Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Ogromne spalanie gazu.

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 10.10.2015

Ok czekam ; ). Przy liczniku na pewno jest grzebane ponieważ podświetlenie wymienione na czerwone jak i z resztą każde podświetlenie. Wygląda jak by cała deska rozdzielcza była ściągana .


Użytkownik Bansh3 edytował ten post 21:16, 10.10.2015

  • 0

#17 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:18, 10.10.2015

2e2LVPV.jpg

jeśli przejdziesz całą ścieżkę i dojdziesz do ostatniego punktu(układ paliwowy=11-73) to daj znać, wrzucę Ci resztę manuala...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#18 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 10.10.2015

Ok jutro to ogarnę . Dzięki : )

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 Rifajnd

Rifajnd
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 11.10.2015

Panowie podczepię się pod temat bo również mam podobny problem ze swoim CD7, tylko że spalanie mam jeszcze wyższe.... tak sobie policzyłem że na 100 pali mi 18 litrów LPG. SIlnik to 2.2 F22Z2. Nie jeżdzę dużo, ale jak już jeżdzę to po mieście, zakres obrotów 2-3 tysiące, a czasami włącza mi się tryb ciężkiej nogi. Tak więc co dotychczas robiłem przy aucie jeśli chodzi o jakieś rzeczy które mogłyby mieć coś wspólnego ze spalaniem:

 

- Wyczyszczony EGR

- Wyczyszczony silniczek od wolnych obrotów

- Wyczyszczony filtr powietrza

- Wymieniona sonda lambda

- Wymienione świece na Densko K20TT

- Wymienione przewody WN na NGK RC-HE80

- Wymienione filtry LPG

- Wymieniony filtr oleju na HONDA OEM

- Wymieniony olej 26.09.2015 na Fuchs Titan SuperSyn 5W30

- Regulacja gazu

 

Jeśli chodzi o diagnostykę - CHECK ENGINE świeci cały czas, ale to zapewne dlatego że nie ma emulatora immobillizera (żeby odpalić auto "na dotyk" muszę poczekać jak zgaśnie i znowu zapali się check engine, inaczej trzeba kręcić aż do pojawienia się go), jak niedawno sprawdzałem w aucie mam komputer od f22z2 z automatyczną skrzynią gdzie ja mam skrzynię manualną. Felgi i opony (z takimi kupiłem auto) to 225 na bodajże 50 R17.


Użytkownik Rifajnd edytował ten post 14:06, 11.10.2015

  • 0

#20 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:21, 11.10.2015

A próbowałeś sprawdzić co mówi do Ciebie ta kontrolka czy uznałes ze świeci to działa i nie ma co drazyc

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#21 Rifajnd

Rifajnd
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:30, 11.10.2015

Generalnie rzecz biorąc czytałem w manualu że jeśli świeci cały czas check engine może to oznaczać, że komputer jest do wymiany :), ale jakiś czas temu przy innym wątku napisał do mnie jeden z forumowiczów i powiedział że te "objawy" z odpalaniem itd może oznaczać że jest wylutowany moduł immobilizera i dlatego są takie problemy i świeci check, dodatkowo musiałbym pogrzebać, ale prawdopodobnie znalazłem też temat jednego z właścicieli auta z 2008 roku który pytał się jak zrobić swapa do swojego CD7, bo kupił w bardzo dobrym stanie slnik F22Z2 i właśnie tam tej osobie polecono wylutowanie tego modułu, wydaje mi się też że trafiłem na dobrą osobę bo.... znalazłem na forum również użytownika który w 2008 roku sprzedał do kołobrzegu silnik F22Z2 w świetnym stanie (Wtedy silnik miał bodajże 120kkm czy coś takiego) a ten właściciel był wtedy z Kołobrzegu. W karcie pojazdu również mam jednego z właścieli wpisanego który był z Kołobrzegu


Użytkownik Rifajnd edytował ten post 14:30, 11.10.2015

  • 0

#22 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:21, 14.10.2015

jak świeci check to sprawdzamy jaki błąd sygnalizuje robiąc diagnostykę a nie śledztwo kto, gdzie, co i komu sprzedał ;)


  • 0

#23 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:37, 14.10.2015

To opowiem co miałem tydzień temu.

 

Zaczeło sie 4 tyg temu od zerwania paska rozrządu ale to nie o tym historia ;)

Jednak że po zrobieniu głowicy trzeba było ustawić zawory. Normalnie robie to zawsze ja, ale mechanik stwierdził że coś mu źle chodził silnik i ustawiał nawet 2 razy. Stwierdziłem ok. Silnik podejżanie drżał, wiec zadzwoniłem do Niego i spytałem jaki luz ustawił na zaworach. Odp była następująca " Ja juz tyle razy ustawiałem zawory że ja to robie na oko" ....... :om:

Zostawiłem sobie regulacje na weekend. Przez 2 dni auto zaczęło szarpać przy dodawaniu gazu, tak jakby na chwile brakowało mu paliwa. Spalanie 18L na 100Km. Problem z odpalaniem.

Z samego rana w sobote zabrałem sie za robotę.

Co sie okazało. WSZYSTKIE zawory podparte. Tak to sie robi na oko...

 

Po regulacji, silnik chodzi równo, nie telepie nim. Spalanie wróciło do normy, no i wróciła moc ;)

 

Wiele osób nie docenia dobrze ustawionych zaworów, a w przypadku założonej instalacji LPG to regulacje robi się dużo częściej.


  • 0

#24 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 14.10.2015

Właśnie mam zamiar dać go do regulacji.


  • 0

#25 Rifajnd

Rifajnd
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:17, 17.10.2015

jak świeci check to sprawdzamy jaki błąd sygnalizuje robiąc diagnostykę a nie śledztwo kto, gdzie, co i komu sprzedał ;)

Wystarczyło dokładnie przeczytać moją wypowiedź żeby ZOBACZYĆ co napisałem "czytałem w manualu że jeśli świeci cały czas check engine może to oznaczać, że komputer jest do wymiany". Komputer jest sprawny, nie ma w nim modułu immobilizera i dlatego komputer sygnalizuje że coś jest nie tak poprzez ciągłe swiecenie się. Nie ma żadnego kodu błędu na brak modułu immobilizera. Uczymy się czytać ze zrozumieniem ;)


Użytkownik Rifajnd edytował ten post 00:18, 17.10.2015

  • 0

#26 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:32, 17.10.2015

Jakie czytać że zrozumieniem? Dokładnie przeczytałem, wiem co widzę. Manual jasno opisuje procedurę sprawdzania błędów sygnalizowanych przez CE. Nigdzie nie napisałeś, że przeprowadziłeś podstawową diagnostykę, jaką się wykonuje w takich wypadkach a jedynie wkleiłeś to zdanie z manuala zupełnie pewnie wyrwane z kontekstu po czym opisales historię jak z telenoweli ;)
  • 0

#27 Accord_2002

Accord_2002
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 25.10.2015

No to ktoś widocznie grzebal przy liczniku... Koło 22 wrzucę Ci ścieżkę i będziesz wiedział jak to sprawdzić

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Witam,

 

Przeczytałem kilka wątkow o problemach z gazem i wszyscy je zgłaszają co maja sterownik staga. Zagazowałem swojego accorda 1.8 Vtec z instalacją na lpgtechu 324obd i nic si enie dzije. Spalanie w mieście 10l (jeżdze nim od miesiąca nie wyczułem jeszce optymalnych przełożeń względem momentów etc.), więc myślę że spadnie do 8-9 jak w mojej civce na tej samej instalacji, będzie do zrobienia. Na trasie (140-160) schodzi do 8l. Góra ładnie podlana, przy załączaniu Vteca nawet delikatnie nie szarpnie. Oczywiście gazownik wiercił kolektor na stole a nie w silniku. Dodatkowo przeczyszcony egr. Wiem, że za instalację "przepłaciłem" ale było warto.

 

Proponuje odwiedzić dobrego gazownika.


A co do palących się czeków na gazie. Brak odczytów z sądy lambda. Tej przy kolektorze. U mnie pomogłąrozpięcie i WD 40. Śmiga jak nowa. To wystapiło zaraz po montazu instalacji.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq