2.4 i nie pasowal do kata 2.0


  • 0

#13 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 14:44, 25.11.2015

widze że wszyscy zakładali z 2,4 do 2,0, fizycznie może i pasuje i tutaj nie śmiem wątpić w Wasze doświadczenia :-), mnie interesuje czy ten z 2.0 jest wystarczająco wydajny i czy pomimo wymiany na nowy nie zacznie mi wywalać P0420 bo ma za dużo spalin i nie daje rady tego oczyścić, z większego silnika do mniejszego problemu nie ma - nie będzie pracował na full, pytanie jak w drugą stronę, czyli z mniejszego do większego, jak widzę w EPC numery różnią się jedną pozycją 

2.4 - 18160-RBB-G00

2.0 - 18160-RBA-G00

i bądź tu mądry...

:hmmm:


Użytkownik rafisz edytował ten post 14:47, 25.11.2015

  • 0

#14 Osi

Osi
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:52, 25.11.2015

ja zadałem pytanie poniewąz będe montowal decat który był przeznaczony do 2,4 ( a mam 2,0), oczywiscie obecnie mam bład kata, zobaczymy co bedzie po tym zabiegu bo juz decat w garazu w nastepnym tygodniu mozntaż :)


  • 0

#15 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:51, 28.12.2015

ja zadałem pytanie poniewąz będe montowal decat który był przeznaczony do 2,4 ( a mam 2,0), oczywiscie obecnie mam bład kata, zobaczymy co bedzie po tym zabiegu bo juz decat w garazu w nastepnym tygodniu mozntaż :)

 

I jak działa, nie wywala błędu ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq