Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Za niskie obroty silnika.

VI Obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#31 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 10.10.2015

witam, wiem, że było pewnie już nie raz o tym, czytałem kilka tematów ale nie znalazłem odpowiedzi...

 

Na zimnym silniku (teraz, gdy rano jest około 0 stopni) obroty rosną dość powoli, tzn odpalam, jest ok. 1000, czekam powoli rośnie, po 20 sekundach jest 1200, nie przekracza tej wartości... co skutkuje tym, że po przełączeniu na gaz potrafią spaść na tyle, że silnik gaśnie jak nie przytrzymam.Jakiś czas potem , gdy jeszcze nie jest dobrze rozgrzany a obroty stabilizują się na 800...

Auto jest świeżo po czyszczeniu krokowego i przepustnicy, co ciekawe po odpaleniu po tych czynnościach na zimnym obroty pięknie powędrowały na 1500... niestety potem już tak nie było...

 

Czy może być to EGR? Czy mam go nauczyć jałowych na zimnym? jeśli tak to jak to zrobić? a może wyregulować ssanie? gdzie u mnie jest ta śruba?

wymieniałem też aku po tym czyszczeniu ale jedyne co zrobiłem to puściłem go na 15 min. na jałowym żeby się "nauczył" (ale silnik był wtedy ciepły)

 

W wtorek mam mieć przegląd LPG ale nie wiem czy jest sens bo moim zdaniem ewidentnie to problem obrotów...


Użytkownik giez edytował ten post 12:27, 10.10.2015

  • 0

#32 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:22, 10.10.2015

A po czyszczeniu jak się "uczył" to nie przełączył się na gaz przypadkiem?

Przy przełączaniu na gaz nie powinien spadać z obrotów.


  • 0

#33 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 10.10.2015

A po czyszczeniu jak się "uczył" to nie przełączył się na gaz przypadkiem?

Przy przełączaniu na gaz nie powinien spadać z obrotów.

nie, wyłączyłem LPG wtedy

 

a w ogóle to chciałbym zaślepić EGR, czy coś się może zepsuć i czy w moim aucie zaświecie się check?


Użytkownik giez edytował ten post 12:49, 10.10.2015

  • 0

#34 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:50, 10.10.2015

Próbowałeś go przegonić dobrze?

Może przy czyszczeniu przepustnicy coś gdzieś zostało, jakiś syfik? 


  • 0

#35 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:52, 10.10.2015

Próbowałeś go przegonić dobrze?

Może przy czyszczeniu przepustnicy coś gdzieś zostało, jakiś syfik? 

jeszcze raz go nauczę obrotów i zrobię jak mówisz


  • 0

#36 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 12:58, 10.10.2015

 

Czy może być to EGR? Czy mam go nauczyć jałowych na zimnym? jeśli tak to jak to zrobić? a może wyregulować ssanie? gdzie u mnie jest ta śruba?

 

Śruba regulacji obrotów powinna być na przepustnicy , tam poszukaj

 

 

a w ogóle to chciałbym zaślepić EGR, czy coś się może zepsuć i czy w moim aucie zaświecie się check?

Bez obaw dla silnika możesz zaślepić EGR ( to jest wymysł ekologów ) . Nawet można to odpiąć i wogóle bez tego jeździć . Ostatnio miałem okazje widzieć taki przypadek .


  • 0

#37 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:00, 10.10.2015

W CE2 można spokojnie zaślepić EGR.

Sam mam tak od kilku lat. Błąd wywala jak się nie podepnie podciśnienia. Inaczej nie próbowałem.


  • 0

#38 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:49, 10.10.2015

W CE2 można spokojnie zaślepić EGR.

Sam mam tak od kilku lat. Błąd wywala jak się nie podepnie podciśnienia. Inaczej nie próbowałem.

zamówiłem już zestaw uszczelka + zaślepka... czyli co odkręcić egr dać samą zaślepkę czy uszczelkę też? nic więcej nie robić? wszystkie wężyki i wtyczki zostawić? aaa nie doczytałem, mam nie podpinać podciśnienia... mógłbyś pokazać który to wężyk którego mam nie podpinać?

 

dzięki za priv


Śruba regulacji obrotów powinna być na przepustnicy , tam poszukaj

a jak dokładnie przeprowadzić procedurę regulacji?


Użytkownik giez edytował ten post 13:47, 10.10.2015

  • 0

#39 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:39, 10.10.2015

Zakładasz zaślepke i uszczelkę.
Podpina się wszystko z powrotem.
Ja miałem na myśli że jak nie podepnie się podciśnienia to wtedy wywala błąd.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#40 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:42, 10.10.2015

potwierdzam radę żeby go dobrze przegonić, u mnie to pomogło na obroty


  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#41 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:56, 15.10.2015

przegoniłem, programowałem, nadal to samo, może trzeba wymienić/wyczyścić i dostroić FITV?


  • 0

#42 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:25, 16.10.2015

Wychodzi na to że jego też pasuje wyczyścić.


  • 0

#43 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:57, 31.10.2015

Wychodzi na to że jego też pasuje wyczyścić.

wymieniłem FITV i jest ok, trzyma obroty


  • 0

#44 Marek2020

Marek2020
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:48, 08.09.2016

Witam klubowiczów. Jestem tu nowy i chciałbym skorzystać z Waszego doświadczenia. Posiadam Hondę Accord 2002 VI gen, 1,8, 136 KM. Mam następujący problem z Hanką, ma za niskie obroty 500 obr/min, nierówna praca silnika, ponadto pali się sonda lambda i występuję jeszcze problem z prztykaniem się tzn, podczas dodawania gazu nie idzie od razu tylko następuje szarpnięcie i dopiero, występuje to na każdym biegu. Nadmieniam, że przeczyszczony jest zawór EGR i przepustnica. Proszę o pomoc


  • 0

#45 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 08:32, 08.09.2016

Przenosze do odpowiedniego dzialu.

Jesli pali sie blad lambdy,to samochod juz Ci sygnalizuje co moze byc nie tak.
Do tego jak zawsze wspomne-regulacja zaworow...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq