Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Co jeszcze moge zrobic H22A7+

VI H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
103 odpowiedzi w tym temacie

#1 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 23.09.2015

Domyslam sie ze na tym forum bylo to walkowane wielokrotnie i jesli tak to poprosze o przeniesienie bo chetnie poczytam co i jak :)
A mianowicie jestem posiadaczem hondy z silnikiem H22A7 czyli dosc stara jednostka i zastanawiam sie czy da sie cos jeszcze poprawic jesli chodzi o KM i Nm bez wkladania worka kasy ...
Jak narazie jest w sumie seria bez kata plus P28 i strojenie.
Pewnie na "dniach" wpadna inne portki do wyciecia zwezki i beda kombinacje jak zrobic CAI i zastanawiam sie nad "wywaleniem" walkow balansowych i znowu strojenie.
Czy macie jakies inne pomysly jak dodac kilka kresek ?
Na obecna chwile wykres wyglada tak

a6d4c9733571054cgen.jpg

Z gory dzieki za porady ;)
  • 0

#2 m4c13k

m4c13k
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:h22
  • Wersja:Type-r
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:ch1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:50, 24.09.2015

To jest wykres tylko po wywaleniu kata i strojeniu? :wow: W takim razie jadę od razu stroić swojego parcha! A tak na poważnie wydaję mi się, że to mega optymistyczny wynik jak na zakres modów, które przeprowadziłeś. Po strojeniu zauważyłeś dużą różnicę na dupohamowni?;)


  • 0

#3 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 08:38, 24.09.2015

WOY łap temat co możesz zrobić : http://www.accordklu...05-h22a7-turbo/


  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:56, 24.09.2015

Taki moment tylko z tych modyfikacji ?
  • 0
                       

#5 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:26, 24.09.2015

Modyfikacji bylo wiecej , moze zle sie wyrazilem :) Chodzilo mi o jakies jeszcze podpowiedzi , moze na cos jeszcze warto zwrocic uwage ;)

A o turbo se poczytam ale raczej odpada dmuchanie mojego A7 , za duzo kasy ...

Istnieje opcja wstawienia calego setupu z T ale potrzeba troche wiecej $$$  czyli pewnie sprzedaz tego co siedzi pod maska bylaby nieunikniona.

Moze kiedys w przyszlosci powstanie plan H22T albo czegos jeszcze bardziej wymyslnego ale na 100% nie teraz.


  • 0

#6 m4c13k

m4c13k
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:h22
  • Wersja:Type-r
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:ch1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 24.09.2015

Dalej, gadaj co masz tam namieszane...;)


  • 0

#7 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 24.09.2015

W sumie to "standard" , czyli wywalenie wszystkiego co niepotrzebne , przelot 2,5" , przejscie na OBD1 , strojenie , to takie tam z tego co mi wiadomo :)
Najwazniejsze to oddac to do konkretnej osoby 8-)


Edit.
Damian dzieki za link o dmuchaniu A7 ale "gejowate" doladowanie na oem gratach raczej nie bedzie brane pod uwage ;)

Ale znalazlem cos ciekawszego :D

http://www.gtr.co.uk...5hp-1-3bar.html

Patrzac na inne projekty T nawet w PL to chyba tez nie bedzie ta droga :) ale jak widac mozna porzadnie dmuchnac H22A7 ;)

Użytkownik WOY edytował ten post 11:47, 24.09.2015

  • 0

#8 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 11:59, 24.09.2015

WOY widziałem Twoje wykresy na PTP . Pokaż wynik hamowni przy zamkniętej masce  :zoltek:


  • 0

#9 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 24.09.2015

Prosze , tu tez jest ;)
http://www.accordklu...gen-h22a7-u2q7/

I jak pisalem i rozmawialem tez z poprzednim wlascicielem , przez to ze nie ma CAI jest jak jest , zwlaszcza po jezdzeniu w korkach ;)
CAI musi wpasc jak pisalem tez tu na samym poczatku.

Użytkownik WOY edytował ten post 12:04, 24.09.2015

  • 0

#10 stosek

stosek
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:TARGA
  • KM:460KM/610Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:13, 02.10.2015

Czy macie jakies inne pomysly jak dodac kilka kresek ?

 

To co mozesz zrobic tanim kosztem, da ciut lepsze parametry to:

- wywal pompe wspomagania (wsadz elektryczna) np. z MR2

- balansowe mozesz usunac, bedzie mu ciut lzej ale stracisz na komforcie pracy silnika

 

To sa faktycznie tanie i proste metody.

 

Mozesz zapodac walki ostrzejsze i to z pewnoscia da efekt, z tym ze dobre walki juz kosztuja. Ale jak dasz Stage1 lub 2 to bedziesz mogl zachowac setup motoru w obecnej opcji. Choc z 2 moga juz byc pewne problemy mimo ze pisza ze niby nie. A o 3ce to nawet nie mysl bez zmiany sprezynek i talezykow.

 

Innym tanich metod nie ma niestety. Lekke kolka itd itd zmniejsza mase wirujaca ale to tez obnizy Ci niuta.

 

Moim zdaniem, odkladaj na turbo. Przerabialem u siebie JRSC, potem pojezdzilem kumpla H22AT i F22BT i powiem Ci, nie ma o czym gadac. Jak to moj kolego kiedys powiedzial: "Nie ma co gadac, trzeba dmuchac..." :-)


  • 0

Talib


#11 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 05.10.2015

Wlasnie takie byly plany , walki balansowe i Waw mial mi wyslac inne portki ATRa do przerobienia bo w tych jest seria a dostaly kilka strzalow i sa do wymiany na 100% ;) To mi doradzil Xsix zeby sie w jakies koszta nie ładowac bo w sumie bedzie polowa turbo pewnie a i efekt mizerny ;)
Pompa faktycznie sprawia same problemy w zestawieniu z III i to jest mysl zeby ja wywalic ;) Chyba Yoshi i Xsix mi jeszcze o tym wspominali albo o pompie do oleju i o tej juz nie pamietam ...

A co do dmuchania to kompresor na 100% odpada bo juz sie naczytalem i nasluchalem i dodatkowo jak robic dmuchanie to nie jakies tam gejowate ;)
Mam odpowiedni swap na oku i to juz bedzie chyba max :D , jak narazie grzecznie czeka , tylko to pare PLNow kosztuje i musi sie sprzedac moj zestaw zeby robic podmianke na cos mocniejszego ...

Ps. tez mialem okazje byc przewiezionym pewnym F22"soft"T i stad zaczela sie choroba na wiecej i wiecej :mrgreen:
  • 0

#12 stosek

stosek
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:TARGA
  • KM:460KM/610Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:09, 06.10.2015

Hehe zawsze jest malo :-)

 

H22A jest fajne i dmuchanie go niestety wiaze sie z sporym ryzykiem bo motor nie jest zakuty. FRM mozna szybko uszkodzic i nie tylko. 

 

Ciekawa opcja jest F20B. Masz dalej glowice DOHC VTEC ale dol masz mocniejszy bo cylindry sa stalowe.

 

F22B jest poprostu tani w miare i prosty jak budowa cepa. Troche wiecej pojemnosci wobec F20B ale u gory jest slabiej z racji braku VTEC.

 

Ja bym szukal F20B bo Honda jednak musi sie drzec. Ewentualnie H23A BlueTop ale nie mam pewnosci czy tez ma stalowe tuleje.


  • 0

Talib


#13 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 06.10.2015

F22BT ale zakute i ok 2x wiecej mocy (na PB) niz teraz mam mysle ze narazie by mi wystarczylo :mrgreen:
Zawsze tez mozna ogarnac glowice H22 do tego setupu jak to chyba X pomagal Madmaxowi i tez ma w planach dmuchac i do do III posadzic ;)
Jak narazie zglebiam wiedze odnosnie N/A bo jestem juz chyba ze 200lat za ... a roznorodnosc hondowskich silnikow nie ulatwia zadania ;)
A pozniej jak juz bedzie T to sie trzeba bedzie wywiedziec w tym temacie odpowiednio duzo ;)
Co do F20B to fakt , ponoc idealne do dmuchania nawet na oem gratach ale to znowu budowanie wszystkiego od nowa wlacznie z posadzeniem tego pod maska...
Teraz byloby prawie p&p ;)
Tak czy inaczej nie mam tyle $$$ zeby to zrobic wiem moze chociaz N/A uda sie podciagnac troche :)
  • 0

#14 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:28, 06.10.2015

Panowie kusicie  :-P


  • 0

#15 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 06.10.2015

Odpowiednia ilosc $$$ i mozna sie bawic ;)
U mnie narazie wypadly inne plany , a mianowicie trzeba trakcje poprawic a to znowu sporo $$$ ale docelowo cos tam trzeba bedzie w przyszlosci zadzialac , im szybciej tym lepiej ;)

A jak sie swap sprzeda to bedzie calkiem szybko :D

Użytkownik WOY edytował ten post 17:49, 06.10.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq