Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

ciśnienie paliwa H22

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:26, 23.10.2015

Witam, może ktos zmierzyć jakie ma cisnienie paliwa na listwie w ATR. Na forum prelude mówią że talkie samo jak w h22a czyli 2,8-3 bary. W ksiazce do acco 6 piszą że
48-55 psi czyli 3.3 -3,8. U mnie jest 2.6 a po mocnym otwarciu przepustnicy 3 bary. Może ktoś zmierzyć bo juz zgłupiałem.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:35, 26.10.2015

Masz listwę paliwową + wtryski od H22A to powinno być takie ciśnienie jak w manualu od Preludy.

 

Do swap'a H22 w 6.genie warto jednak założyć pompę paliwa z ATR'a, ma inny numer czyli pewnie większą wydajność.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 23:02, 26.10.2015

no właśnie nie.  zrobiłem tak że mam wtryski z atr na listwie i kolektorze  h22a, ale reugulator paliwa tez z atr,

tylko pisałem na ptp i wychodzi na to że nikt w polsce nie mierzył nigdy cisnienia w atr, a kazdy twierdzi że cisnienie ma byc takie samo jak w prelude h22a, a w manualu pisze inaczej takze juz sam nie wiem.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#4 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 26.10.2015

O , to tak z ciekawosci tez sie o cos zapytam :)
Jak "mam setup" H22A OBD2 , wtryski H22A 310CC ale listwa i czujnik cisnienia z A7 to i pompe lepiej wymienic na inna ?
Pompa z ATRa jest mocniejsza czy daje takie samo cisnienie jak pompa JDM ?

Slasz , nie mam jak tego sprawdzic jak pisalem na PW ale kiedys jak mialem swoje przeboje po swapie kolektorow to u mnie pompa JDM dawala ok 3bary ale faktycznie moze po wymianie listwy dzieja sie jakies cuda ??
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:05, 27.10.2015

no właśnie nie.  zrobiłem tak że mam wtryski z atr na listwie i kolektorze  h22a, ale reugulator paliwa tez z atr,

tylko pisałem na ptp i wychodzi na to że nikt w polsce nie mierzył nigdy cisnienia w atr, a kazdy twierdzi że cisnienie ma byc takie samo jak w prelude h22a, a w manualu pisze inaczej takze juz sam nie wiem.

 

Jeżeli jest regulator z H22A7 to ciśnienie ma być wyższe niż w H22A, wygląda na to, że jest problem ze zużytą pompą paliwa i można zainwestować w pompę z ATR'a (widziałem w dziale Giełda) albo nową Walbro 255 l/h np:

http://allegro.pl/we...5702436165.html


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:02, 03.10.2017

W h22a jest 2bary. Natomiast w h22a7 jest 3bary. Obecnie robię zabieg podmiany regulatora ciśnienia na ten 3barowy ponieważ dając jakiekolwiek wtryski wysokoohmowe (nie mam resistorboxa) zawsze na rwgulatorze 2bar będą dużo słabsze. Obecnie mam 290cc z Preli IV SiR i z regulatorem 2bary pracują jak 240cc. Na VTEC'E ich wydajność to 130%.
Slash129 jak zamontowałeś regulator z ATR? Dospawałeś dodatkowe uszy czy na przejściówce?
  • 0

#7 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:12, 03.10.2017

zrobilem taki adapter z aluminium.
a regulatory zostaly nie ruszane.
chodzilo to bez najmniekszego problemu.
a jest jak mowisz tez mi paliwa brakowalo.
tylko ze na regulatorze z atr bylo ponad 3 bary. nie pamietam dokladnie ale cos kolo 3.5 chyba.

Użytkownik slasz129 edytował ten post 08:17, 03.10.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#8 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:20, 03.10.2017

U mnie obecnie muszę jak najszybciej podmienić regulator, żeby nie wysadziło motoru, który przez to dość mocno się grzeje. Finalnie wpadają wtryski 425cc z RX8 na rwgulatorze z ATR, pompie ATR i listwie h22a.
  • 0

#9 sambo

sambo
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:H22
  • Wersja:Prelude
  • KM:231
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 13.11.2019

Jak Panowie sprawdziliście ciśnienie na listwie?
Mam H22a7 ale kolektor i listwę od Prelude.. i tam niestety aby sprawdzić ciśnienie na listwie trzeba mieć adapter Hondy: 90201-P0A-003.

Chyba żeby sprawdzić na przewodzie który wychodzi z filtra paliwa.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq