XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:52, 06.10.2015
#17
Napisano 18:12, 06.10.2015
nie jest ze złota
Myslalem ze ładnie sie spasuje w komorze , teraz zostalby ogarniety na grafit pewnie jakis ciemny
A ze troche pracy przy tym jest jakby nie bylo... i odpowiednio kosztuje to jak swap zostanie u mnie to komora idzie na czerwono , czarno albo jakis inny kolor , pewnie dopiero na wiosne albo kto wie ...
Wszystko masz na PTP tu nie bede smiecil i jest tez opdpowieni watek pociagniety do tematu odnosnie ceny za złotą farbe
#18
Napisano 17:54, 07.10.2015
#19
Napisano 22:09, 07.10.2015
Mozesz spokojnie pakowac to o czym mowisz i efekt to da. Generalnie A7 fajnie sie stroi a przede wszystkim na tych kolektorach co na nim siedza. Jesli stroiciel sie dobrze sprawi to przekroczysz 220KM z pewnoscia.
Walki balansowe odejma obciarzenie. Redukujesz tez drugi pasek rozrzadu. Bedzie mu lzej ale to nie bedzie az taki efekt jaki Ci sie moze wydawac.
Talib
#20
Napisano 22:53, 07.10.2015
#21
Napisano 17:07, 08.10.2015
Jakis czas temu rozbieralem sobie dla zabawy blok H22A i mam nawet jakies fotki
Chyba chodzi o ten 1 na fotce ...
Teoretycznie bedzie troche bardziej telepac silnikiem bez walkow ale nic zlego nie powinno sie stac.
Zeby uzyskac troche wiecej mocy to musisz tez zrobic wiecej niz wydech i dolot ...
Bardzo mozliwe ze jak zrobiles juz "przelot" i dasz jakis filtr stozkowy to cos ugrasz jak Stosek pisze 220 ale to chyba nawet nie ma sensu przechodzic na P28 i stroic , no chyba ze zrobisz wiecej modyfikacji wtedy jak najbardziej polecam
Jak masz zdrowy silnik to cos mozna wydusic z poczciwego staruszka H22A7
#22
Napisano 17:43, 08.10.2015
#23
Napisano 17:51, 08.10.2015
utraty kultury pracy silnika seryjnego dla strojenia i zysku raczej mizernego.
Po dobrym strojeniu masz chyba nawet lepsza kulture pracy
A i spalanie mniejsze (tzn jak chce sie wiecej deptac to wieksze )
Jak masz zamiar rozbierac silnik to nie widze powodow do tego zeby nie poprawic troche fabryki
Jak nie masz ochoty ładowac kasy to i stozek odradzam bo do niego i tak musisz jakies CAI ogarnac...
#24
Napisano 17:59, 08.10.2015
#25
Napisano 18:14, 08.10.2015
Przejscie na OBD1 kilku gratow chyba tylko
nie mowie o razwiercaniu roznych gratow i przerabianiu polowy silnika ...
A pozniej komp i strojenie to koszt ok tys PLN
Ps. jak chcesz troche wiecej to i wydech lepiej zrobic na 2,5"
#26
Napisano 18:21, 08.10.2015
#27
Napisano 18:27, 08.10.2015
do serii 2.25 myślę że starczy
#28
Napisano 10:45, 09.10.2015
Nie no sam nie będę robił bo nie mam warunków a i doświadczenia poza tym H22A7 to nie F18 ze tanio i ogólnodostępny. Gdybym miał modzic to 2.5" prosta sprawa ale do serii 2.25 myślę że starczy
2,5 to sie dobrze nadaje ale pod dmuchanie. Przy NA zdecydowanie 2,25. Pamietajmy, ze podstawowa sprawa jest uzyskanie stalego kontrolwanego cisnienia w ukladzie wydechowym. NA a szczegolnie Hondy sa na tym punkcie czule. Jak sie przedobrzy to mozna wiecej stracic niz zyskac.
Talib
#29
Napisano 11:00, 09.10.2015
No właśnie zbieram graty, otwieram silnik i chce go trochę odmłodzić.
Żeby mieć ładny wynik po strojeniu H22A7 trzeba mieć przede wszystkim zdrowy silnik, seryjne "zdrowiaki" jak WOY'a robią 230KM po strojeniu
Nowe pierścionki + profilaktycznie nowe panewki korbowodowe i możesz zacząć się bawić bez strachu o awarię.
Na początek oczywiście mody wydechu - kolektor wydechowy replika Hytech Tri-Y + dobry przelotowy wydech (na takim wydechu i seryjnym kompie H22A7 wypluło chłopakowi na forum 225KM).
Tak wygląda ten kolektor (jeden z wariantów):
Happy Owner Never Drives Anything else.
#30
Napisano 12:32, 09.10.2015
Opłaca się stroić po wydechu i dolocie dla tych 12 koni? (Zakładam, żę silnik zdrowy i serię trzyma) Nie lepiej pomyśleć przed strojeniem jeszcze o jakichś wałeczkach stage 1? Takich, żeby nie trzeba było od razu sprężynek i tależyków wymieniać?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych