Gazownik, z którym rozmawiałem sugerował sprawdzenie przepływomierza, lewego powietrza i odmy silnika. Sprawdzał ktoś?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#301
Napisano 10:54, 11.03.2019
#302
Napisano 11:49, 11.03.2019
#303
Napisano 17:02, 11.03.2019
Użytkownik Sacrum edytował ten post 17:03, 11.03.2019
#304
Napisano 13:19, 01.07.2019
Rozmawiałem z człowiekiem, który miał nieszczelny kolektor i tak rozwiązał problem korekt. Przynajmniej tak opowiadał.
#306
Napisano 16:35, 02.10.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#307
Napisano 17:57, 02.10.2019
#308
Napisano 21:43, 02.10.2019
Zgadza się tlen powinieneś mieć ~0.7 na drugiej sondzie. Możesz mieć coś nie tak z katem, na co wskazują też testy niezliczone.
Użytkownik ubek edytował ten post 21:46, 02.10.2019
#309
Napisano 02:47, 03.10.2019
Użytkownik bartox88 edytował ten post 03:15, 03.10.2019
#310
Napisano 10:37, 03.10.2019
Wziąć miernik do reki i samemu zmierzyć. Chodź sam elm już pokazuje że "leży" druga sonda.
https://www.youtube....h?v=PVRNmzFzzGk
Pamiętaj też żeby kupując sondę, lepsza będzie już nowa/używka oem dedykowana, niż nowa uniwersalna.... cena kusi, ale finalnie i tak klienci wracali po dedykowaną sondę, bo na uniwersalnej potrafiły błędy dalej być, lub spalanie wyraźnie rosło i inne historie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#311
Napisano 12:19, 03.10.2019
#312
Napisano 07:52, 14.10.2019
ktoś ma jakiekolwiek pomysły?
ktoś się spotkał z czymś takim?
ktoś może sprawdzić u siebie?
Rozwiązałeś temat?
Bo ja tak
Ostatnimi czasy korekty na wolnych stały się tak wysokie , że często wywalało checka na postoju na światłach.
To juz irytowało mnie na maxa. Check znikał po jakimś czasie podczas jazdy pozamiejskiej.
Kasowanie nie mialo sensu bo pojawiał sie na wolnych niemal natychmiast.
LTFT 25. STFT ponad 20. Wynikowa oscylowała w okolicach 50!
Zawory mam ok, dolot tez ok - dwa czujniki ( mam gaz ) wskazują okolo 24kpa ( oem wskazuje 24 , gazowy 26 )
Próbowałem specjalnie rozszczelnić minimalnie dolot.
Korekty sie o dziwo nie zmieniają - zmieniają się tylko obroty - zaczynają nieco szaleć, rosną.
Po tym jak dowiedziałem się, że k24 ma szerokopasmówke zacząłem się nią interesować...
Powinna mieć w miare równy wykres na kompie , na 0v , bez skoków itp. ( mam osobną szerokopasmowke lsu 4.2 na sterowniku innovate takze mniej wiecej wiem jak to działa )
U mnie - falowanie . Niemal jak zwykła waskopasmowa.
Wskazuje to tylko na jedno - nieszczelność wydechu.
Wlazłem pod auto szukając jakiejś nieszczelnosci w okolicach sondy. Brak. Zero. Wszystko ładne , nawet mało rudej.
Oddalem auto do tłumikarza aby dokładnie sprawdził na podnośniku.
Diagnoza - jakaś niewielka mało istotna dziurka gdzies na górze wydechu przy wieszaku z tyłu.
Naprawione. Załatane.
Jako że tego dnia ( piątek ) wyjezdzałem - nie mialem czasu sprawdzic korekt. Pojechałem na żywioł.
Check zniknął.
Spalanie zmalało o okolo 1.5l/ 100. !
Dziś sprawdze jakie są korekty ale .. NA BANK nizsze
Byłem PRZEKONANY ,że nieszczelność musi być w okolicach sondy aby zakłócić jej odczyt. Jak widać - myliłem się.
Użytkownik thembol edytował ten post 08:09, 14.10.2019
#313
Napisano 14:31, 15.10.2019
Diagnoza - jakaś niewielka mało istotna dziurka gdzies na górze wydechu przy wieszaku z tyłu.
Naprawione. Załatane.
Jako że tego dnia ( piątek ) wyjezdzałem - nie mialem czasu sprawdzic korekt. Pojechałem na żywioł.
Check zniknął.
Spalanie zmalało o okolo 1.5l/ 100. !
Dziś sprawdze jakie są korekty ale .. NA BANK nizsze
Byłem PRZEKONANY ,że nieszczelność musi być w okolicach sondy aby zakłócić jej odczyt. Jak widać - myliłem się.
Jako ciekawostkę dodam, że po stłuczce jeździłem 1.5miesiąca z 10cm pęknięciem w wydechu i ogromna dziurą i nie było ani wysokich korekt ani nie wywalało checkengine
#314
Napisano 09:46, 13.11.2019
Użytkownik bartox88 edytował ten post 09:48, 13.11.2019
#315
Napisano 10:43, 13.11.2019
Może katalizator zapchany? Gdzieś już były takie przypadki w 8genie bodajże, że auto nie jechało i waliło CE a kat zapchany był.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)