Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Dodatki do paliwa diesel / bp

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:07, 06.01.2010

Siemanko
czy dajecie jakies dodatki do olejju napędowego?Zawsze byłem przeciwny takim kwasom, ale jeździłem benzyniakami. Teraz mam Accorda 2,2 w dieslu i może na zimę trzeba go wspomóc i wlac coś mu w gardło. Tylko CO?
Sypnijci e kilka słów
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:11, 06.01.2010

A po co masz coś lać jak jest wszystko w porządku?
  • 0

#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:21, 06.01.2010

Czasem trzeba coś zalać, żeby było dłużej w porządku.


Na stronie STP
http://www.stp.com.p...kty/paliwa.html

masz ładnie opisane produkty, coś dla diesla się tam znajdzie.
Jak Ci będzie lepiej to lej, ja też czasem poprawiam sobie tym humor.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 marti

marti
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Łódź
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 06.01.2010

Właśnie odebrałem mój drugi samochód (Diesel) po wymianie wtryskiwaczy . Niestety olej napędowy sprzedawany w naszym kraju jest bardzo suchy , co nie sprzyja pracy wtryskiwaczy (zacierają się) . Fachowiec polecał mi ON z Orlena , oraz wzbogacanie go olejem do dwusuwów Miksol w proporcjach 1:1000 .
  • 0
Pozdrawiam MA®TI

#5 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:26, 06.01.2010

Siemanko
czy dajecie jakies dodatki do olejju napędowego?Zawsze byłem przeciwny takim kwasom, ale jeździłem benzyniakami. Teraz mam Accorda 2,2 w dieslu i może na zimę trzeba go wspomóc i wlac coś mu w gardło. Tylko CO?
Sypnijci e kilka słów

Jak chcesz zapobiec zamarzaniu ON to dolej parę litrów bezołowiowej na bak. Ale ja wolę zatankować dobrej jakości ON i nic nie dodawać (np. co drugie, trzecie tankowanie zalać Vervą lub podobnym).
  • 0

#6 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:35, 06.01.2010

Mi się ostatnio przytkał układ paliwowy przy ostrym dodawaniu gazu przy około 2000 obrotów, zgłosił sie check engine auto straciło moc, po czym zgasło dotoczyłem się jakoś do przystanku autobusowego. Przy trzeciej próbie uruchomienia coś się odetkało i auto odpaliło. Odczytałem błędy i okazało się że były dwa dotyczące niskiego ciśnienia paliwa na common railu stąd wniosek, że to przez paliwo. Po tym dodałem do paliwa coś w rodzaju STP i teraz jest ok. Ale po tym całym zdarzeniu postanowiłem, że będę tankował lepszą ropę np. Ultimate Diesel na BP ze względu na układ paliwowy i wtryskiwacze, bo faktycznie auto jest czułe na jakość paliwa. Poprzednio tankowałem na LUKOILu.
  • 0

andref


#7 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:47, 06.01.2010

problem w tym że nie zawsze lepsza stacja to lepsze paliwo, bo i takie BP może kupować paliwo od Orlenu czy Łukoila. teoretycznie oczywiście kupując lepsze paliwo mamy większą gwarancję że wszystko będzie ok, ale ja gdybym miał diesla to stosowałbym jakieś dodatkowe preparaty. w benzynie zresztą od czasu do czasu też stosuję STP.
  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#8 mar_kow

mar_kow
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-CTDi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 06.01.2010

[...] dolej parę litrów bezołowiowej na bak. [...]


Nie radziłbym tego dla i-CTDi, chyba że ktoś chce mieć problemy... Z pozostałymi dodatkami również radziłbym uważać ze względu na filtr cząstek stałych. Nie zalecają żadnych dodatków do oleju ale nigdzie nie mogłem znaleźć jakich i w jakich ilościach. Generalnie silnik jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa...
Tu jest krótki opis silnika z AutoFlesz'a === L I N K ===
  • 0
Jak na razie zadowolony...:)

#9 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:14, 06.01.2010

dolewam do swoich diesli:
- dodatek aby diesel pozostal plynny: http://www.liquimoly...&category_id=17
- STP do czyszczenie ukladu paliwowego (co 3 tankowanie): http://www.stp.com.pl/produkty/ zdecydowanie pozytywne doswiadczenia :db
nie dolewam oleju do dwusuwow, dyskusja na ten temat, szczegolnie na niemieckich forach samochodowych jest bardzo goraca, jedni twierdza ze to super inny ze nieco mniej, ja poki co tylko czytam ;-)

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#10 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:45, 06.01.2010

Nie radziłbym tego dla i-CTDi, chyba że ktoś chce mieć problemy... Z pozostałymi dodatkami również radziłbym uważać ze względu na filtr cząstek stałych.


Ale i-CTDI nie miał filtra cząstek stałych (i całe szczęście), przynajmniej ja takiego nie widziałem. Dopiero i-DTEC takowy posiada. Artykuł, który podałeś dotyczy właśnie i-DTEC, który jest nowszy i ma common raila nowszej generacji. Ale ja benzyny to bym do żadnego z tych nie dolewał.
  • 0

andref


#11 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:04, 06.01.2010

Ale i-CTDI nie miał filtra cząstek stałych (i całe szczęście)

mial, ta dyskusja juz byla, dodatkowo kazdego dnia jak chcesz mozesz DPF sobie zalozyc w ASO hondy w niemczech, nie bede robil OT wiec wiecej tutaj: http://www.accordfor...onda-15281.html

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#12 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:18, 06.01.2010

mial, ta dyskusja juz byla, dodatkowo kazdego dnia jak chcesz mozesz DPF sobie zalozyc w ASO hondy w niemczech, nie bede robil OT wiec wiecej tutaj: http://www.accordfor...onda-15281.html

pozdr :mrgreen:

Ok czyli na niektóre rynki mógł mieć DPF, ale pewnie większość z posiadanych przez forumowiczów hanek VII generacji go nie ma i ja nie znam nikogo kto taki ma :) Nie zauważyłem też w przedliftowym ECM żadnych wyprowadzeń do DPF, ciekawe czy w przedliftowych dało się to zamontować. Nie ma też na desce rozdzielczej żadnej kontrolki do DPF w instrukcji obsługi, czyżby robili specjalne deski pod auta z DPF? Ciekawe czy w niemieckich wersjach instrukcji obsługi coś o tym piszą.
  • 0

andref


#13 mar_kow

mar_kow
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-CTDi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 06.01.2010

[...]Ok czyli na niektóre rynki mógł mieć DPF, ale pewnie większość z posiadanych przez forumowiczów hanek VII generacji go nie ma [...]


Może większość VII-mek i nie ma ale dopiero niedawno diesle zaczęły się pojawiać na naszym rynku ściągane spoza granic. U nas królowały w benzynie 2.0, wersje benzynowe 2,4 też w większości pochodzą z importu. Po prostu były zbyt drogie i niewielu się decydowało zapłacić znacznie więcej za sam silnik. Wersje diesla VII po liftingu mają filtr montowany seryjnie.
  • 0
Jak na razie zadowolony...:)

#14 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:03, 06.01.2010

mar_kow, nie maja. Ja nie mam tego ustrojstwa (auto jest krajowe) i tez nie znam nikogo kto by mial.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#15 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:46, 06.01.2010

Podłączę się do tematu i zapytam o STP do silników zasilanych LPG
http://www.allegro.p...lpg_250_ml.html
To coś warte ?? Dolewa się do paliwa ?? oleju ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq