pasowałoby to ustrojstwo podmienić i sprawdzić, na to wychodzi że również 2 sonda ma wpływ na wtrysk. Ktoś z tego co pamietam miał eksperymentować z dawcą gdzies z koncem września i wszystko ucichło..
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 22:02, 11.10.2015
#62
Napisano 20:03, 14.10.2015
Wiem że znajdą się tacy co mnie będą ganić że w ich autach było już to sprawdzane.... ale z własnych doświadczeń opisze jak rozwiązałem swój problem z korektami. Podobnie jak u was problem dotyczył korekt na "+" szczególnie było to widoczne na biegu jałowym. Byłem w kilku miejscach w celu postawienia diagnozy co to może być i nic... nikt nie wiedział o co chodzi... Cały układ dolotowy był sprawdzany- żadnego lewego powietrza.... Za sprawę postanowiłem się wziąć sam. na biegu jałowym podcisnienie oscylowało w granicach 34-35( standardowo w powinno oscylować w granicach 29-32) i tutaj wniosek- gdzieś musi ciągnąć lewe.... no to zacząłem wszystko sprawdzac od filtra do silnika( podczas pracy silnika na jałowym biegu pryskałem preparatem po newralgicznych punktach takich jak : łączniki opaski uszczelki itd preparatem do czyszczenia gaźników nasłu*cenzura*ąć czy nie będzie zmieniała się praca silnika ) byłmem już załamany bo również nie udało mi się nic znaleść jak moim poprzednikom ale postanowiłem popryskać jeszcze na wtryskiwacze benzynowe.... i to było sedno.... silnik zdusiło i zgasł... gdy rozebrałem listwe wtryskową okazało się ze z pośród 4 wtryskiwaczy na 2 były uszkodzone oringi... po wymianie wszystko ręką odjął... mam nadzieje że komuś to pomoże bo wiem jak te korekty potrafią być uciążliwe i wkurzające... Pozdrawiam.
#63
Napisano 20:47, 14.10.2015
#64
Napisano 14:51, 15.10.2015
#65
Napisano 18:42, 15.10.2015
Użytkownik mickry edytował ten post 18:43, 15.10.2015
#66
Napisano 19:20, 15.10.2015
Sterownik benzynowy wylicza tak różne korekty dla pb i dla lpg gdyż z pewnością obie mapy masz rozjechane przy danym obciążeniu. Podejrzewam że pomiary robione na biegu jałowym. Ciekawe jak jest przy większych obciążeniach. Wynika to z faktu iż sterownik benzynowy na bieżąco robi korekty dla gazu... i jeśli masz na gazie zbyt ubogo to daje korekty na + jezeli przełączasz na benzynę robi korekty na - bo na gazie było zbyt ubogo. Jeżeli chcesz właściwie ustawić mapy najlepiej przywrócić wszystkie korekty do 0 i pojezdzić troche na pb. Dopiero później zbierasz mapę dla lpg i ustawiasz korekcje tak by się pokryła z mapą benzynową i musi być dobrze. Tutaj koledzy powyżej mają problem z korektami dla benzyny więc gaz nie ma tu nic do rzeczy. Słusznie szukają problemu w sondach lambda czujnikami temperatury powietrza zassanego itp. Podstawa w znalezieniu przyczyny niewłaściwych korekt to wyzerowanie ich i obserwacja co się dzieje ze wskazaniami na szynie CAN podczas pracy na benzynie.
#67
Napisano 19:25, 15.10.2015
#68
Napisano 19:37, 15.10.2015
to może masz modyfikowany dolot "jakiś pseudo tuning" i finalnie zbyt mało powietrza się dostaje? żadnych stożków itp?
#69
Napisano 19:37, 15.10.2015
Troche zajela C ta walka z korektami, ale nie dales za wygrana, juz bodajze w czerwcu o tym wspominales. Lewe powietrze ciezko znalezc, najwiekszy ma to jednak wplyw na sklad na wolnych obrotach, przy wyzszych przeplyw powietrza sie zwieksza, tymsamym wplyw lewizny maleje.
P.S dawaj na spota w niedziele
#70
Napisano 19:50, 15.10.2015
postaram się pojawić a z tą lewizną to naprawdę upierdliwy temat. Ku przestrodze powiem jedno zdanie za które mogę dostać słowa krytyki:D "wszyscy twierdzą że przy zakładaniu lpg najlepiej zdejmować kolektor ssący by wywiercić otwory na wkrętki.... problem polega na tym że ten kolektor trzeba póżniej dobrze założyć ... tak by przy okazji nic nie uszkodzić... np uszczelka teflonowa, czy też jak u mnie o-ringi... a jest jeszcze więcej elementów składowych...na koniec dodam - istotną kwestią jest nawet kolejność skręcania śrub:P"
#71
Napisano 20:29, 15.10.2015
chemycky czyli napewno na biegu jałowym podciśnienie prawidlowo ecu powinien pokazywac od 29-32 kpa tak? a ty mialeś więcej?to jak to jest w koncu im wieksze podciśnienie tym większa wartość czy odwrotnie?bo już zgłupiałem...a jeśli chodzi o oringi na wtryskiwaczach to są to kolektor-wtryskiwacz??czy jakieś inne?mam nadzieje ze nie zagmatwałem zabardzo
Użytkownik AGENT edytował ten post 20:44, 15.10.2015
#72
Napisano 20:36, 15.10.2015
Po wtryskach tez juz psikalem-ale jak znajde chwile,to sie przyjrze temu jeszcze raz,szczegolnie ze gdzies mam komplet oringow na wtryskiwacze:-)
#73
Napisano 20:47, 15.10.2015
100 kPa to około ciśnienie atmosferyczne czyli brak podciśnienia i pojawia się w momencie pełnego otwarcia przepustnicy. na biegu jałowym powinno być około 30 kPa im wartość wyższa od 30 kPa tym mniejsze podciśnienie więc silnik prawdopodobnie ssie lewe. Wartości mniejsze od 30 dążące do 0 oznaczają podciśnienie większe - ale tego reczaj nie zauważycie. Mowa tu teraz o silnikach k20a6 bo np w 3.0 litrowym motorze alfa 156 podcinienie wynosi ok 42kPa czyli jest mniejsze niż w naszych motorach.
#75
Napisano 21:10, 15.10.2015
a która to jest wartość w torque? no dobra, jak korekta jest dodatnia tzn że jest lewe powietrze, a jak jest ujemna to co? to powietrze ucieka?
Użytkownik mickry edytował ten post 21:14, 15.10.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych