Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Regulacja hamulca ręcznego w VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 witekmp3

witekmp3
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Torup, Szwecja
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 05.11.2015

Czyli jednak trzeba rozebrac caly podlokietnik?


Jesli zamierzasz tylko naciagnac reczny to nie trzeba sciagac podlokietnika. Tak jak pisalem wczesniej, wystarcza tylko dwie srubki z tylu podlokietnika i cala tylna zaslepka wraz z popielniczka pasazerow jest zdemontowana
  • 0

#17 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:36, 05.11.2015

U mnie ten tył nie zejdzie. Nie wiem jak ty go sciagnales ale u mnie nie ma takiej mozliwosci. Zdjalem caly podlokietnik i wyregulowalem. Ale zauwazylem ze jesli powiekszylby troszke ten otwor pod guma w schowku to mozna go regulowac bez rozbierania podlokietnika.
  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#18 witekmp3

witekmp3
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Torup, Szwecja
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:59, 06.11.2015

Ja mam Honde z 2006r kombi wersja Executive. Tez zabieralem sie do sciagania podlokietnika ale obawialem sie ze polamie jakie plastiki. Te dwie sruby mialem odkrecone i wyjeta popielniczkie pasazera. Tyl podlokietnika pociagnalem lekko do dolu i wyszedl bez problemu
  • 0

#19 Perzan

Perzan
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:54, 17.08.2017

Potwierdzam informacje o braku konieczności demontażu całego tunelu.
Z tyłu po bokach na dole odkręcić dwie śrubki i wyrwać z zatrzasków tylną część, w której siedzi popielniczka. Ja dla wygody odkręciłem pokrywę podłokietnika (dwie śrubki na krzyżak przy zawiasie) i po lekkim stuknięciu górą w tylną część podłokietnika cały tył odpadł elegancko.
Widoczność od tyłu jest kiepska, o trafieniu na śrubę już nie mówiąc, dlatego dobrze jest wyjąć gniazdo zapalniczki z podłokietnika (jeden wkręt do plastiku) i tam widać od góry śrubę regulacyjną.
Do regulacji potrzeba przedłużoną nasadkę 12 najlepiej na elastycznej przedłużce, dojście od tyłu, celowanie od góry ;) Nakrętka regulacyjna kręci się lekko i spokojnie wystarcza pokrętka "śrubokrętowa".
Jak mi wystarczy sił i chęci, to sprawdzę, czy da się regulować od góry kluczem oczkowym. Na pierwszy rzut oka powinno się dać.
Pozdro.

Użytkownik Perzan edytował ten post 12:55, 17.08.2017

  • 0

#20 cpu

cpu
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 05.09.2018

Ręczny zaczął brać pod koniec i to bardzo lekko trzymał. Dobrałem się do regulacji. Ustawiłem i łapało prawie od pierwszego ząbka. Radość nie trwała długo bo ok 2 miesiące gdzie użyłem go może z 10 razy. Teraz praktycznie nie trzyma przy średnim wzniesieniu na max zaciągnięty. Mam wersję tourer czyli szukać problemu w zużytych okładzinach w bębnach ?

 

mechanik rozebrał bębny i przywrócił sprawność przy okazji robiąc konserwację. Reguluje się głównie przy bębnach a nie na pałę kręci regulacją przy lewarku. Ta regulacja przy dźwigni ręcznego to tylko do małej korekty !


Użytkownik cpu edytował ten post 21:42, 16.01.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq