Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Co jeszcze moge zrobic H22A7+

VI H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
103 odpowiedzi w tym temacie

#91 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:23, 23.11.2016

Panowie skończcie w końcu z tymi lekkimi kółkami rozrządu bo one nic nie dają!

A nie dają bo:

 

- mają małą masę w porównaniu do koła zamachowego,

- obracają się dwa razy wolniej niż wał silnika więc i mają energię kinetyczną 4 razy mniejszą (tak 4 razy!) niż gdyby obracały się razem z wałem jednakowo,

- mają małą średnicę,

- mają mały moment bezwładności (wynika to z małej masy i małej śrenicy).

 

Wracając do lekkiego koła zamachowego to nie zabiera i nie dodaje Nm ani mocy.

Prawdą jest, że auto na 1 do 3 biegu może się lepiej zbierać bo silnik nie musi oddawać części energii na napędzenie masy wirującej koła zamachowego i może ją przeznaczyć na przyspieszenie całego auta.

Jeśli chodzi o przyspieszenie to lekkie koło zamachowe można porównać do jazdy autem samemu a jazdy z 4 ludzimi na pokładzie. Z 4 ludzi auto gorzej przyspiesza ale nie oznacza to, że ma mniej Nm ani koni.


Użytkownik h1tman edytował ten post 08:24, 23.11.2016

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#92 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:25, 23.11.2016

Panowie skończcie w końcu z tymi lekkimi kółkami rozrządu bo one nic nie dają!
A nie dają bo:

- mają małą masę w porównaniu do koła zamachowego,
- obracają się dwa razy wolniej niż wał silnika więc i mają energię kinetyczną 4 razy mniejszą (tak 4 razy!) niż gdyby obracały się razem z wałem jednakowo,
- mają małą średnicę,
- mają mały moment bezwładności (wynika to z małej masy i małej śrenicy).

Wracając do lekkiego koła zamachowego to nie zabiera i nie dodaje Nm ani mocy.
Prawdą jest, że auto na 1 do 3 biegu może się lepiej zbierać bo silnik nie musi oddawać części energii na napędzenie masy wirującej koła zamachowego i może ją przeznaczyć na przyspieszenie całego auta.
Jeśli chodzi o przyspieszenie to lekkie koło zamachowe można porównać do jazdy autem samemu a jazdy z 4 ludzimi na pokładzie. Z 4 ludzi auto gorzej przyspiesza ale nie oznacza to, że ma mniej Nm ani koni.


Dobrze powiedziane.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#93 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:12, 23.11.2016

h1tman o taką odp mi chodziło. Dziękuję za wyczerpanie tematu. Teraz jest wszystko dla mnie jasne.
  • 0

#94 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:30, 19.01.2017

Panowie, silnik z Preli TypeS ma oznaczenie h22a. Czy tłoki z TypeS będą pasowały na korby z h22a jdm, czy trzeba kombinować korby z a7 lub a5? Mam w głowie pomysł doprężenia swojego h22a tłokami z Prelude TypeS.
  • 0

#95 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:08, 19.01.2017

Type S ma takie same tłoki jak A8 i A7
  • 0

#96 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:29, 20.01.2017

Tłoki z h22a7 mają oznaczenie PDEE natomiast od TypeS P5P
  • 0

#97 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:08, 20.01.2017

Dają podobną kompresję, ale są inne - także oboje macie rację ;)


  • 0

#98 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:24, 20.01.2017

No mi chodziło o doprężenie silnika
  • 0

#99 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:56, 20.01.2017

Ja miałem na wiosnę kupić k&n'a typhoona i stroić ale że dziecko w drodze to przemyślałem sprawę i zrobię nieco taniej a nie koniecznie gorzej. Zamówię liczony dolot u Fawora i wrzucę gaz. Benzynę zostawię tak jak jest a wystroje dobrze gaz pod tą specyfikację to odejdzie mi ok 1500zł na strojenie benzyny.

Jak wiadomo u nas w kraju jest dużo H22 na konkretnych gratach a moce śmieszne...paliwo paliwo paliwo które nie pozwala bawić się zaplonami a kiepskiego paliwa nie nadrobią wałki
  • 0

#100 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:16, 20.01.2017

Na lpg możesz być zadowolony :-)
  • 0

#101 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:22, 20.01.2017

Szkoda tylko ze lpg u nas w kraju jest kiepskiej jakosci ale zawsze cos tam ugrasz na lpg w doprezonym silniku.

Wysłane z mojego HUAWEI Y560-L01 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#102 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:26, 20.01.2017

No niuton mówił że nie ma sensu stroić benzyny skoro gaz wsadze. Tylko sprawdzić afr na benzynie i zająć się gazem. U nas to każde paliwo takie kaloryczne że szkoda gadać
  • 0

#103 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:36, 20.01.2017

Jak to dziecko potrafi zmienić postać rzeczy
Miał być podtlenek azotu, a będzie podtlenek LPG :D


  • 0

#104 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:43, 20.01.2017

Nitro to był luźny pomysł który jarał mnie jak chol*ra :-P

Myślę że wyniki rzędu 240+km i 250+nm wielu z nas by tutaj zadowoliły a przede wszystkim dużo momentu w niskim i średnim zakresie obrotowym a wtedy i moc się pojawi bo jak wiadomo moc to nm*obr czy jakoś tak :-P
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq