Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Smierdzący gaz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:24, 18.01.2010

Zbyt wczesne przelaczenie na gaz. Ustaw w komputerze przelaczenie na min 35 C i po problemie
  • 0

#17 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:50, 18.01.2010

Zbyt wczesne przelaczenie na gaz. Ustaw w komputerze przelaczenie na min 35 C i po problemie



a możesz wyjaśnić swoją teorię związku między temp. przełączenia a opisanym problemem? może się nie znam, ale związek wydaje mi się cokolwiek dyskusyjny.
  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:55, 18.01.2010

Kolega napisal ze zapach gazu czuje po przelaczeniu z benzyny na gaz przyprzy nie dogrzanym jeszcze silniku , co jednoznacznie wskazuje ze nieszczelnosc nie wyastepuje a jedynie zpach nie przepalonego gazu , jezeli by wystepowala nieszczelnoc zapach (smrod) lpg bylby ciagly. Zalozylem w swoim zyciu juz kilka setek instalacji i zbyt niska temperatura swiadomie wybrana przez klijenta byla najczestsza przyczyna w/w zapachu
  • 0

#19 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:19, 19.01.2010

ja potwierdzam, że czasem śmierdzi gazem, gdy silnik rozgrzewa się na gazie (instalka II gen.)

remiksu1 - a ten nieprzepalony gaz to z układu wydechowego?
  • 0
AK

#20 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:44, 19.01.2010

Spróbuj jeszcze podjechać do gazownika i niech do rurki wydechowej podłączy Ci analizator spali-wykaże jaką masz mieszankę i wtedy na pokrętłach przy obrotach ok 3 tys.ustawi odpowiednie parametry spalania.W reduktorze II gen masz jeszcze pokrętło które należy odkręcić i zobaczysz ile osadziło ci się mazi-brudu trzeba to wyczyścić.
  • 0

#21 witt_ek

witt_ek
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:W-wa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 19.01.2010

Miałem ten sam problem !
Okazało się że membrana w reduktorze zrobiła się bardzo twarda - blaszana :mrgreen: i po przełączeniu na gaz śmierdziało ponieważ zalewało wtryski i ciekło na jej obwodzie! Po wymianie membrany jest OK.
  • 0
2,2 VTEC Pozdrawia Wszystkich




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq