Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z tempomatem adaptacyjnym

VIII ACC tempomat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 849 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:16, 24.01.2017

Mogę napisać jak to wygląda w moim aucie - 2009 Tourer Executive

 

Trasę S8 łódź-Wrocław przejechałem praktycznie bez trzymanki

 

 

Mam pytanie o LKAS który jest świetny na długie trasy po autostradach.

U mnie jest tak że jak puszcze kierownice to system przez jakiś czas koryguje tor jazdy samochodu. Ale po pewnym czasie dostaje sygnał dźwiękowy i ikonę na desce rozdzielczej żeby położył ręce na kierownicy. Jeśli tego nie zrobię to LKAS się wyłącza.

 

Można to jakoś skonfigurować żeby się nie wyłączał ? Widzę że u każdego ten LKAS działa trochę inaczej. U mnie nie ma np trzęsienia kierownicy czy szarpania pasami.


Mogę napisać jak to wygląda w moim aucie - 2009 Tourer Executive

 


System nie sprawdza się za bardzo na tzw. wyskakujących znienacka z prawego pasa

 

 

Też to zauważyłem - za późno zaczyna hamować a w zasadzie zawsze hamowanie uprzedzałem swoją nogą :)


  • 0

#17 rzuber

rzuber
  • Klubowicz
  • 22 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:41, 07.03.2017

Cześć

Napiszę dla "przyszłych pokoleń" jak zakończyła się cała historia. Poniżej wnioski:

1) w aucie kombinowanym jest problem z ASO - zostają nam tylko kombinatorzy, którzy z kolei nie bardzo chcą poprawiać po innych kombinatorach. Ja miałem to szczęście, że miałem papiery z przeróbki i adres do gościa, który to robił i chyba trochę w obronie honoru zabrał się za szukanie wady. Każde ASO jak stwierdziło niemożność aktualizowania oprogramowania samochodu odprawiało mnie z kwitkiem (co wynikało z modyfikacji oprogramowania pod "zmodyfikowany DPF").

2) usterka okazała się trywialna - częste w samochodach po stłuczce - jeden z kabli w wiązce czasami łączył a czasami nie. Trzeba było sprawdzić wiązki do ECU.

Szukanie usterki i naprawa kosztowały mnie ok 1800 pln. Minął rok i wszystko działa bez zarzutu (pomijając padnięcie czujników parkowania z przodu).


  • 0

#18 60398

60398
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Debrzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Komfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 12.06.2018

Pytanie: czy mozecie podpowiedziec jak sie ustawia LKAS i ACC? Niedlugo wybieram sie na przejazdzke autem 2.4 Executive i chcialbym wiedziec jak te systemy sie uruchamia. Wiem ze auto ma dolozone 2 przyciski z prawej strony kierownicy ale co dalej juz nie. 


  • 0

#19 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 358 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:25, 12.06.2018

Ja nie mam, ale jak wpiszesz w google "Accord VIII instrukcja", to znajdziesz plik z instrukcją w pdf i tam jest wumyjasnjone ;)

Chyba że znajdzie się ktoś, kto to na chłopaki rozum wyjaśni :)
  • 0

#20 kejo

kejo
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 13.06.2018

Pytanie: czy mozecie podpowiedziec jak sie ustawia LKAS i ACC? Niedlugo wybieram sie na przejazdzke autem 2.4 Executive i chcialbym wiedziec jak te systemy sie uruchamia. Wiem ze auto ma dolozone 2 przyciski z prawej strony kierownicy ale co dalej juz nie.

Wciskasz "Main" na kierownicy. Oba systemy uruchamiają się jednoczenie. Potem na kierowniczy naciskasz te dwa przyciski od tempomatu i rozpoznawania pasów (lkas) i jak masz już odpowiednią prędkość naciskasz na kierownicy knefel "set" (pod main).


Wysłane z mojego FS8010 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik kejo edytował ten post 21:57, 13.06.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, ACC, tempomat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq