Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

DPF - wylaczenie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#46 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:28, 19.03.2013

A wiec mam DPFa... Ale taki zwykły jak katalizator. Zero czujników, wężyków podciśnienia itp. Po prostu puszka między katalizatorem nr 1 i 2.
Producent: TWINTEC
Model: RFK TT-08, KBA 17011
Niestety nie mam pojęcia czy z faktem posiadania DPFa wiążą się jakieś zmiany w oprogramowaniu komputera.

Ciekawy wynalazek , ale jest metoda jak sprawdzić czy wywalenie DPF'a powoduje zmianę oprogramowania. Wystarczy podpiąć pod HDS'a i sprawdzić filtr DPF jeśli pokaże: w tym modelu nie występuje a obstawiam że tak będzie to można go śmiało wywalić.:) PS:) w VIII genie programowo występuje...
  • 0

#47 yARO_81

yARO_81
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 00:32, 20.03.2013

muzyczka, i myslisz, ze nie trzeba leciec do wirusologa zeby kod przetrzepal pod katem dopalania DPFa? Wystarczy looknac w HDSa?
  • 0

#48 zioloo

zioloo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Manchester/Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:(0Ll Ll0)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:07, 20.03.2013

muzyczka, i myslisz, ze nie trzeba leciec do wirusologa zeby kod przetrzepal pod katem dopalania DPFa? Wystarczy looknac w HDSa?


skoro nic do niego nie dochodzi to chyba komputer nic z tym nie ma wspólnego bo skad bedzie wiedzial kiedy sie filtr zapycha ?? chyba ze wypala jakos cyklicznie np co 10 tys km lub cos w tym stylu . Wiec u Ciebie nie bedzie problemu z DPfem , jak wszystko jest ok to bym jezdzil bo po co go wywalac a jak sie zapcha to wyciác i po problemie, bez ingerencji w kompa
  • 0

#49 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:23, 21.03.2013

muzyczka, i myslisz, ze nie trzeba leciec do wirusologa zeby kod przetrzepal pod katem dopalania DPFa? Wystarczy looknac w HDSa?

Tak uważam, sprawdzę to na którymś spocie jak znajdę ochotnika :mrgreen:
  • 0

#50 yARO_81

yARO_81
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:53, 21.03.2013

Wiec u Ciebie nie bedzie problemu z DPfem , jak wszystko jest ok to bym jezdzil bo po co go wywalac a jak sie zapcha to wyciác i po problemie, bez ingerencji w kompa


Alez ja nie mam go zamiaru usuwac do poki sobie dobrze radzi i nie ma z tym zwiazanych jakis konsekwencji :)
  • 0

#51 rokoszny

rokoszny
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:MIELEC/ ANGLIA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES GT
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 19.04.2014

panowie wie ktos moze jaki jest numer oryginalny  oem katalizatora tego duzego  i czy sa jakies zamienniki  ?  a dodam ze to znalazlem  to   

PFKL382208 CONVERTER COMP. £921.25  na honda original parts com  a to nie jest oem nr.

dzieki


Użytkownik rokoszny edytował ten post 21:00, 19.04.2014

  • 0
domel

#52 marlad

marlad
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Krk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:22, 04.02.2015

skoro nic do niego nie dochodzi to chyba komputer nic z tym nie ma wspólnego bo skad bedzie wiedzial kiedy sie filtr zapycha ?? chyba ze wypala jakos cyklicznie np co 10 tys km lub cos w tym stylu . Wiec u Ciebie nie bedzie problemu z DPfem , jak wszystko jest ok to bym jezdzil bo po co go wywalac a jak sie zapcha to wyciác i po problemie, bez ingerencji w kompa

To mi przypomina filtr typu " otwartego" jaki był stosowany np.w niektórych Mitsubishi Pajero. Bez czujników temp i ciśnień . Osobiscie nie widziałem jak wygląda , bo auto dostałem do rekonstrukcji po kradzieży wydechu.

Po głębszych dociekaniach wytłumaczono mi , iż jest to coś na podobieństwo strumienicy łuskowej i nie regeneruje się klasycznie tak jak to ma miejsce w filtrach tradycyjnych.

 

Zrekonstruowaliśmy wydech , nie zmieniając nic w sterowniku i samochód jeździ już sobie od kilku miesięcy

 

P.S te Pajero z otwartym filrem DPF maja wiekszą moc niż z klasycznym DPF


  • 0

#53 wawer80

wawer80
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-dtec Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:43, 13.01.2016

Dzisiaj pozbyłem się korka (dpf-a) z układu wydechowego mojej Hani. Pierwsze odczucia wszystko działa poprawnie, moc wróciła. Robiłem w Auto Tech Rzeszów. Szybko i sprawnie bez żadnych problemów.


  • 0

#54 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 07:14, 14.01.2016

Dzisiaj pozbyłem się korka (dpf-a) z układu wydechowego mojej Hani. Pierwsze odczucia wszystko działa poprawnie, moc wróciła. Robiłem w Auto Tech Rzeszów. Szybko i sprawnie bez żadnych problemów.

Mozna wiedziec, ile sobie teraz zycza?


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#55 wawer80

wawer80
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-dtec Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:33, 14.01.2016

No 7 paczek ale robota 3 h trwała.

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#56 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 07:52, 14.01.2016

To dobra cena ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#57 woo4u

woo4u
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Olawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VII Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:28, 24.06.2018

Może komuś się jeszcze przyda - ulotka (instrukcja montażu) z mojej książki serwisowej dla filtra TWIN-TEC RFK-TT-08 KB-17011-00: https://imgur.com/FHzQvAk

 

FHzQvAk.jpg

 

Mój samochód też przyjechał z niemiec ~4 lata temu z DPF. Jak dotąd mam 234k km i nie miałem żadnych problemów, tylko nie wiem czy ten DPF przechodzi w tryb czyszczenia (jakikolwiek tryb) biorąc pod uwagę prostotę konstrukcji. Póki co napisałem mail w tej sprawie do twin-tec - jak właściwie ich filtr współpracuje z samochodem. 

 

Odpowiedź TWIN-TEC:

 

TkJOk3U.png

 

Bardzo ciekawe. Mój DPF jest jak ta żarówka z USA, która świeci już ponad 100 lat. :)


Użytkownik woo4u edytował ten post 13:23, 25.06.2018

  • 0

#58 BywaSs

BywaSs
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 23.09.2018

Z kąd wiadomo że ten filtr nie sie nie zapcha i nie zwiekszy spalania w aucie ? Przecież skoro nie ma opcji wypalenia a sadz sie odkłada na nim to nie zadziała za jakis czas jak korek? Ktoś kiedyś dobrał sie do tego filtra ?
  • 0

#59 arek115

arek115
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:slaskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 13.06.2021

Trzeb coś kasować w komputerze do usunięcia tego typu dpf? Usuwał go ktoś?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq