Ten dzwiek wystepuje jak samochod jest na postoju czy podczas jazdy i czy na kazdym biegu? Sprawdze u siebie i dam znac.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:18, 15.01.2016
#17
Napisano 13:55, 15.01.2016
To nie ma znaczenia czy aut włączone czy zgaszone, czy stoi czy jedzie dźwięk jest zawsze gdy wciskam pedał sprzągla. Pierwsza "faza" naciśnięcia pedału powoduje dźwięk podobny do zaciąganego ręcznego tylko takie dwa lub trzy ciche metaliczne trzaski. Lepiej słychać na wyłączonym silniku i dochodzi z miejsca gdzie ramie pedału zachodzi pod spod dolnej części deski rozdzielczej.
#18
Napisano 23:36, 15.01.2016
Wychodzi na to, że nie poprawili tego w kolejnej generacji. Poniżej masz link do tematu. Pewnie to to.
http://www.accordklu...-jak-to-usunąć/
Użytkownik Zatoichi edytował ten post 23:37, 15.01.2016
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...
#19
Napisano 17:15, 16.01.2016
U mnie też występuje ale tylko raz - za każdym razem pojedynczy metaliczny stuk, podobny do zaciąganego ręcznego.
#20
Napisano 09:40, 17.01.2016
Jestem ciekaw czy jest to problem związany z samym pedałem sprzęgła czy coś więcej. Jutro muszę sprawdzić czy słychać ten dźwięk od strony silnika.
#21
Napisano 10:46, 17.01.2016
Mam 180 000 km i dźwięk ten towarzyszy mi od kiedy pamiętam. Nic się z Tym nie dzieje. Auto jest regularnie sprawdzane i serwisowane.
#22
Napisano 18:22, 01.02.2016
Witam ponownie. Jestem po pierwszej wizycie w aso i przy wymianie oleju posłuchali i przyjrzeli się tez skrzyni biegów. Wiec: 1) praca na wstecznym - to normalne (ze jest trochę głośniej) bo wsteczny jest nie zsynchronizowany cokolwiek to znaczy , 2) szum łożyska - wszystko w normie, ogólnie nic niepokojącego. Musze tez dodać ze po przejechaniu ponad 7000km skrzynia pracuje chyba lepiej albo już się przyzwyczaiłem.
Ale żeby nie było kolorowo mam pytanie o pedał sprzęgła, od kilku dni jak wciskam pedał to słychać dźwięk podobny do metalowej grzechotki tzn. dwa lub trzy ciche metaliczne stuki zawsze w górnym położeniu pedału czyli jak zaczynam wciskać pedał. Czy u was coś takiego występuje?
Pozdrawiam.
Witaj,
Kolego jak moze juz kiedys pamietasz pisalismy razem w tym temacie. Rowniez bylem w ASO jesli chodzi o ewidentny szum na luzie i cisza przy wcisnietnym sprzegle. Wg. mnie takie zachowanie nie jest normalne w porownaniu z innymi autami. Jednak ASO Bytom powiedzial iz inne maja podobnie. Moje pytanie do Ciebie gdzie Ty robiles serwis ? bo moze oni poprostu zbywaja nas do czasu gwarancji.
#23
Napisano 19:39, 02.02.2016
Witam .
Ja bylem w aso w Lodzi, ale tak jak napisałem powiedzieli ze to norma. Jeszcze będę pytał o to u dilera Hondy w Niemczech gdzie była kupiona. Poza tym muszę tez zgłosić to skrzypienie pedału sprzęgła.
#24
Napisano 15:58, 03.02.2016
Witam
Szkoda ze tak male jest zainteresowanie tematem bo wg. mnie warto by bylo sie podzielic opiniami.
Jak dla mnie takie zachowanie sie skrzyni biegow nie jest norma.
#25
Napisano 13:19, 12.02.2016
Żadna skrzynia nie działa bezgłosnie i jest to normalne.
#26
Napisano 21:38, 12.02.2016
Żadna skrzynia nie działa bezgłosnie i jest to normalne.
Niestety ale niezgodze sie z ta teoria. Praca skrzyni o ktorej ja pisze rownize dla ASO byla nadzwyczaj dziwna jednak u Acco VIII w wersji silnikowej jak u mnie takie zachowanie wystepuje. Mialem wiele samochodow gdzie roznica pracy tj na sprzegle i na luzie jest niezauwazalna. W Acco tak nie jest wiec Twoja opinia jest nieprawdziwa iz kazda skrzynia tak ma. Sorry ale chyba nie wiesz o czym piszesz.
#27
Napisano 23:17, 12.02.2016
Wiadomo, że są granice i jak będzie skrzynia głośno wyła to coś jest nie tak. Pracę skrzyni słychać u mnie, u kumpla w sedanie V gen a nawet sprawdzałem u ojca w Citroenie C4 60k przebiegu z salonu i też słychać jak się puści sprzęgło. Też się tym u siebie martwiłem jednak doszedłem do wniosku ze to normalne.
#28
Napisano 10:10, 13.02.2016
Jestem ciekaw jak to wygląda np w CRV gdzie silnik montowany jest chyba ba ten sam.
Użytkownik mirro32 edytował ten post 10:12, 13.02.2016
#29
Napisano 18:36, 22.02.2016
Witam i podłączę się pod temat skrzyni. Moje wozidło to accord z 2003 z 2.0 vtec pod maską. W aucie zauważyłem dziwne zachowania tzn: pedał sprzęgła dosyć ciężko się wciska ( w porównaniu do poprzedniego auta) i 3 bieg wchodzi dosyć opornie tzn. czasami zgrzytnie gdy powoli zmieniam z 2 na 3 bieg. Problemu tak nie ma ze zmianą na ten 3 gdy robię to zdecydowanie szybko i bardziej powiedzmy precyzyjnie. I największa moja obawa to na rozgrzanym już silniku i skrzyni zaczynam słyszeć skrzynie( coś w stylu turkotu, głośnej pracy wałków skrzyni lub łożyska), gdy się przysłucham od strony lewego koła. Autko ma już prawie 300 tys km i kto wie kiedy była ostatnia wymiana oleju w skrzyni... I tu moje pytanie : czy taka głośno pracująca skrzynia na wolnych obrotach to przez olej czy też bardziej kończące się łożyska (podobno w tym modelu to typowa usterka)?
#30
Napisano 10:52, 28.03.2016
- głośny świst jak przy turbinie od 2,5 - 3,5 tys obrotów (1,2,i 3 bieg)
Zobacz napięcie paska alternatora (już pewnie jest za luźny i nie dociska jak powinien i któreś łożysko tak piszczy np. alternatora), po jego wymianie na nowy powinno zniknąć.
Wymiana dziecinnie prosta 15 min, 2 klucze i gotowe
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, vlll, skrzynia biegów
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych