XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Standardowe reflektory VIII gen i homologacja na ksenony
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:50, 13.01.2010
Zastanawiam się nad ewentualną inwestycją w spryskiwacze, samopoziomowanie i przetwornice... Bawił się w to ktoś?
A propos samopoziomowania - czy każdy Accord VIII gen ma ten układ? Nawigacja w trybie diagnostycznym pokazuje różne ciekawe rzeczy i wydaje mi się, że jedną z nich jest właśnie poziomowanie nadwozia. Czy oznacza to, że w wersji Elegance też to jest?
Jeśli chodzi o spryskiwacze reflektorów - dużo z tym roboty? Ile taka zabawka kosztuje? Bo przydałyby się niezależnie od ewentualnych ksenonów. Trzeba montować drugą pompkę? Zderzak ma jakieś przygotowanie na miejsce montażu?
PS. Z góry zapowiadam (żeby flejma nie było ), że nie zamierzam bawić się w żadne "zenony", półśrodki itd. W grę wchodzi tylko instalacja taka, jak oryginalna (lub analogiczna funkcjonalnie).
Pozdrawiam i przypominam - już środa, za parę minut (po 12:00) będzie z górki do weekendu
#2
Napisano 11:53, 13.01.2010
Musisz wymienić reflektory: sprawdzaliśmy na spocie - halogenowe nie mają homologacji na xenon.
- Nie synku, to diesel...
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:57, 13.01.2010
Kupa trochę z tymi reflektorami... Trzeba poczekać aż się więcej rozbitków pojawi i może na Alledrogo coś kupić...
PS. A coś o spryskiwaczach ktoś wie może? Dużo dłubania, żeby to założyć?
#4
Napisano 12:07, 13.01.2010
- Nie synku, to diesel...
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:33, 13.01.2010
Kolorowy wyświetlacz jest fajny, ale jak możesz przeczytać w innych wątkach, z mapami nie jest rewelacyjnie Na szczęście pokrycie dużych miast jest OK i to mocno pomaga - może routing jest czasem na maksa toporny, ale jak człowiek kieruje się własnym rozumem, to przynajmniej navi mówi, gdzie miejsce docelowe. Wkurza mnie też brak możliwości importu książki z telefonu, ale to już raczej problem mojego telefonu (który tę funkcję niby ma, ale nie działa).
Zresztą - ja brałem, co było A żony bym za Chiny Ludowe nie przekonał do 2.4
PS. Moderatorom obiecuję, że koniec off-topicowania
#6
Napisano 12:40, 13.01.2010
Ja też brałem co było - prawdopodobnie auta jednak nie sprzedam i będę robił małe przeróbki
- Nie synku, to diesel...
#7
Napisano 23:35, 13.01.2010
No właśnie nawigację mam, a ksenonów już nie... To jest wersja Elegance Navi, więc pewnie taki trochę kundel
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#8
Napisano 13:02, 20.01.2010
#9
Napisano 13:10, 20.01.2010
1. Ksenony wyposażone są w wysokociśnieniowe spryskiwacze i system samopoziomowania lamp (zgodnie z przepisami o ruchu drogowym nowe samochody z reflektorami ksenonowymi muszą być w to wyposażone, aby przejść proces homologacji).
2. przepisy nic nie mówią o ksenonach montowanych do aut używanych.
3. Homologacja jest przypisana do klosza lampy, do soczewki i przetwornicy jednocześnie. Te elementy otrzymują jedynie homologację na wspólną pracę. Jeśli wyjmiesz homologowane soczewki i włożysz do homologowanego klosza to tracisz homologację.Czyli jeśli lampa jest przystosowana pod xenon powiedzmy H4 ( np lampy ANGEL EYES gładkie szkło, Homologacja E) oraz posiadamy zestaw HID z homologacją E i przystosowany pod H4 to nie łamiemy prawa. w tym przypadku nie ingerujemu w lampe.
4. rozmowa z podkom. Piotrem Sroką, specjalistą Wydziału Ruchu Drogowego KWP Lublin
- Czy zmieniając tradycyjne lampy na ksenonowe, narażamy się na mandat lub zatrzymanie dowodu rejestracyjnego?
- Jeżeli kierowca pojedzie do stacji diagnostycznej, która wyda zaświadczenie, że lampy są zgodne z przepisami, to nie musi obawiać się problemów z policją. Po takich przeróbkach do stacji diagnostycznej warto pojechać nie tylko po zaświadczenie, ale również po to, by w razie konieczności skorygować ustawienie świateł.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:20, 20.01.2010
mam to sobie sprawdzic w swiadectwie homologacji bo jak nie bedzie to nawet z tym calym sprzetem bedzie na bakier z prawem. Skad to swiadestwo wziac ?
Ja brałem świadectwo homologacji od dealera (znaczy się na całe auto) ale jak dealer nie ma to Honda Polska i trzeba ich pomęczyć.
#11
Napisano 23:05, 20.01.2010
#12
Napisano 10:22, 16.09.2016
Czy standardowe reflektory w Accord VIII gen są homologowane na ksenony? Czy te ksenonowe są inne i trzeba całość wymieniać?
Zastanawiam się nad ewentualną inwestycją w spryskiwacze, samopoziomowanie i przetwornice... Bawił się w to ktoś?
A propos samopoziomowania - czy każdy Accord VIII gen ma ten układ? Nawigacja w trybie diagnostycznym pokazuje różne ciekawe rzeczy i wydaje mi się, że jedną z nich jest właśnie poziomowanie nadwozia. Czy oznacza to, że w wersji Elegance też to jest?
Jeśli chodzi o spryskiwacze reflektorów - dużo z tym roboty? Ile taka zabawka kosztuje? Bo przydałyby się niezależnie od ewentualnych ksenonów. Trzeba montować drugą pompkę? Zderzak ma jakieś przygotowanie na miejsce montażu?
PS. Z góry zapowiadam (żeby flejma nie było ), że nie zamierzam bawić się w żadne "zenony", półśrodki itd. W grę wchodzi tylko instalacja taka, jak oryginalna (lub analogiczna funkcjonalnie).
Pozdrawiam i przypominam - już środa, za parę minut (po 12:00) będzie z górki do weekendu
a jak wejść w tryb serwisowy nawigacji ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych