Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

top hats

all_gen top hats accord all gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#46 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:45, 22.11.2015

Vinchenzo, jakbyś mógł po tych zabiegach sprawdzić siłę tłumienia na stacji diagnostycznej.
  • 0

#47 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:19, 22.11.2015

Vinchenzo, jakbyś mógł po tych zabiegach sprawdzić siłę tłumienia na stacji diagnostycznej.

 

Krzychu, to bez sensu... siła tłumienia amortyzatora się nie zmienia, czy to przy normalnej sprężynie, czy krótszej/twardszej. jedyne co się w tym przypadku zmienia, to to w którym położeniu jest tłok amortyzatora.

to w dalszym ciągu jest ten sam amortyzator, przecież... a na diagnostyce ruchy szarpaków, czy jak to zwać, są tak minimalne, że nie sprawdzają działania amortyzatora w pełnym jego ruchy, czyli od max wysunięcia do max wsunięcia ..

 

z top hatsami jedyna różnica jaka bedzie, to to, że podczas wpadania w dziurę, czy tam najeżdżania na próg amor nie dobije do końca swoich możliwości i nie zatrzyma "opadania" nadwozia, bo tłok będzie bardziej wysunięty... i przy sporym obniżeniu, może to skutkować tym, że jego praca będzie umożliwiać "opadanie" auta w takim zakresie który umożliwi mu dojście podłogą do gleby ;-)


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#48 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 22.11.2015

no i na taką odp czekałem więc przerobie ori mocowania i bd git :) 


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#49 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:53, 22.11.2015

Krisss, ale ja cały czas tak twierdzę. I wg. tego przy springach -30 praca amortyzatora się nie zmieni. Czyli jego szybsze zużycie to stwierdzenie na wyrost. Przy -60 już może odbijać więc jego praca będzie zaburzona.
  • 0

#50 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:42, 23.11.2015

Krisss, ale ja cały czas tak twierdzę. I wg. tego przy springach -30 praca amortyzatora się nie zmieni. Czyli jego szybsze zużycie to stwierdzenie na wyrost. Przy -60 już może odbijać więc jego praca będzie zaburzona.

 

exactly


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#51 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:12, 12.09.2016

Vinchenzo i jako zrobiłeś top hatsy??

Jak wrażenia??

 Ja mam u siebie to zrobione co prawda tylko przód bo na tył brakuje pomysłu z braku miejsca.

Ale coś się wymyśli.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, top hats, accord, all gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq