XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 18:50, 14.11.2015
#17
Napisano 19:30, 14.11.2015
Krzysiu masz zdecydowanie rację, bo skok pozostanie ten sam, tylko być może ten zakres pracy tłoczyska jest korzystniejszy... ?
Tyle, że o to, to już trzeba byłoby zapytać konstruktorów amortyzatorów.
Ja nie podejmuję się takiej oceny...
Swoją drogą to ciekawe zagadnienie.
Bez top hat'a amortyzator pracuje tak, jakby standardowe sprężyny były mocno styrane, z nim chyba istnieje niebezpieczeństwo, że może nie mieć szansy odpowiednio zadziałać...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#18
Napisano 21:47, 14.11.2015
Na forum civiców kiedyś gość tak przerobił i efekt pingponga mu ustąpił. Amortyzator działał jakby bardziej miękko, mniej nerwowo.
Moim zdaniem może top hats dawać efekt taki że jak wpadniesz w dziurę lub jakąś większą nie równość na drodze, to uderzenie w amortyzator będzie mniej twarde bo tłoczysko będzie ciut dalej.
Ściśnięty amortyzator często jest "dobijany" a z krótką sprężyną szybciej odda energię ale jej nie pochłonie tak mocno jak w serii.
To chyba o to chodzi , tak sądzę.
#19
Napisano 10:30, 19.11.2015
dla tych ktorzy nie rozumieja tego wielce skomplikowanego zagadnienia, zrobilem równie wielce skomplikowany rysunek
tophats.png 15,19 KB 14 Ilość pobrań
Użytkownik frajcik edytował ten post 10:30, 19.11.2015
#20
Napisano 10:37, 19.11.2015
Hej
Ten 'wielce skomplikowany rysunek' niespecjalnie wyjaśnia to o czym wcześniej pisałem, bo owszem spoczynkowe położenie tłoczyska będzie jednakowe, ale jednak amortyzator będzie pracował w innym zakresie i pozostaje pytanie co jest lepsze - praca amortyzatora w sytuacji 2 czy 3 na rysunku?
Pozdrawiam
Tomek
#21
Napisano 13:09, 19.11.2015
a do czego prowadzi dlugotrwała praca amortyzatora na dobiciu? nie wspomne o charakterystyce jego pracy w tym polozeniu
#23
Napisano 17:12, 19.11.2015
Ha ha haDo czego?
Frajcik narysowałeś to co wszyscy wiedzą. Tylko dlaczego amor z tłokiem osadzonym wyżej musi lepiej pracować?
#24
Napisano 19:12, 19.11.2015
Po 2 w takim polozeniu calosc ciezaru pracy przyjmuje juz bałwanek ktory jest pewnego rodzaju zabezpieczeniem przed uderzaniem tloczyska w dno. Najwiekszy problem pojawia sie wtedy gdy balwanek wyzionie ducha
Ogolnie rzec biorac popularnie zwany pingpong to nastepstwo obu wyzej opisanych tematow. Amor walczy by nie nie dac aie wcisnac+balwanek robi co do niego nalezy.
#25
Napisano 19:21, 19.11.2015
Ale tak od razu to chyba nie padnie? Solidna japońska robota da sobie radę przez czas jakiś, a jak już padnie, to wymiana. Albo na dobrą używkę, albo na niższą wersję.
#26
Napisano 21:32, 19.11.2015
To zależy jak szybko będzie padać :p 4-5 pełnych sezonów jeszcze do zgryzienia ale jak by wiązało się to z wymianą co 1-2-3 sezony to już gorzej :p
#27
Napisano 21:52, 19.11.2015
Muszę dokładnie poszukać info jak pracuje/przelewa się olej w amortyzatorach.
#28
Napisano 22:32, 19.11.2015
skoro ktoś to wymyślił to chyba coś to daje zobaczymy jak to bd hulało na -60 springach bez top hatsow , I jak padna amorki dość szybko to zobacze z top hatsami.
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#29
Napisano 22:32, 19.11.2015
Latwo mozna zauwazyc ze sprezyny zazwyczaj przednie sa twarde jak skala a tylnie maja x gestych zwojow ktore po scisnieciu tworza tuleje ktora najzwyczajniej w swiecie sie nie ugnie
Mozna pisac ze ja jezdze nic sie nie dzieje(pomijam przebiegi roczne takich osob), ze nic nie wylewa itd.
Caly sek w tym ze zawieszenie jest po to zeby pracować, czyz nie?
Krotsza sprezyna powinna ciagnac za soba krotszy i zarazem silniejszy amortyzator(stawiajacy wiekszy opor). Niestety ale wiemy jakie sa realia i nie kazdego na to stac.
Z tad omawiany tutaj trick ktory napewno nie moze konkurowac z sprawdziwym sportow zawieszeniem, jednak niewielkim nakladem pracy znacznie usprawnia jego prace oraz wydluza zywotnosc
#30
Napisano 08:33, 20.11.2015
Krotsza sprezyna powinna ciagnac za soba krotszy i zarazem silniejszy amortyzator(stawiajacy wiekszy opor).
I tu się zgodzę. Jednak ta duperela nie powoduje że amor robi się krótszy i mocniejszy. ; )
Być może jest to rozwiązanie przy obniżeniu większym niż te 30-40 mm.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, top hats, accord, all gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord kombi wiązka haka 7Pin na 13 PinNapisany przez Bezwyrazu , 22 mar 2024 VIII, Accord, hak 13Pin |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
Pompa sprzęgła, przewód elastyczny, wysprzęglik - jaki zamiennik?Napisany przez ostry0728 , 10 lut 2024 VIII, accord, sprzęgło, CU i 2 więcej |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Problem z cylindrem - nierówna praca silnikaNapisany przez CoverMe , 30 sty 2024 VIII, 2.0, ACCORD, r20a3 |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych