Sprawdziłem w EPC i o ile nowy Accord i-DTEC ma coś takiego jak CONVERTER COMP. DPF zaraz za wylotem spalin turbiny (ale co mnie zdziwiło nie ma żadnych innych katalizatorów) o tyle, w accordach i-CTDI VII generacji nie ma takiej części, ani podobnej jest tylko za turbiną wstępny katalizator zarówno przed jak i po lifcie (a przejrzałem cały układ wydechowy), dlatego uważam, że jak wstawiali DPF w wersji po lifcie to nie seryjnie skoro nie ma takiej części w katalogu. Wydaje mi się, że można to sobie zamontować dodatkowo na zasadzie instalacji LPG, czyli jako dodatkowy osprzęt wpinany we wiązku komputera i jakoś wstawiany dodatkowo w układ wydechowy.mar_kow, nie maja. Ja nie mam tego ustrojstwa (auto jest krajowe) i tez nie znam nikogo kto by mial.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 23:55, 06.01.2010
andref
#17
Napisano 00:28, 07.01.2010
Podłączę się do tematu i zapytam o STP do silników zasilanych LPG
http://www.allegro.p...lpg_250_ml.html
To coś warte Dolewa się do paliwa oleju
mysle że na stronie STP dowiesz sie wszystkiego http://www.stp.com.pl/produkty/
#18
Napisano 09:29, 07.01.2010
nie maja, moja jest z rynku niemieckiego i go nie ma, bo auta bez filtra szukalem, ale byly i takie i takieWersje diesla VII po liftingu mają filtr montowany seryjnie.
na zyczenie montowala go honda niemcy, auta przyplywaja bez niegoWydaje mi się, że można to sobie zamontować dodatkowo na zasadzie instalacji LPG
sprawdze i dam znacCiekawe czy w niemieckich wersjach instrukcji obsługi coś o tym piszą.
proponuje te dyskusje wydzielic do watku o dpf (obecnie zamknietego)
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#19
Napisano 12:49, 07.01.2010
moja jest z rynku niemieckiego i go nie ma, bo auta bez filtra szukalem, ale byly i takie i takie
Moja jest z rynku francuskiego, stwierdzenie "były i takie i takie" nie jest pocieszające... Muszę zobaczyć jak jest u mnie. I pytanie: czy w przypadku zamontowanego filtra układ jest podobny jak w wersji nowszej i-DTEC
#20
Napisano 12:54, 07.01.2010
obstawiam ze nie ma, maja glownie z rynu niemieckiego, niekiedy szwajcarskie, zasada ta dotyczy nie tylko hond, a generalnie wszystkich aut na tamtejszych rynkach, a wynika z uregulowan podatkowychMoja jest z rynku francuskiego
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#21
Napisano 21:46, 07.01.2010
Myślę, że nie byłoby całej tej dyskusji o dodatkach do paliw i filtrze DPF gdybyście tankowali pożądne paliwo na Orlenie , Shellu czy BP. Dziwię się tym którzy mają diesla, który w mieście pali może z 8 litrów i jeszcze oszczędzają parę groszy na paliwie czyli jakieś 2 złote na 100 km Zastanówcie się.
Ja mam benzynę 2.4 który pali mi w mieście 14 litrów i jeszcze go nie przerobiłem na gaz bo mi auta szkoda. Czy nie szkoda wam lać jakieś marne paliwo do cacka jakim jest i-CTDI albo i-DTEC
Nie gniewajcie się ale chytry zawsze traci 2 razy. Sens tego przysłowia zna ten kto naprawiał wtryski bo lał do baku byle co po to aby zaoszczędzić dosłownie grosze.
#22
Napisano 22:17, 07.01.2010
(wiem odchodzimy coraz dalej od tematu dodatkow, ale uratowal mnie wtedy dodatek do diesli o ktorym pisalem na stronie pierwszej )
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#23
Napisano 22:36, 07.01.2010
1. Zawartość wody w paliwie powodującej zamarzanie np filtra nie jest winą zazwyczaj stacji ale tego że tankujemy zbiornik nie zawsze do pełna. Zimą powinno tankować się do pełna. Skraplająca się woda w zbiorniku paliwa przy niepełnyym tankowaniu z czasem zbiera się na dnie zbiornika i powoduje problemy z zamarzaniem. Ja od wielu lat zawsze tankuję paliwo do pełna i nigdy nie miałem problemu z zamarzającym paliwem.
2. W różnych krajach przygotowuje sie specjalny skład ON na różne pory roku. ON wlany w Niemczech po przyjeździe do Polski np. na mazury gdzie temperatury są niskie może powodować problemy.
3. Woda nie miesza się z ON lub benzyną. Aby zrobić emulsję z wody i paliwa trzeba nieźle zamieszać ale i tak po pewnym czasie nastąpi sedymentacja.
4. Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam!
Pozdro!
#24
Napisano 22:39, 07.01.2010
zreszta aral tez nie lepszy, ale dam spokoj temu ewidentnemu OT
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#25
Napisano 13:35, 14.01.2010
Panowie!
Myślę, że nie byłoby całej tej dyskusji o dodatkach do paliw i filtrze DPF gdybyście tankowali pożądne paliwo na Orlenie , Shellu czy BP. Dziwię się tym którzy mają diesla, który w mieście pali może z 8 litrów i jeszcze oszczędzają parę groszy na paliwie czyli jakieś 2 złote na 100 km Zastanówcie się.
Ja mam benzynę 2.4 który pali mi w mieście 14 litrów i jeszcze go nie przerobiłem na gaz bo mi auta szkoda. Czy nie szkoda wam lać jakieś marne paliwo do cacka jakim jest i-CTDI albo i-DTEC
Nie gniewajcie się ale chytry zawsze traci 2 razy. Sens tego przysłowia zna ten kto naprawiał wtryski bo lał do baku byle co po to aby zaoszczędzić dosłownie grosze.
Niektórzy niestety (tak jak ja) nie mają do "dobrego" CPN'u 1,2 czy 5km.
Do najbliższego np. Shell mam ok 20km, dalej np BP prawie 30km. Oczywiście jak jestem w pobliżu to zaleję coś lepszego.
Tankuję na prywatnych stacjach w okolicy i o dziwo jestem miło zaskoczony.
Parę tygodni temu w baku miałem niecałe 10l (rezerwa się świeciła już od kilkunastu km), samochód stał na zewnątrz akurat gdy temperatura w nocy zaczęła gwałtownie spadać. Ja zauważyłem że było ok -23st. Rano bez problemów odpaliłem i pojechałem a stał dobre 16godzin.
Więc nie tabliczka na stacji jest ważna tylko jakość paliwa.
Co do dodatków ja nie stosuję, nie stosowałem i nie mam zamiaru stosować.
#26
Napisano 12:39, 15.01.2010
Mi się ostatnio przytkał układ paliwowy przy ostrym dodawaniu gazu przy około 2000 obrotów, zgłosił sie check engine auto straciło moc, po czym zgasło dotoczyłem się jakoś do przystanku autobusowego. Przy trzeciej próbie uruchomienia coś się odetkało i auto odpaliło. Odczytałem błędy i okazało się że były dwa dotyczące niskiego ciśnienia paliwa na common railu stąd wniosek, że to przez paliwo. Po tym dodałem do paliwa coś w rodzaju STP i teraz jest ok. Ale po tym całym zdarzeniu postanowiłem, że będę tankował lepszą ropę np. Ultimate Diesel na BP ze względu na układ paliwowy i wtryskiwacze, bo faktycznie auto jest czułe na jakość paliwa. Poprzednio tankowałem na LUKOILu.
to nie tylko kwestia paliwa
mógł być kiepski filtr paliwa lub woda w filtrze
sam miałem przypadek, że "zaoszczędziłem" na filtrze paliwa i później jeździć nie mogłem - auto stawało przy deptaniu ;/
a co do chemii - używam produktów tej firmy:
http://depresator.pl/
póki co zauważyłem milszą pracę - silnik w wysokie mrozy dużo mniej klekocze
spalanie też zadziwiająco niskie... ale oczywiście bez fantazjowania, że 50% mniej
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:23, 17.01.2010
No ja tankuję na Shell i niby jest Ok ale...
Jak depnę tak po "ułańsku";-) to w momencie załączania turbiny dochodzi do dziury. silnik traci moc , muszę odpuścić i dalej mogę cisnąc. Późnij coś takiego nie pojawia się. Zawsze to jest przy pierwszym załączeniu turbiny.Tylko skąd ta dziura? wskaźnik wskazuje, że silnik jest nagrzany?
Wymieniałem filtry. Może te konowały zapowietrzyły układ paliwowy?
poprawiono zgodnie z Regulaminem Forum pkt 2.1
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:31, 02.02.2010
-poszukaj w dziale SILNIKI
#29
Napisano 09:13, 31.08.2011
#30
Napisano 14:20, 31.08.2011
A mam pytanie odnośnie dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy do diesla stp. czy mogę wlać całą butelke do baku w którym jest ok 25l ropy? jest napisane ze butelka na 50l ale ciężko w tych czasach zalać do fula? czy stanie się coś jak wleję wszystko czy lepiej np pół flaszki teraz i przy kolejnym tankowaniu ok 20-30 litrowym resztę?
Wlej polowe inaczej check engine i po jezdzie, przynajmiej benzyna tak reaguje
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych