Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Co jeszcze moge zrobic H22A7+

VI H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
103 odpowiedzi w tym temacie

#16 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:52, 06.10.2015

Swap ze zlota pewnie drogi bedzie? ;-)
  • 0

#17 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:12, 06.10.2015

nie jest ze złota ;)

Myslalem ze ładnie sie spasuje w komorze , teraz zostalby ogarniety na grafit pewnie jakis ciemny ;)

A ze troche pracy przy tym jest jakby nie bylo... i odpowiednio kosztuje to jak swap zostanie u mnie to komora idzie na czerwono , czarno albo jakis inny kolor , pewnie dopiero na wiosne albo kto wie ...

Wszystko masz na PTP tu nie bede smiecil ;)  i jest tez opdpowieni watek pociagniety do tematu odnosnie ceny za złotą farbe  :D


  • 0

#18 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:54, 07.10.2015

Stosek, mam u siebie odłączone balansery, dedykowany wydech 2.25 na środkowym przelotowym, do tego chciałbym cai'a K&N'a Typhoon i to koniec z modyfikacji silnika. Po dolocie i wydechu realne będzie 230 do uzyskania na strojeniu? Wracając do wałków to chodzi o straty na ich napędzanie tak? Ich odłączenie rozumiem że nie wpłynie negatywnie na stan silnika?
  • 0

#19 stosek

stosek
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:TARGA
  • KM:460KM/610Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:09, 07.10.2015

Mozesz spokojnie pakowac to o czym mowisz i efekt to da. Generalnie A7 fajnie sie stroi a przede wszystkim na tych kolektorach co na nim siedza. Jesli stroiciel sie dobrze sprawi to przekroczysz 220KM z pewnoscia.

 

Walki balansowe odejma obciarzenie. Redukujesz tez drugi pasek rozrzadu. Bedzie mu lzej ale to nie bedzie az taki efekt jaki Ci sie moze wydawac.


  • 0

Talib


#20 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:53, 07.10.2015

Co masz na myśli z redukcja paska rozrządu? Prawdę mówiąc na balansery to mam wyjeb... :-)
  • 0

#21 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 08.10.2015

079b97e87d7e5755gen.jpg

Jakis czas temu rozbieralem sobie dla zabawy blok H22A i mam nawet jakies fotki ;)
Chyba chodzi o ten 1 na fotce ...
Teoretycznie bedzie troche bardziej telepac silnikiem bez walkow ale nic zlego nie powinno sie stac.

Zeby uzyskac troche wiecej mocy to musisz tez zrobic wiecej niz wydech i dolot ...
Bardzo mozliwe ze jak zrobiles juz "przelot" i dasz jakis filtr stozkowy to cos ugrasz jak Stosek pisze 220 ale to chyba nawet nie ma sensu przechodzic na P28 i stroic , no chyba ze zrobisz wiecej modyfikacji wtedy jak najbardziej polecam ;)
Jak masz zdrowy silnik to cos mozna wydusic z poczciwego staruszka H22A7 :D
  • 0

#22 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:43, 08.10.2015

No właśnie zbieram graty, otwieram silnik i chce go trochę odmłodzić. Nie chce nic więcej poza dolotem i wydechem bo nie widzę takiej potrzeby i szkoda mi kasy oraz utraty kultury pracy silnika seryjnego dla strojenia i zysku raczej mizernego. Zapytałem z ciekawości o realne przyrosty :-)
  • 0

#23 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 08.10.2015

Nie rozumiem co masz na mysli

utraty kultury pracy silnika seryjnego dla strojenia i zysku raczej mizernego.


Po dobrym strojeniu masz chyba nawet lepsza kulture pracy ;)
A i spalanie mniejsze (tzn jak chce sie wiecej deptac to wieksze :D )
Jak masz zamiar rozbierac silnik to nie widze powodow do tego zeby nie poprawic troche fabryki ;)
Jak nie masz ochoty ładowac kasy to i stozek odradzam bo do niego i tak musisz jakies CAI ogarnac...
  • 0

#24 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:59, 08.10.2015

Czy ja wiem czy lepszą :-) wiem że mógłbym poprawić to i owo ale gdyby mieć kilka tysi luzem to czemu nie :-D cai jaki biorę pod uwagę to sprawdzona konstrukcja i albo to albo seria dolot. Budżetowo nie chce :-)
  • 0

#25 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 08.10.2015

Wiekszosc rzeczy wywalasz a nie dokladasz , jak zrobisz to sam poprawnie to duzo nie wydasz ;)
Przejscie na OBD1 kilku gratow chyba tylko ??
nie mowie o razwiercaniu roznych gratow i przerabianiu polowy silnika ...
A pozniej komp i strojenie to koszt ok tys PLN

Ps. jak chcesz troche wiecej to i wydech lepiej zrobic na 2,5"
  • 0

#26 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:21, 08.10.2015

Nie no sam nie będę robił bo nie mam warunków a i doświadczenia poza tym H22A7 to nie F18 ze tanio i ogólnodostępny. Gdybym miał modzic to 2.5" prosta sprawa ale do serii 2.25 myślę że starczy
  • 0

#27 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 08.10.2015

do serii 2.25 myślę że starczy


:oki2:
  • 0

#28 stosek

stosek
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:TARGA
  • KM:460KM/610Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:45, 09.10.2015

Nie no sam nie będę robił bo nie mam warunków a i doświadczenia poza tym H22A7 to nie F18 ze tanio i ogólnodostępny. Gdybym miał modzic to 2.5" prosta sprawa ale do serii 2.25 myślę że starczy

 

2,5 to sie dobrze nadaje ale pod dmuchanie. Przy NA zdecydowanie 2,25. Pamietajmy, ze podstawowa sprawa jest uzyskanie stalego kontrolwanego cisnienia w ukladzie wydechowym. NA a szczegolnie Hondy sa na tym punkcie czule. Jak sie przedobrzy to mozna wiecej stracic niz zyskac.


  • 0

Talib


#29 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:00, 09.10.2015

No właśnie zbieram graty, otwieram silnik i chce go trochę odmłodzić.

 

Żeby mieć ładny wynik po strojeniu H22A7 trzeba mieć przede wszystkim zdrowy silnik, seryjne "zdrowiaki" jak WOY'a robią 230KM po strojeniu ;)

Nowe pierścionki + profilaktycznie nowe panewki korbowodowe i możesz zacząć się bawić bez strachu o awarię.

 

Na początek oczywiście mody wydechu - kolektor wydechowy replika Hytech Tri-Y + dobry przelotowy wydech (na takim wydechu i seryjnym kompie H22A7 wypluło chłopakowi na forum 225KM).

 

Tak wygląda ten kolektor (jeden z wariantów):

4tfkw14.jpg


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#30 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:32, 09.10.2015

Opłaca się stroić po wydechu i dolocie dla tych 12 koni? (Zakładam, żę silnik zdrowy i serię trzyma) Nie lepiej pomyśleć przed strojeniem jeszcze o jakichś wałeczkach stage 1? Takich, żeby nie trzeba było od razu sprężynek i tależyków wymieniać?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq