Skocz do zawartości


RODO w HAKP

metaliczny podźwięk z podwozia podczas ruszania i szarpania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:39, 15.01.2010

Witam mam irytujący problem,

Na nierównościach albo podczas ruszania max do 3-4 biegu jak lekko szarpne to coś w zawieszenie telepocze, stuka, taki metaliczny podźwięk, jak się rozpędze to juz ok, jak jest już dłużej pojeżdżę to jest coraz ciszej alesprawdzałem podwozie i żadnych luzów, wydech na miejscu, układ napędowy bez luzów, nie mają pojęcia co to jest

Prosze o pomoc bo juz mnie gorączka bierze :(
  • 0

#2 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:28, 15.01.2010

Może poduszka pod silnikiem.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:39, 16.01.2010

poduszka nie :( moze to jakis element zawieszenia, sprężyny amorki, moze cos tam jest luzno i stuka
  • 0

#4 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Z dokładkami
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:52, 16.01.2010

Osłony nad wydechem sprawdzałeś??
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:14, 17.01.2010

mam podobny problem. Znalem ze przyczyna tego problemu nie jest w zawieszeniu ani w poduszkach silnika ani w wydechu. okazało sie ze problem jest w drążku zmiany biegow.
na zdjeciu zaznaczyłem miejsce luz. kaplem tam troche oleju i dziwne stukanie ustało. Dołączona grafika


.http://www.fotosik.p...178743ff6b.html
Sprawdz to u siebie. moze masz ten sam problem
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:20, 17.01.2010

A w którym miejscu ten drążek jest ? czy to jest to miejsce pod mieszkiem skrzyni biegów ?
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:11, 17.01.2010

od srodka tego nie zobaczysz. niezbedny jest kanal. to jest w tym miescu w ktorym drazek wchodzi do srodka. nie wiem jak bedzie w Twojej wersji. pewnie podobnie :-D
  • 0

#8 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 18:05, 14.09.2010

Myślę że to może być zużyta tulejka któregoś z wachaczy. Miałem kiedyś coś takiego w Honda Civic. Przy gwałtowniejszym ruszaniu i hamowaniu słychać metaliczny podźwięk.
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:50, 27.09.2010

Z tym że widzisz kolego... żeby nie było za łatwo w zdiagnozowaniu tej przyczyny to dodam że jest to dolegliwość jesienno-zimowa, czyli przez całą wiosne i lato gdy temperatura jest dodatnia problem ten znika i wraca gdy zaczną się temperatury poniżej 0 (a może to poprostu grypa... :k)
  • 0

#10 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:58, 29.09.2010

Z tym że widzisz kolego... żeby nie było za łatwo w zdiagnozowaniu tej przyczyny to dodam że jest to dolegliwość jesienno-zimowa, czyli przez całą wiosne i lato gdy temperatura jest dodatnia problem ten znika i wraca gdy zaczną się temperatury poniżej 0 (a może to poprostu grypa... :k)

Guma twardnieje w niskich temperaturach i dlatego bardziej Ci to dokucza.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq