Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Dodatki do paliwa diesel / bp

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#16 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:55, 06.01.2010

mar_kow, nie maja. Ja nie mam tego ustrojstwa (auto jest krajowe) i tez nie znam nikogo kto by mial.

Sprawdziłem w EPC i o ile nowy Accord i-DTEC ma coś takiego jak CONVERTER COMP. DPF zaraz za wylotem spalin turbiny (ale co mnie zdziwiło nie ma żadnych innych katalizatorów) o tyle, w accordach i-CTDI VII generacji nie ma takiej części, ani podobnej jest tylko za turbiną wstępny katalizator zarówno przed jak i po lifcie (a przejrzałem cały układ wydechowy), dlatego uważam, że jak wstawiali DPF w wersji po lifcie to nie seryjnie skoro nie ma takiej części w katalogu. Wydaje mi się, że można to sobie zamontować dodatkowo na zasadzie instalacji LPG, czyli jako dodatkowy osprzęt wpinany we wiązku komputera i jakoś wstawiany dodatkowo w układ wydechowy.
  • 0

andref


#17 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 00:28, 07.01.2010

Podłączę się do tematu i zapytam o STP do silników zasilanych LPG
http://www.allegro.p...lpg_250_ml.html
To coś warte ?? Dolewa się do paliwa ?? oleju ??


mysle że na stronie STP dowiesz sie wszystkiego http://www.stp.com.pl/produkty/ :ok
  • 0

#18 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:29, 07.01.2010

Wersje diesla VII po liftingu mają filtr montowany seryjnie.

nie maja, moja jest z rynku niemieckiego i go nie ma, bo auta bez filtra szukalem, ale byly i takie i takie

Wydaje mi się, że można to sobie zamontować dodatkowo na zasadzie instalacji LPG

na zyczenie montowala go honda niemcy, auta przyplywaja bez niego

Ciekawe czy w niemieckich wersjach instrukcji obsługi coś o tym piszą.

sprawdze i dam znac

proponuje te dyskusje wydzielic do watku o dpf (obecnie zamknietego)

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#19 mar_kow

mar_kow
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-CTDi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:49, 07.01.2010

moja jest z rynku niemieckiego i go nie ma, bo auta bez filtra szukalem, ale byly i takie i takie


Moja jest z rynku francuskiego, stwierdzenie "były i takie i takie" nie jest pocieszające... Muszę zobaczyć jak jest u mnie. I pytanie: czy w przypadku zamontowanego filtra układ jest podobny jak w wersji nowszej i-DTEC ??
  • 0
Jak na razie zadowolony...:)

#20 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:54, 07.01.2010

Moja jest z rynku francuskiego

obstawiam ze nie ma, maja glownie z rynu niemieckiego, niekiedy szwajcarskie, zasada ta dotyczy nie tylko hond, a generalnie wszystkich aut na tamtejszych rynkach, a wynika z uregulowan podatkowych

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#21 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:46, 07.01.2010

Panowie!
Myślę, że nie byłoby całej tej dyskusji o dodatkach do paliw i filtrze DPF gdybyście tankowali pożądne paliwo na Orlenie , Shellu czy BP. Dziwię się tym którzy mają diesla, który w mieście pali może z 8 litrów i jeszcze oszczędzają parę groszy na paliwie czyli jakieś 2 złote na 100 km :!: :!: :!: Zastanówcie się.
Ja mam benzynę 2.4 który pali mi w mieście 14 litrów i jeszcze go nie przerobiłem na gaz bo mi auta szkoda. Czy nie szkoda wam lać jakieś marne paliwo do cacka jakim jest i-CTDI albo i-DTEC :?: :?: :?: :k
Nie gniewajcie się ale chytry zawsze traci 2 razy. Sens tego przysłowia zna ten kto naprawiał wtryski bo lał do baku byle co po to aby zaoszczędzić dosłownie grosze.
  • 0

#22 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:17, 07.01.2010

ja tam sie nie gniewam, po tym jak mi paliwo ze stacji shell w niemczech zamarzlo (zatkany filtr paliwa) nie zdziwi mnie nic, to gdzie ja mam tankowac matman :-|
(wiem odchodzimy coraz dalej od tematu dodatkow, ale uratowal mnie wtedy dodatek do diesli o ktorym pisalem na stronie pierwszej ;-) )

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#23 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:36, 07.01.2010

WRC najwyraźniej miałeś pech i trafiłeś na jakąś stację na której nie dba się o zbiorniki z paliwem jeśli w paliwie była woda ale to raczej mało prawdopodobne (może to stacja pod patronatem SHELLA?)

1. Zawartość wody w paliwie powodującej zamarzanie np filtra nie jest winą zazwyczaj stacji ale tego że tankujemy zbiornik nie zawsze do pełna. Zimą powinno tankować się do pełna. Skraplająca się woda w zbiorniku paliwa przy niepełnyym tankowaniu z czasem zbiera się na dnie zbiornika i powoduje problemy z zamarzaniem. Ja od wielu lat zawsze tankuję paliwo do pełna i nigdy nie miałem problemu z zamarzającym paliwem.

2. W różnych krajach przygotowuje sie specjalny skład ON na różne pory roku. ON wlany w Niemczech po przyjeździe do Polski np. na mazury gdzie temperatury są niskie może powodować problemy.

3. Woda nie miesza się z ON lub benzyną. Aby zrobić emulsję z wody i paliwa trzeba nieźle zamieszać ale i tak po pewnym czasie nastąpi sedymentacja.

4. Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam!

Pozdro!
  • 0

#24 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:39, 07.01.2010

filtr zatkala kasza, jak zablokuje woda to nie pomoze nic ...
zreszta aral tez nie lepszy, ale dam spokoj temu ewidentnemu OT ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#25 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 14.01.2010

Panowie!
Myślę, że nie byłoby całej tej dyskusji o dodatkach do paliw i filtrze DPF gdybyście tankowali pożądne paliwo na Orlenie , Shellu czy BP. Dziwię się tym którzy mają diesla, który w mieście pali może z 8 litrów i jeszcze oszczędzają parę groszy na paliwie czyli jakieś 2 złote na 100 km :!: :!: :!: Zastanówcie się.
Ja mam benzynę 2.4 który pali mi w mieście 14 litrów i jeszcze go nie przerobiłem na gaz bo mi auta szkoda. Czy nie szkoda wam lać jakieś marne paliwo do cacka jakim jest i-CTDI albo i-DTEC :?: :?: :?: :k
Nie gniewajcie się ale chytry zawsze traci 2 razy. Sens tego przysłowia zna ten kto naprawiał wtryski bo lał do baku byle co po to aby zaoszczędzić dosłownie grosze.


Niektórzy niestety (tak jak ja) nie mają do "dobrego" CPN'u 1,2 czy 5km.
Do najbliższego np. Shell mam ok 20km, dalej np BP prawie 30km. Oczywiście jak jestem w pobliżu to zaleję coś lepszego.
Tankuję na prywatnych stacjach w okolicy i o dziwo jestem miło zaskoczony.
Parę tygodni temu w baku miałem niecałe 10l (rezerwa się świeciła już od kilkunastu km), samochód stał na zewnątrz akurat gdy temperatura w nocy zaczęła gwałtownie spadać. Ja zauważyłem że było ok -23st. Rano bez problemów odpaliłem i pojechałem a stał dobre 16godzin.
Więc nie tabliczka na stacji jest ważna tylko jakość paliwa.

Co do dodatków ja nie stosuję, nie stosowałem i nie mam zamiaru stosować.
  • 0

#26 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 15.01.2010

Mi się ostatnio przytkał układ paliwowy przy ostrym dodawaniu gazu przy około 2000 obrotów, zgłosił sie check engine auto straciło moc, po czym zgasło dotoczyłem się jakoś do przystanku autobusowego. Przy trzeciej próbie uruchomienia coś się odetkało i auto odpaliło. Odczytałem błędy i okazało się że były dwa dotyczące niskiego ciśnienia paliwa na common railu stąd wniosek, że to przez paliwo. Po tym dodałem do paliwa coś w rodzaju STP i teraz jest ok. Ale po tym całym zdarzeniu postanowiłem, że będę tankował lepszą ropę np. Ultimate Diesel na BP ze względu na układ paliwowy i wtryskiwacze, bo faktycznie auto jest czułe na jakość paliwa. Poprzednio tankowałem na LUKOILu.


to nie tylko kwestia paliwa
mógł być kiepski filtr paliwa lub woda w filtrze

sam miałem przypadek, że "zaoszczędziłem" na filtrze paliwa i później jeździć nie mogłem - auto stawało przy deptaniu ;/


a co do chemii - używam produktów tej firmy:
http://depresator.pl/

póki co zauważyłem milszą pracę - silnik w wysokie mrozy dużo mniej klekocze
spalanie też zadziwiająco niskie... ale oczywiście bez fantazjowania, że 50% mniej ;)
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:23, 17.01.2010

Dzięki, dzięki za sugestie.Dawno na forum nie byłem i teraz dopiero sprawdzam wyniki.
No ja tankuję na Shell i niby jest Ok ale...
Jak depnę tak po "ułańsku";-) to w momencie załączania turbiny dochodzi do dziury. silnik traci moc , muszę odpuścić i dalej mogę cisnąc. Późnij coś takiego nie pojawia się. Zawsze to jest przy pierwszym załączeniu turbiny.Tylko skąd ta dziura? wskaźnik wskazuje, że silnik jest nagrzany?
Wymieniałem filtry. Może te konowały zapowietrzyły układ paliwowy?

poprawiono zgodnie z Regulaminem Forum pkt 2.1
  • 0

#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:31, 02.02.2010

...byl juz ten temat panie Łososiu...
8-)

-poszukaj w dziale SILNIKI
:lol:
  • 0

#29 Kulmas

Kulmas
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:?
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 31.08.2011

A mam pytanie odnośnie dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy do diesla stp. czy mogę wlać całą butelke do baku w którym jest ok 25l ropy? jest napisane ze butelka na 50l ale ciężko w tych czasach zalać do fula? czy stanie się coś jak wleję wszystko czy lepiej np pół flaszki teraz i przy kolejnym tankowaniu ok 20-30 litrowym resztę?
  • 0

#30 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:20, 31.08.2011

A mam pytanie odnośnie dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy do diesla stp. czy mogę wlać całą butelke do baku w którym jest ok 25l ropy? jest napisane ze butelka na 50l ale ciężko w tych czasach zalać do fula? czy stanie się coś jak wleję wszystko czy lepiej np pół flaszki teraz i przy kolejnym tankowaniu ok 20-30 litrowym resztę?


Wlej polowe inaczej check engine i po jezdzie, przynajmiej benzyna tak reaguje
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq