XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 01:32, 05.11.2015
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka
#17
Napisano 10:39, 05.11.2015
Dziwne jest to ze po zdjeciu fajki ze swiecy lub odpięciu wtyczki wtrysku z tego niedomagającego cylindra po dodaniu gazu czuc ze duuzo gorzej sie wkreca niz jesli są podłączone.
teraz piszesz:
jak na biegu jałowym zdejmuje fajkę ze swiecy to praca sinika sie nie zmienia, nadal kuleje.
no to jest w końcu jakaś różnica czy nie ma?
czy CE w ogóle u Ciebie istnieje? JAKIM CUDEM po odpięciu zasilania na jednym cylindrze nie wywalił błędu?
#18
Napisano 11:43, 05.11.2015
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 12:10, 05.11.2015
zamień 2 wtryski miejscami, wykluczysz wtyczkę
gwoli ścisłości w naszych autkach nie ma silnika krokowego,nie wiadomo co ten "mechanik" regulował
#20
Napisano 12:14, 05.11.2015
Dodam ze wczesniej w tym aucie byl silnik 1.6, kupilem juz po swapie
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka
Użytkownik adams94 edytował ten post 12:21, 05.11.2015
#21
Napisano 13:29, 05.11.2015
u nas to się nazywa IAC, jest na przepustnicy,tego się nie reguluje, pewnie regulował śrubę na przepustnicy,a to niedobrze. Miałeś problemy z obrotami?
Uparcie trzymasz się tego że to gniazdo, bez sprawdzenia sygnału na kostce, podmiany wtrysków i sprawdzenia jak są wyregulowane zawory.Pół godziny Ci zajmie zdjęcie pokrywy i sprawdzenie luzów zaworowych, instrukcje masz na forum.
Tak to możemy sobie gdybać co jest przyczyną.
#22
Napisano 14:12, 05.11.2015
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7047D przy użyciu Tapatalka
#23
Napisano 15:31, 05.11.2015
to na ch.. się ten mechanik czepiał śruby na przepustnicy jak nic się nie działo z obrotami.
Rozumiem że nie masz czasu,ale bez sprawdzenia tego co Ci napisaliśmy to można sobie gdybać do świąt
#24
Napisano 16:48, 05.11.2015
#25
Napisano 18:36, 05.11.2015
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#26
Napisano 10:10, 08.11.2015
u nas to się nazywa IAC, jest na przepustnicy,tego się nie reguluje, pewnie regulował śrubę na przepustnicy,a to niedobrze. Miałeś problemy z obrotami?
Uparcie trzymasz się tego że to gniazdo, bez sprawdzenia sygnału na kostce, podmiany wtrysków i sprawdzenia jak są wyregulowane zawory.Pół godziny Ci zajmie zdjęcie pokrywy i sprawdzenie luzów zaworowych, instrukcje masz na forum.
Tak to możemy sobie gdybać co jest przyczyną.
co to za brednia z tym IAC ?
jak cos to IACV i miesci sie na kolektorze ssacym z tylu - i jest to silniczek krokowy
Na przepustnicy jest TPS i jak dobrze pamietam FITV
Zasugerowałeś wtryskiwacze i wszystkie rady kręcą się wokół nich. Wydaje mi się że powinieneś podejść kompleksowo : pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejów, przegląd instalacji WN, regulacja zaworów, zasilanie benzyną i krok po kroku eliminować przyczyny. Niestety samo lub darmo się nie zrobi.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
autor napisale w jednym z postow, ze wykonal pomiar cisnienia i jest ok
tez sie zastanawiam dlaczego autor postu upiera sie przy palonym gniezdzie zaworowym bo wtedy na kompresji wyszloby 0......
#27
Napisano 10:29, 08.11.2015
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#28
Napisano 13:05, 08.11.2015
Witam. Panowie mozecie mi powiedziec czy jest taka mozliwosc ze silnik nie pali na 1 cylinder na benzynie i gazie ze względu na uszkodzony wtryskiwacz benzynowy? Podobno sygnal na wtryski gazowe idzie z wtryskow benzynowych, wiec chyba możliwe?
dodam ze komputer nie pokazuje zadnego bledu a silnik tak jakby zaczyna dobrze pracowac dopiero po przekroczeniu 2600rmp. Dziwne jest to ze po zdjeciu fajki ze swiecy lub odpięciu wtyczki wtrysku z tego niedomagającego cylindra po dodaniu gazu czuc ze duuzo gorzej sie wkreca niz jesli są podłączone. Macie jakis pomysł?
nie jest mozliwe. Sygnal owszem pochodzi od wtryskow benzynowych ale nie idzie przez nie i dopiero trafia jako sygnal do gazowych - podlaczenie do sterowania wtryskami od gazu idzie z kabelkow sterujacych wtryskami od benzyny - tak lopatologicznie wytlumaczone.
#29
Napisano 16:57, 08.11.2015
kolego Dudix, gwoli ścisłości, V w skrócie IACV oznacza z angielskiego właśnie zawór, czyli u nas jest zawór IAC i wg. mojej wiedzy nie jest to to samo co silnik krokowy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych