Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Uszkodzony wtryskiwacz?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#16 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:32, 05.11.2015

Po odpięciu wtryskiwacza tez nie pokazal błedu. Stwierdzam ze ten cylinder nie pali po tym, ze jak na biegu jałowym zdejmuje fajkę ze swiecy to praca sinika sie nie zmienia, nadal kuleje. Jak zdejme fajkę z czwartego lub trzeciego cylindra to silnik gaśnie, jak z trzeciego to nie gaśnie ale chodzi jeszcze gorzej, jak z pierwszego to nie ma różnicy

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka
  • 0

#17 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 10:39, 05.11.2015

 

Dziwne jest to ze po zdjeciu fajki ze swiecy lub odpięciu wtyczki wtrysku z tego niedomagającego cylindra po dodaniu gazu czuc ze duuzo gorzej sie wkreca niz jesli są podłączone.

 

teraz piszesz:

 

 

jak na biegu jałowym zdejmuje fajkę ze swiecy to praca sinika sie nie zmienia, nadal kuleje.

 

 

no to jest w końcu jakaś różnica czy nie ma?

czy CE w ogóle u Ciebie istnieje? JAKIM CUDEM po odpięciu zasilania na jednym cylindrze nie wywalił błędu?


  • 0

#18 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:43, 05.11.2015

Na biegu jalowym bez dodawania gazu nie ma różnicy. Dopiero jak sie depnie na gaz to czuc ze gorzej wchodzi na obroty. Nie wiem jakim cudem nie wywala błędu :(

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:10, 05.11.2015

zamień 2 wtryski miejscami, wykluczysz wtyczkę

gwoli ścisłości w naszych autkach nie ma silnika krokowego,nie wiadomo co ten "mechanik" regulował


  • 0

#20 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 05.11.2015

Lape wkladal za przepustnice wiec byłem przekonany ze jest tam krokowy

Dodam ze wczesniej w tym aucie byl silnik 1.6, kupilem juz po swapie

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka

Użytkownik adams94 edytował ten post 12:21, 05.11.2015

  • 0

#21 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:29, 05.11.2015

u nas to się nazywa IAC, jest na przepustnicy,tego się nie reguluje, pewnie regulował śrubę na przepustnicy,a to niedobrze. Miałeś problemy z obrotami?

Uparcie trzymasz się tego że to gniazdo, bez sprawdzenia sygnału na kostce, podmiany wtrysków i sprawdzenia jak są wyregulowane zawory.Pół godziny Ci zajmie zdjęcie pokrywy i sprawdzenie luzów zaworowych, instrukcje masz na forum.

Tak to możemy sobie gdybać co jest przyczyną.


  • 0

#22 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:12, 05.11.2015

Problemów z obrotami nie ma i nie było. Wiem ze to nieduzo roboty ale nie mam teraz naprawde czasu. Moze dzis wieczorem mi sie uda podmienic wtryski i sprawdzic sygnal. Dam znac o efektach

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka
  • 0

#23 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:31, 05.11.2015

to na ch.. się ten mechanik czepiał śruby na przepustnicy jak nic się nie działo z obrotami.

Rozumiem że nie masz czasu,ale bez sprawdzenia tego co Ci napisaliśmy to można sobie gdybać do świąt


  • 0

#24 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:48, 05.11.2015

Przy tej śrubie majstrował gość co mi sprzedawal samochód. No może do świąt uda mi sie cos pogrzebac, bo dzis juz na pewno nie dam rady
  • 0

#25 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:36, 05.11.2015

Zasugerowałeś wtryskiwacze i wszystkie rady kręcą się wokół nich. Wydaje mi się że powinieneś podejść kompleksowo : pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejów, przegląd instalacji WN, regulacja zaworów, zasilanie benzyną i krok po kroku eliminować przyczyny. Niestety samo lub darmo się nie zrobi.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:10, 08.11.2015

u nas to się nazywa IAC, jest na przepustnicy,tego się nie reguluje, pewnie regulował śrubę na przepustnicy,a to niedobrze. Miałeś problemy z obrotami?

Uparcie trzymasz się tego że to gniazdo, bez sprawdzenia sygnału na kostce, podmiany wtrysków i sprawdzenia jak są wyregulowane zawory.Pół godziny Ci zajmie zdjęcie pokrywy i sprawdzenie luzów zaworowych, instrukcje masz na forum.

Tak to możemy sobie gdybać co jest przyczyną.

co to za brednia z tym IAC ? 

jak cos to IACV i miesci sie na kolektorze ssacym z tylu - i jest to silniczek krokowy

Na przepustnicy jest TPS  i jak dobrze pamietam FITV


Zasugerowałeś wtryskiwacze i wszystkie rady kręcą się wokół nich. Wydaje mi się że powinieneś podejść kompleksowo : pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejów, przegląd instalacji WN, regulacja zaworów, zasilanie benzyną i krok po kroku eliminować przyczyny. Niestety samo lub darmo się nie zrobi.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

autor napisale w jednym z postow, ze wykonal pomiar cisnienia i jest ok

 

tez sie zastanawiam dlaczego autor postu upiera sie przy palonym gniezdzie zaworowym bo wtedy na kompresji wyszloby 0......


  • 0

#27 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:29, 08.11.2015

No fakt, nie popisałem się z poradą. Jaka jest instalacja LPG? Jeżeli IV generacji to może mapa wtrysku LPG coś podpowie, zapewne jest rozjechana.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#28 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:05, 08.11.2015

Witam. Panowie mozecie mi powiedziec czy jest taka mozliwosc ze silnik nie pali na 1 cylinder na benzynie i gazie ze względu na uszkodzony wtryskiwacz benzynowy? Podobno sygnal na wtryski gazowe idzie z wtryskow benzynowych, wiec chyba możliwe?
dodam ze komputer nie pokazuje zadnego bledu a silnik tak jakby zaczyna dobrze pracowac dopiero po przekroczeniu 2600rmp. Dziwne jest to ze po zdjeciu fajki ze swiecy lub odpięciu wtyczki wtrysku z tego niedomagającego cylindra po dodaniu gazu czuc ze duuzo gorzej sie wkreca niz jesli są podłączone. Macie jakis pomysł?

 

nie jest mozliwe. Sygnal owszem pochodzi od wtryskow benzynowych ale nie idzie przez nie i dopiero trafia jako sygnal do gazowych - podlaczenie do sterowania wtryskami od gazu idzie z kabelkow sterujacych wtryskami od benzyny - tak lopatologicznie wytlumaczone.


  • 0

#29 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:57, 08.11.2015

kolego Dudix, gwoli ścisłości, V w skrócie IACV oznacza z angielskiego właśnie zawór, czyli u nas jest zawór IAC i wg. mojej wiedzy nie jest to to samo co silnik krokowy


  • 0

#30 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:41, 08.11.2015

Toki, Dudix ma rację.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq