Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regulacja hamulca ręcznego

VIII hamulec ręczny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Luka1981

Luka1981
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Dębica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 03.09.2015

Witam,

Proszę o pomoc jak rozebrać środkowy tunel bo chcę dostać się do hamulca ręcznego w celu jego regulacji.Może ktoś to rozbierał i opisze od czego się zabrać.Dziękuję z góry tym którzy pomogą.Pozdrawiam

 


  • 0

#2 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:18, 03.09.2015

Wszystko jest na forum - wystarczy szukac
http://www.accordklu...lerka/?hl=tunel
  • 0

#3 Luka1981

Luka1981
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Dębica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 03.09.2015

Wszystko super opisane jeszcze raz wielkie dzięki.


Wszystko jest na forum - wystarczy szukac
http://www.accordklu...lerka/?hl=tunel

Wszystko super opisane jeszcze raz wielkie dzięki.


  • 0

#4 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:58, 03.09.2015

tez bym sobie podciagnął reczny , wytłumaczy ktos jak to zrobic ? bo jak zdemontowac to pseudodrewno to wiem :-P


  • 0

Czarne jest piękne !!!


#5 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 23:27, 04.09.2015

20150627_190050_zpsescwzjxy.jpg

Trzeba kręcić tą śrubą pomiędzy drutami - to ta nad zielona wtyczką.

 

Artur, zmartwię Cię ale niestety, samo rozebranie tunelu g...o da. Trzeba zdjąć podłokietnik lub prościej - można się tam dostać przez podłokietnik. Zdejmuje się gumę na dnie, odczepia podłużną klapkę i jest dostęp do tej śruby.

Najlepiej policzyć sobie kliknięcia przy zaciąganiu, żeby sprawdzić czy jest ok. :)

tarcze: 6-8

taczo-bębny: 5-7


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#6 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:26, 05.09.2015

20150627_190050_zpsescwzjxy.jpg
Trzeba kręcić tą śrubą pomiędzy drutami - to ta nad zielona wtyczką.
Najlepiej policzyć sobie kliknięcia przy zaciąganiu, żeby sprawdzić czy jest ok. :)
tarcze: 6-8
taczo-bębny: 5-7

Dzięki , to mnie teraz zmartwień z tym liczeniem ,bo umiem tylko do trzech :)
  • 0

Czarne jest piękne !!!


#7 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:40, 06.09.2015

Regulowałem u siebie na początku lata. Dostęp jest wystarczający bez demontażu tunelu. Trzeba miec długi klucz i cierpliwość. Trzeba tez lekko ręczny naciągnąć aby linka była sztywniejsza.
U mnie zabrakło regulacji i musiałem na bębnach z tylu tez troche podkręcić :)
  • 0

#8 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:35, 03.04.2016

Ja dzisiaj też regulowałem ręczny. Zrobiłem bez demontażu podłokietnika i schowka.

1. Opróżniłem schowek i usunąłem gumowe dno.

2. Uniosłem plastikową klapkę dająca dostęp do śruby regulacyjnej ale niestety było trochę ciasno.

3. Wymontowałem więc, a w zasadzie tylko wypiąłem i uniosłem do góry, część konsoli środkowej z pojemnikiem na napoje po to, aby rozłączyć wtyczki od gniazdek w schowku (AC, USB, Line).

4. Po tym w podłodze schowka odkręciłem dwie małe, czarne śrubki i wymontowałem, unosząc do góry, panel z gniazdami, co dało zdecydowanie szerszy dostęp do śruby regulacyjnej ręcznego.

5. Potem już tylko klucz oczkowy 12-ka z grzechotką, długie szczypce aby przytrzymać w miejscu tulejkę znajdująca się przed nakrętką regulacyjną (franca trochę blokuje obrót nakrętki i odbija ją z powrotem w to samo miejsce), kilka szybkich ruchów kluczem i ...finito. 


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, hamulec ręczny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq