Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Samodiagnostyka abs

VI

Najlepsza odpowiedź , --

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 Zrogi

Zrogi
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Młochów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147 ale pewnie trochę uciekło ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 01.12.2015

szukam lewego przodu :) Dobra gapa ze mnie znalazłem :P Dzięki Seth :)


Użytkownik Zrogi edytował ten post 13:53, 01.12.2015

  • 0

#17 bany18pl

bany18pl
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Leżajsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 28.01.2016

Koledzy nie mogę znaleźć kodów do abs , wyskakuje mi 15 i 53 co to może być?

I jak to ma się do rozrządu bo własnie po jego wymianie w warsztacie abs przestał mi działać...


  • 0

#18 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 30.01.2016

Proszę oto kody błędów.


Witam.

Ja dzis zdiagnozowalem ten sam blad - 17, lewe tylne kolo.

Krzysiek jakbys juz rozwiazal problem to daj znac co i jak zrobiles oraz czy abs juz dziala ;-)
Pozdrawiam.

Dopiero zobaczyłem twoją wiadomość,abs działa po wymianie czujnika,tylko jeszcze przeczyściłem kostkę przy czujniku bo czasem nie łaczylła.

Załączone pliki


  • 0

#19 InfamousR750

InfamousR750
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 15.09.2017

U mnie natomiast świeci się ABS i wykrzyknik ale podczas samo diagnostyki po zwarciu 1 i 3 pinu i przekreceniu zapłonu zupełnie nic się nie dzieje wszystkie kontrolki świecą tak samo bez żadnego migania, co to może oznaczać? tylko hds?


  • 0

#20 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:53, 18.09.2017

U mnie natomiast świeci się ABS i wykrzyknik ale podczas samo diagnostyki po zwarciu 1 i 3 pinu i przekreceniu zapłonu zupełnie nic się nie dzieje wszystkie kontrolki świecą tak samo bez żadnego migania, co to może oznaczać? tylko hds?


To oznacza ze masz modulator abs pompe abs spalona..
  • 0

#21 pe_jot

pe_jot
  • Młodszy Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Ostrów Mazowiecka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:07, 18.11.2017

A co w przypadku gdy po wymianie pompy ABS są błędy 11 i 51 ?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 Robert30

Robert30
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:VI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 20.11.2017

Jak po nocy kontrolki abs i wykrzyknik gasna a po 3 kilometrach sie zapalaja to tez pompa spalona? Dodam ze z kompem sie nie laczy i zworka pinow tez nic nie daje.


  • 0

#23 Kalisz1980

Kalisz1980
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 21.08.2018

Problem dotyczy Accorda VI z 1998 roku.

Od kilku 5 dni borykam się z problemem świecącej kontrolki ABS i ostrzegawczej hamulca. Kontrolki zapalają się równocześnie, nieregularnie i niezależnie od przebytego dystansu.

Czujniki ABS przy kołach sprawdzone omomierzem – OK.

Pierścienie przy kołach przednich były brudne. Zostały wyczyszczone i nie przyniosło to oczekiwanego rezultatu. Tylne pierścienie wyglądają na czyste.

 

Diagnostyka nie pokazuje błędów na złączu 2-pinowym i na 5-pinowym (pin 1 i 3) – nie mruga kod. Aplikacje „Piston” i inne nie pokazują błędów po połączeniu z OBD2.

 

Dziś w drodze z pracy kontrolki zabłysnęły po około 2 km, po zatrzymaniu i wyłączeniu zapłonu na około 2 minuty nie zgasły. Po ponownym ruszeniu i przejechaniu około 1 km same zgasły by ponownie zabłysnąć po następnym kilometrze.

 

*Na początku lipca wymieniałem wszystkie klocki hamulcowe + wymiana płynu DOT4 + odpowietrzanie.

Poziom płynu hamulcowego jest OK.

 

Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy pompa ABS jest rozbieralna?

Zanieczyszczenie pompy po miesiącu od wymiany płynu hamulcowego raczej wykluczam – choć by być na 100% pewnym raz jeszcze wymienię płyn.

 

Wolek (cześć), przy takich objawach piszesz powyżej o spalonej pompie – czy to potwierdzone? A w tym temacie o module: http://www.accordklu...samodiagnostyka

 

Moduł a pompa to to samo?

 

 

Edit 27/09/2018

Dobra. Po rozmowie z Wołkiem wymieniłem sam moduł. Problem rozwiązany.


Użytkownik Kalisz1980 edytował ten post 21:33, 27.09.2018

  • 0
Było CC7 jest CG9 (i CH6).
Raz Honda, zawsze Honda ....

#24 WaterMelon

WaterMelon
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:KOZIENICE
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 27.09.2018

Witam, odgrzeje. Musiałem wyciągnąć prawy czujnik abs. Po założeniu z powrotem zaczął sie świecić ABS ;/ z samodiagmostyki wymrugalo mi błąd 13(link do filmu wrzucę później), który świadczy chyba o lewym czujniku. Macie moze jakiś sposob na sprawdzenie czy to on jest powodem?
Druga sprawa to kasowanie błędu czy wie ktoś jak to zrobic w vi gen? Dodam, ze zwarcie pubów w kostce i wciśnięcie hamulca nic nie daje ponieważ kontrolka nie gaśnie.
  • 0

#25 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:16, 03.06.2019

Temat pewnie dalej aktualny, więc odkopie :-)

 

Może ktoś rozwinąć opis błędów? Czym rożnią się błędy 'open circut' od 'short circut'?

 

11 Wheel speed sensor, right front - open circut

12 Wheel speed sensor, right front - short circut

 

 


  • 0

#26 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 11:22, 03.06.2019

Temat pewnie dalej aktualny, więc odkopie :-)

Może ktoś rozwinąć opis błędów? Czym rożnią się błędy 'open circut' od 'short circut'?

11 Wheel speed sensor, right front - open circut
12 Wheel speed sensor, right front - short circut

Short to zwarcie, open to przerwa w obwodzie...

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • 1

#27 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:42, 03.06.2019

hmm czyli open = uszkodzony czujnik? :-) W sumie i wiązką też mogłaby być skoro przerwa... 


Użytkownik soul edytował ten post 11:42, 03.06.2019

  • 0

#28 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:09, 24.09.2019

Przy wymianie łożyska LP magicy źle zmontowali przewód od czujnika ABS i uległ przetarciu. Konieczne było dosztukowanie. Dali przewód jaki mieli. Obecnie po przekręceniu kluczyka jeśli odczekam kontrolka gaśnie, zapala się podczas rozruchu i gaśnie.
Nigdy nie zwracałem uwagi na ten element, zwykle silnik jest uruchamiany bez czekania na zgaśniecie kontrolek.
Czy jest to OK ,czy trzeba poprawić lutowanie?

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#29 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:45, 24.09.2019

Napewno nie powinna zapalać się w czasie jazdy...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq