Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Obroty na zimnym silniku.

VII Accord VII 2.0

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:12, 04.09.2015

Mnie tez ten temat juz zaczyna irytowac. Nie twierdze ze tysiac ani tymbardziej powyzej to normalny stan dla rozgrzanego silnika. Ale takie 800 z hakiem jak najbardziej mozliwe podczas obciazenia alternatora i slabym aku. A Matio447 tez nie okreslil w jakich warunkach te obroty pokazuje (wlaczone swiatla itp).


  • 0

#17 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 21:35, 04.09.2015

 w miare jak go przegazuję to spada do 1 tys i pozniej jak się silnik rozgrzeje to zostaje na 1 tys, nie ma skoków na obrotach ew. o 1 setke.

 

  4. Sprawdzić obroty biegu jałowego w warunkach bez obciążenia: reflektory, dmuchawa, wentylator chłodnicy, klimatyzacja muszą być wyłączone.

Obroty biegu jałowego powinny wynosić: Silnik K24A3: M/T 600±50 obr./min. (min.-1) A/T 650±50 obr./min. (min-1) (w położeniu P lub na luzie)
Silnik K20A6: M/T 650±50 obr./min. (min-1) A/T 650±50 obr./min. (min-1) (w położeniu P lub na luzie) 5. Przez 1 minutę pozostawić silnik na biegu jałowym przy dużym obciążeniu elektrycznym (włączyć układ klimatyzacji, nastawić temperaturę na maksymalne chłodzenie, dmuchawę na wysokie obroty, włączyć ogrzewanie tylnej szyby i światła drogowe).

Obroty biegu jałowego powinny wynosić: M/T 720±50 obr./min. (min-1) A/T 800±50 obr./min. (min.-1) (w położeniu [P] lub na luzie)
UWAGA: Jeśli obroty biegu jałowego odbiegają od wymaganych, przeprowadzić procedurę uczenia obrotów biegu jałowego ECM/PCM. Jeśli obroty jałowe są nadal nieprawidłowe, przejść do usuwania usterek wg objawów.
  • 0

#18 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:02, 05.09.2015

Link do procedury nauki wolnych obrotów coś się skiepścił.


  • 0

#19 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:19, 06.09.2015

u mnie po odpaleniu zimnego 1200-1300obr/min  ( na pewno nie  1400-1500), rozgrzany z włączonymi światłami  800,  z wyłączonymi 650


  • 0

#20 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:20, 07.09.2015

mati0447 ma auto z 2006 r. a tm jest K20z... Co do poliftowych 2.0 to tam jest tak że licznik pokazuje obroty 900 a skaner 700    .... Przez normalne obroty około 650 ludzie kręcą linaki czujnikami bo twierdzą , że  mam być 900 i dlatego tak się dzieje .....


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Accord VII 2.0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq