Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gwint ISC - pytania i odpowiedzi przeniesione ze starych zakupów grupowych

VII isc gwint zawieszenie gwintowane

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#1 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 16.10.2015

Witam!
Mając bez ruch w robocie wkońcu przeczytałem cały temat. :D Generalnie jestem zdecydowany na zakup jednak mam pare wątpliwości. W accordach nigdy nie siedziałem stąd też część pytań.
Obecnie jeżdżę na jamexach + amor Bilstein. O ile sztywność jest do zniesienia o tyle chciałbym móc ustawić sobie zadowalający mnie staff i twardość.
Widze że jest kilka osób ogarniętych w tym temacie mający tak jak ja 6gen także może ktoś pomoże ;)
1. Opisywane były zestawy sport i racing ale nic nie było o comforcie i wersji drift. Czym one sie różnią.
2. "Możliwość Mixowania zamówienia bez dopłaty - przód inny tył inny , lub góra amortyzatora inna dół inny.

 

Można zamówić sam przód lub sam tył  -cena ustalana na PW."

Było o możliwoście miksu zestawu i wtedy jest cena indywidualna. I tak np jest jakiś sens łaczenia przód z ustawieniem kątów + tył w wersji bez? Niby coś  taniej ale czy posiadanie takowych ostawień daje coś w praktyce? Tak jak pisałem nie ogarniem jeszcze zbytnio accorda stąd też nie bardzo wiem o co chodzi z tym mixem góra /dół amora?
3. Zauważyłem że co grupowiec są problemy przy doborze gwintu do cg8( sedan 1.8 6gen- co by niedomówień nie było ;) ) .Przy zamawianiu jakiego wkońcu oznaczenia używać?
4. To pytanie wiem że jest ciężkie bo każdy ma subiektywne odczucia ale jakie sprężyny dobrać?  Autem nigdy na tor wybierać sie nie będe, jednak dość dynamicznie latam + do tego często w sezonie letnim wożę hanką trochę towaru w kufrze ( prowadze lodziarnie) , i zdarzało sie że na jamexach koła siadały w nadkola.. :/ .
Wyczytałem jak sie nie myle że porównywalnie z serią jest 8/6 jednak jest sporo zwolenników 10/8. i tu kolejne pytanie na czym generalnie polega to oznaczenie :P Pierwsza cyfra to przód a druga tył? :P wiem że głupie pytanie no ale nie wiem :P
Betonu nie chce robić bo moja kobieta strasznie lubi pontony i nie chce jej już tak drażnić i robić gokarta ;) Jednak to ja nim jeźdże także musi być jakiś kompromis ;)
5. Było pisane o możliwości dokupienia dodatkowych spręzyn. I moje pyt .. po kiego? :P

6. Tak technicznie jaki jest okres gwarancji?
7. Ma ktoś fote gdzie widać jak sie reguluje siłe tłumienia?

Narazie to chyba tyle co mi przyszło do głowy ;) :)

Jakby mozna było mnie troche uświadomić ;)
Do tego jaka była by cena gwintu do E34?
Czyli do ceny gwintu nalezy jeszcze doliczyć koszt wysyłki?
Cholernie długo trzeba czekac na te gwinty :(

Noi oczywiście:

1. emil6 - accord CL7
2. KORDI -CG8- Racing 10/8  (narzie mysle ze taki będzie zestaw chyba że coś sie zmieni po udzieleniu mi odpowiedzi ;) )


Użytkownik KORDI edytował ten post 20:24, 16.10.2015

  • 0

#2 karamba

karamba
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Pila / Bydgoszcz
  • Silnik:K20
  • Wersja:DC2 typeR
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:35, 17.10.2015

KORDI , cena gwintu do E34 będzie taka sama jak do praktycznie każdego innego auta  :ok

Co do wysyłki dowiesz się wcześniej czy będzie w cenie czy nie , jednak to nie jest 100zl a może 20zl  :)

Dlugo musisz czekać , bo muszą go dla Ciebie wyprodukować , spakować , nadać transport , musi dopłynąć i nasi muszą je potrzymać , chyba że chcesz indywidualnie lotniczą ?  ;)


  • 0

#3 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 17.10.2015

Aaa... to takie buty.. :P myślałem że tam sa kupowane gotowce ;)
No co zrobić trzeba sie uzbroić w cierpliwość i odliczać tygodnie.. ;)
A mógłby mi ktos jeszcze troche podpowiedzieć na pozostałe moje pytania? ;)


  • 0

#4 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:13, 20.10.2015

Witam,

W związku z zamknięciem starego wątku dot. zakupu grupowego gwintu ISC (ogłoszenie niezgodne z aktualnym regulaminem) zakładam ten temat, gdzie znajdą się istotne informacje/pytania i odpowiedzi związane z tą tematyką...

 

Pozdrawiam

Tomek

 

P.S. Mimo, iż chwilowo zostanie przeniesione jedynie kilka ostatnich postów, to temat będzie systematycznie uzupełniany o inne starsze wpisy... dlatego proszę o chwilę cierpliwości.


  • 0

#5 Kolczyk

Kolczyk
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:34, 21.10.2015

KORDI odnosząc sie do jednego z Twoich pytań, mianowicie: "Wyczytałem jak sie nie myle że porównywalnie z serią jest 8/6 jednak jest sporo zwolenników 10/8. i tu kolejne pytanie na czym generalnie polega to oznaczenie :P "

 

Mogę powiedzieć tyle, ze sam zastanawiałem sie nad wyborem sprężyn 8/6 i 10/8 w wersji sport i wybór był ciężki bo nie wiedziałem czego się spodziewać.  Zdecydowałem się na 10/8 i to tak naprawdę dzięki jednemu z forumowiczów i jego wypowiedzi. Dzięki temu strzał w dziesiątkę, czasami wpadnie mi do głowy myśl ze mogło by być trochę twardziej ale bez przesady na co dzień moim zdaniem jest akurat, zaś 8/6 nie wiem jaka to jest faktyczna różnica w odczuciu ale wydaje mi sie, że rzeczywiście może być podobnie jak w seri. Wiadomo ze dla jednego twardo i dla drugiego może być co innego,  ja nie jestem fanem betonu, jeżdżę samochodem na co dzień i uważam ze 10/8 jest idealne :) nie wiem jak to się ma do wersji racing lub drift, wypowiadam się  o wersji sport. 


  • 0

Kołcz -------> Accord VI 99r.   http://www.accordklu...wa-jedna-fotka/


#6 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 21.10.2015

I chyba tez sie zdecyduje na ta konfiguracje z tym że w wersji Racing..
Swoja droga dzieki slicznie za odpowiedz bo widze że ze strony osób związanych z tym zakupem i samych zawieszeń za wiele sie nie dowiem.. :/


  • 0

#7 karamba

karamba
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Pila / Bydgoszcz
  • Silnik:K20
  • Wersja:DC2 typeR
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:07, 22.10.2015

Wypisales taka litanie z pytaniami ze nawet nie czytam bo pewnie nie mam tyle czasu zeby odpisac. Wszystko w swoim czasie , a jak znam zycie na wiekszosc pytan odpowiedzi byly w temacie :)

Znajde czas to przesledze tematy , a konkretne pytania pisz mi na PW.


Użytkownik karamba edytował ten post 21:07, 22.10.2015

  • 0

#8 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 23.10.2015

Kolego tak sie składa że zanim napisałem te pytania to własnie przeczytałem cały stary temat od pierwszego do ostatniego postu.
Jakby na to nie patrzeć to zamawiam gwint w cenie połowy auta (wartość rynkowa) więc chyba normalne że mam pytania i chciałbym sie upewnić ;)
 


  • 0

#9 karamba

karamba
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Pila / Bydgoszcz
  • Silnik:K20
  • Wersja:DC2 typeR
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:02, 25.10.2015

1. Opisywane były zestawy sport i racing ale nic nie było o comforcie i wersji drift. Czym one sie różnią

 

Nie bardzo rozumiem dlaczego interesujesz się opcja Drift jeśli auta nie budujesz do Driftu ? 

 

Racing różni się od sporta dość znacznie , jak nazwa wskazuje jest przeznaczony na tor , inna charakterystyka pracy jak i tłumienia , sprężyny są grubsze jak w sporcie , budowa amortyzatora i grubość wkładu też jest inna. 

Zawias taki nie działa w mieście bo nie ma jak , tor jest równy i płaski , działają inne siły i przeciążenia na auto , zatem Racing zwyczajnie w świecie nie nadaje się do miasta.

 

2. "Możliwość Mixowania zamówienia bez dopłaty - przód inny tył inny , lub góra amortyzatora inna dół inny.

 

Co chcesz zmienić ? Masz zawieszenie mieszane z innymi modelami czy seryjne ? Jak seryjne to ten pkt Ciebie nie dotyczy rzecz jasna.

 

Było o możliwoście miksu zestawu i wtedy jest cena indywidualna. I tak np jest jakiś sens łaczenia przód z ustawieniem kątów + tył w wersji bez? Niby coś  taniej ale czy posiadanie takowych ostawień daje coś w praktyce? Tak jak pisałem nie ogarniem jeszcze zbytnio accorda stąd też nie bardzo wiem o co chodzi z tym mixem góra /dół amora?

 

Jeśli jak już pisałem auta nie używasz do robienia czasów , nie zajmował bym sobie tym głowy bo nie zrobisz z tego użytku ;)

 

3. Zauważyłem że co grupowiec są problemy przy doborze gwintu do cg8( sedan 1.8 6gen- co by niedomówień nie było  ;) ) .Przy zamawianiu jakiego wkońcu oznaczenia używać?

 

To już wyjaśnimy i dogadamy przed zleceniem produkcji , nim wyślemy info do fabryki wszystko jest ustalone indywidualnie z klientem jak tylko mamy jakieś wątpliwości , dlatego też zbieram nr telefonu do kontaktu w takich przypadkach.

 

 

4. To pytanie wiem że jest ciężkie bo każdy ma subiektywne odczucia ale jakie sprężyny dobrać?  Autem nigdy na tor wybierać sie nie będe, jednak dość dynamicznie latam + do tego często w sezonie letnim wożę hanką trochę towaru w kufrze ( prowadze lodziarnie) , i zdarzało sie że na jamexach koła siadały w nadkola..  :/ .
Wyczytałem jak sie nie myle że porównywalnie z serią jest 8/6 jednak jest sporo zwolenników 10/8. i tu kolejne pytanie na czym generalnie polega to oznaczenie :P Pierwsza cyfra to przód a druga tył? :P wiem że głupie pytanie no ale nie wiem :P
Betonu nie chce robić bo moja kobieta strasznie lubi pontony i nie chce jej już tak drażnić i robić gokarta  ;) Jednak to ja nim jeźdże także musi być jakiś kompromis  ;)

 

Tak jak piszesz , to subiektywne odczucie każdego z użytkowników . Trudno jest za kogoś zdecydować jak dobrać twardość sprężyn. 

Dobiera je się pod kontem nacisku na daną oś , zależną od wagi auta. To co podaje katalog to optymalne rozwiązanie .

10 / 8  to nic innego jak twardość przedniej i tylnej osi 

 

Gwint to gwint , nigdy nie będzie komfortowy bo nie po to go zrobiono , 8 / 6 może przypominać już serię , jednak 10 / 8 a 8 /6 to nie jest taki duży przeskok jak mogło by się wydawać . 

 

Wybierając 10 / 8 uzyskasz coś na zasadzie sportowych zawieszeń , może auto wydać się troszke twardsze jak na springach Eibacha , bo jednak amortyzator jest inny a nie seryjny , więc tłumi zupełnie inaczej. 

Kolega dla przykładu przesiadł się z AP na ISC i był pod wrażeniem jak auto wybiera nierówności w drodze , więc coś w tym jest ;)

Ja pokonałem wiele km po kraju na dość twardym sporcie , i złego słowa nie powiem. 

 

Co do tego pierwszego zdania o Jamexach, że koło siadało w nadkole. 

W gwincie ustawiając wysokość auta , sprężynę masz już w wstępnym napięciu ( preload ) dwa pierścienie pod sprężyną ustalają jej wstępne napięcie , czyli od tego momentu ona już zaczyna działać , widełkami regulujesz wysokość auta , jak opuścisz samochód z podnośnika , to siądzie jeszcze nieznacznie i tak juz auto pozostanie nawet po zapakowaniu pasażerki. Co do ładowania gratów w bagażniku nie wiem ile tego tam wkladasz , ale musiał byś dużo napchać żeby auto siadło jak pisałeś.

 

5. Było pisane o możliwości dokupienia dodatkowych spręzyn. I moje pyt .. po kiego? :P

 

Nie każdy jest w stanie zdecydować się na twardość spreżyn , Ty sam nie wiesz jakie kupić.

Kupująć dwie osobne sprężyny masz 3 ustawienia auta , w ISC przod i tył jest zamienny , więc zmienia się tylko twardość. 

 

Kupując 12 , 10 , 8 masz trzy zawieszenia :  12/10 , 12/8 , 10/8  , w ten sposób można dostosować auto pod różne potrzeby jak zloty , gleba , jakiś track day itd....

 

6. Tak technicznie jaki jest okres gwarancji?

 

Nie , nie jest krótszy jak podaje producent , raczej się nie przyda ;)

 

7. Ma ktoś fote gdzie widać jak sie reguluje siłe tłumienia?

 

Siłę tłumienia regulujesz małym kluczykiem z imbusem , wkłada się go w górnej części mocowania amortyzatora. Jak podniesiesz maskę to wkładasz kluczyk , i możesz dowolnie regulować siłę tłumienia , zaczynając od 0 liczysz sobie kliknięcia które są do wyczucia bez problemu , nawet je słychać , przekręcisz o 10 kliknięć to masz 10 stopni twardości zmienione zawieszenie , kluczyk do schowka i jedziesz się przejechać , jak za mało to kręcisz dalej i robi się twardsze lub odwrotnie , jak za twardo kręcisz spowrotem i robi się miekkie ;)

 

 

Mam nadzieje że choć trochę pomogłem ;)

Pozdro


  • 0

#10 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 25.10.2015

:u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u :u

Wybacz że zwątpiłem... :D

A tak serio to naprawde rewelacyjnie wyczerpująca odpowiedź....dzieki :)

O ten drift pytałem czysto teoretycznie bo tak jak i nie robie auta do driftu tak i nie robie auta na tor ale myślałem o wersji Racing.
A że rozwazałem tez zakup gwintu do e34 stąd było pytanie. ;)
W sumie o tej wersji myślałem własnie ze względu na komplet do montażu a lubie zawsze wszystko w całości wymieniac do tego czasem kąty mogą sie przydać ;)
I tutaj jedynie sie troche zmartwiłem że ta wersja jest typowo na tor :(

Nie mniej jeszcze raz dzięki za mega konkretną odpowiedz.. :oki2:
 


  • 0

#11 karamba

karamba
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Pila / Bydgoszcz
  • Silnik:K20
  • Wersja:DC2 typeR
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:06, 26.10.2015

Nie ma sprawy , zwyczajnie w świecie mam życie prywatne i własną firmę , przez co kiepsko z czasem , obsługuje różne fora i na długie pytania potrzeba chwilę czasu przy laptopie ;)

Na takie błache sprawy to odpisuje na bieżąco z telefonu nawet w pracy jak mam wolną chwilę ;) 


  • 0

#12 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:51, 08.11.2015

Witam. Ja wlasnie odebralem paczke jako ze juz 2 miesiace temu jak nie lepiej dotarla do polski a dopjero teraz wyslala mi ja rodzinka do UK. Moje pytanie bedzie banalne... i w zasadzie tylko zeby sie upewnic... wiec zeby zmienic wysokosc reguluje to dolnym pierscieniem... jesli chce bardziej obnizyc to luzuje dolny pierscien powiedzmy o cm i krece calym amorem zeby widelki dobily do pierscienia tak ? Gornych pierscieni od sprezyny sie nie dotyka. Czy dobrze to rozumiem ?
  • 0

#13 Damiano WLKP

Damiano WLKP
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:WLKP / DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:58, 08.11.2015

Nie ma sprawy , zwyczajnie w świecie mam życie prywatne i własną firmę , przez co kiepsko z czasem , obsługuje różne fora i na długie pytania potrzeba chwilę czasu przy laptopie ;)

Na takie błache sprawy to odpisuje na bieżąco z telefonu nawet w pracy jak mam wolną chwilę ;)

karamba czy te zawieszenie posiada certyfikat TUV?

PS. O tez jestes z Pily?  :piwko2:


  • 0

Accord VII Sport by Damiano 25euw6s.jpg Oblookaj moją Nebeską 


#14 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:13, 08.11.2015

Witam. Ja wlasnie odebralem paczke jako ze juz 2 miesiace temu jak nie lepiej dotarla do polski a dopjero teraz wyslala mi ja rodzinka do UK. Moje pytanie bedzie banalne... i w zasadzie tylko zeby sie upewnic... wiec zeby zmienic wysokosc reguluje to dolnym pierscieniem... jesli chce bardziej obnizyc to luzuje dolny pierscien powiedzmy o cm i krece calym amorem zeby widelki dobily do pierscienia tak ? Gornych pierscieni od sprezyny sie nie dotyka. Czy dobrze to rozumiem ?

dokładnie tak jak piszesz


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#15 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 14.11.2015

Mam jeszcze jedno pytanie. Gdzies kiedys czytalem o ISC ale nie pamietam w ktorym temacie i czy napewno chodzilo o Acco VII. Czy montaz wyglada P&P ? Czy jest cos co trzeba przelozyc ze starego amora ? Cos cholera kojarze jakis temat w ktorym byla mowa o mocowaniu i juz sam teraz nie wiem

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, isc, gwint, zawieszenie gwintowane

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq