Czerwony plus pociągnij gdzieś spod deski albo zza bezpiecznika od kompa lpg.
Biały po zapłonie, niektórzy biorą z pompy paliwa, gruby zielony o ile dobrze pamiętam. Odradzam tą opcję bo nie zawsze działa, lepiej pociągnąć osobno, zasada jest taka że w momencie wył kluczyka musi od razu znikać, nie powoli i nie na niskie napięcie. Ma być zero V.
Czarny masa, możesz podpiąć pod masę z pompy czyli gruby czarny.
Zielony i niebieski, tu rozcinasz zielony cienki od pływaka, podpinasz zielony od strony ecu samochodu, a niebieski od strony pływaka czyli zbiornika.
Masa czujnika fiolet, o ile dobrze pamiętam to chyba pomarańczowy cienki do pływaka, nie rozcinasz tylko dolutować trzeba. Chyba to na tyle.
Pod kierownica będzie ciężko znaleźć, nie mam schematu nie pomogę, łącze przy zbiorniku, a resztę ciągnę razem z przewodem od lpg i dopinam pod maską.
Użytkownik dzinksgarage edytował ten post 23:35, 01.06.2016