Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ECU z 2.0 do 2.4 - poprawa osiągów?

VII zmiana ecu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#76 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:32, 14.03.2016

Przem nie miał trakcji jak miał przepuche na linke. Obecnie wrzucił wszystkie wiązki od 2.4. Dla mnie elektroniczna przepustnica to pomyłka w tych silnikach. Spowolniona praca i te opóźnienie. Nie bez powodu do 2.4 wrzucają większą przepustnice. VSA owszem jest wkurzające bo załącza się wtedy kiedy nie trzeba :) szczególnie przy dynamicznym ruszaniu


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#77 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:25, 14.03.2016

W 2.4 może sobie wyłączyć ..w czym problem ?
  • 0
                       

#78 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:38, 14.03.2016

bo nie każdy na hondate a HDS'em chyba nie da rady?


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#79 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:49, 14.03.2016

W wersjach z K24 (nie wiem jak w dieslu) masz normalny przycisk VSA, w którym możesz go wyłączyć i po problemie.


  • 0

#80 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:51, 14.03.2016

Dlatego jezdze na wylaczonym VSA bo dla mnie to niepotrzebny gadzet tak na dobra sprawe, Co jak co ale jakbym nie kupil silnika 2.4 se skrzynia za całę 1500zł jak sie trafil to byłbym głupi. Jezdzilem na ECU 2.0 jakis czas i było pozytywnie, wiec krótko mówiąc jak komus padnie 2.0 to glupota jest szukanie takiej motorowni tylko 2.4 pakowac bo różnica ceny praktycznie znikoma a mocy sporo wiecej.Poprzekladalem wszystkie wiazki z polifta i sila rzeczy wrzucilem kompa od 2.4 ale roznice to ja srednio widze, moze jest delikatnie lepszy doł i odcinka dalej, plus oczywiscie taki ze moglem zrobic reflasha ale jak ktos chce biore drugiego Acco któy został na komputerze od 2.0 i moge sie ganiac do woli z oryginalnym 2.4 i moze wiekszosc "teoretyków" którzy nie mieli stycznosci z takim setupem zamilknie.


  • 0

#81 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:01, 14.03.2016

W wersjach z K24 (nie wiem jak w dieslu) masz normalny przycisk VSA, w którym możesz go wyłączyć i po problemie.

mi bardziej chodziło o wyłączenie  VSA na stałe. nie tylko guzikiem.


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#82 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:19, 14.03.2016

Przem91
To wszystko co chcieliśmy wiedzieć .Na ECU z 2.4 ma lepszy dół i górę .Czego więcej chcieć ? ....a po reflashu nie będzie co porównywać.
Tak więc odpowiedzć na tytuł tematu brzmi
NIE

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:22, 14.03.2016

  • 0
                       

#83 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:55, 14.03.2016

W moim odczuciu jezdzac 2.4 po reflashu nadal jestem zdania ze zmiana wiazek i kompa jest nie warta zachodu i nakladu pracy ktorej to wymaga. I cały czas mi sie zdaje ze tamto 2.4 lepiej chodzi. Chyba ze to kwastia tego kolektora wydechowego.


  • 0

#84 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:18, 14.03.2016

Góra nie jest lepsza tylko dłuższa bo do 7500 po reflashu. Przed reflashem nie było czuć różnicy.


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#85 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:32, 01.04.2017

Może odgrzeję kotleta, ale gdyby ktoć miał silnik 2.4 na ecu i osprzecie z k20, to jest mozliwosc wystrojenia takiego 2.4 na kompie 2.0 lub przerzucenia map z 2.4 ;)


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#86 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:01, 16.04.2017

Panowie odnosnie komputerow mam takie pytanko. Kumpel kupil cl7 z padnietym motorem a ze po garazu walal sie slupek k20z4 od UFO type R to go wpakowal (sam slupek). Jezdzi, dziala, nie wywala zadnych bledow. Teraz pytanie mozna od czegos wrzucic kompa zeby wykozystac potencjal? Podejdzie komp np od EP3? A moze k24 z reflashem? Chociaz nie chce przechodzic na przepustnice elektroniczna.

Użytkownik MADMAN edytował ten post 05:06, 16.04.2017

  • 0

#87 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:42, 16.04.2017

Jeśli to seryjne K20Z4 no to wersja najtańsza to ECU od dokładnie takiego silnika. Ale jak ewentualne mody w przyszłości wchodzą w grę to Hondata

Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#88 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:06, 16.04.2017

Tak tylko k20z4 ma przepustnice elektroniczna a tu jest na linke. Wiec albo komp z ep3 albo dwa kompy rownolegle jeden tylko do silnika a drugi do wiazki kabinowej. Ktos probowal takiego podlaczenia? W garazu wala sie jeszcze kolektor RBC i wydechowy 421 w planach tez reszta wydechu ale kumpel twardo chce zostawic przepustnice na linke.

Użytkownik MADMAN edytował ten post 12:08, 16.04.2017

  • 0

#89 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:05, 17.04.2017

Mogę wystroić to na seryjnym kompie bez problemu jeśli nie ma żadnych błędów lub na sztuke  wrzucic reflasha i mapy VTEC itd od K20Z4 ale to mniej pewna opcja, w sensie że mogą się nie pokryć :)


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#90 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:00, 17.04.2017

Mogę wystroić to na seryjnym kompie bez problemu jeśli nie ma żadnych błędów lub na sztuke wrzucic reflasha i mapy VTEC itd od K20Z4 ale to mniej pewna opcja, w sensie że mogą się nie pokryć :)


PW
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana ecu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq