Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Prośba o ocenę zestawu + wybór gazownika Szczecin

VI instalacja gazowa szczecin gaz wtryski ac reduktor ac

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:32, 31.08.2015

Hej,

 

Przymierzam się do instalacji gazowej w moim Acco gen. VI z 2000 roku. Wersja przedliftowa z silnikiem 1.8. Instalację chciałbym założyć w Szczecinie (może ktoś mógłby coś polecić). Nie chcę oszczędzać na instalacji, dlatego chciałbym coś co będzie działać. W Szczecinie znalazłem zakład GAZ-TECH (autoryzowany STAGa) i zaproponowali mi zestaw za 3200zł - wtryski oraz reduktor AC, a sterownik QBOX Plus. Co o tym myślicie?


  • 0

#2 thembol

thembol
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:51, 31.08.2015

Zamiast wtryskow AC  dałbym baracudy albo czerwone hanki. Pozatym ok.


Użytkownik thembol edytował ten post 12:52, 31.08.2015

  • 0

#3 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:55, 31.08.2015

Dziękuję za odpowiedź. Czy coś z wtryskami AC jest nie tak? Generalnie mają jeszcze hany Gold, o czerwone musiałbym zapytać.


  • 0

#4 thembol

thembol
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:57, 31.08.2015

Nie jest nic nie tak z wtryskami AC ale  baraki i hanki lepsze. Skoro nie chcesz oszczedzac na instalacji i bierzesz najdrozszy sterownik  to wtryski tez wypadalo by jakies lepsze.

Hana gold ok. To hana z dyszami. Zastepuje hane od czarnej do zielonej.


  • 0

#5 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:06, 31.08.2015

A jak chcesz dobrego gazownika to wejdź na LPG forum. Poczytasz pojedziesz do Koszalina do neptuna gaz założyć i wtedy będziesz miał gwarancję dobrej instalki i bardzo dobrze zamontowanej. Nie jeden ze Szczecina latał do Koszalina na montaż. Ja ze Szczecinka smigam i tez zadowolony jestem
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#6 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:09, 31.08.2015

Dzięki, też właśnie na forum doczytałem o wtryskach Hana. Zamieniłem w takim razie z AC na złote Hana.

 

To prawda odnośnie gazowników w Szczecinie, jednak nie mam jak podjechać do Koszalina na cały dzień - praca, praca, praca... paru znajomych ponoć gazowało w GAZ TECH, opinie są podzielone. Ale jak się ich przypilnuje to może nie wyjdzie z tego kupa - gwarancja jest, więc będzie się ich ścigało w razie problemów.


  • 0

#7 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:18, 31.08.2015

No ale więcej się nabiegasz na serwis niż 1 dzien wolnego poświęcić. Wierz mi przerabialem temat. Potem bujanie się jak Ci wyskoczy błąd, po pracy albo przed jedziesz na kalibracje.... odbierasz auto po 100 km wyskakuje Ci znów błąd... I znów jedziesz bo masz gwarancję i tak kilka razy aż w końcu wkur.. i pojedziesz do innego. Serio mój znajomy gazował tam fiata punto i same problemy a co doPiero Hondę z vteckiem tam stawiać
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#8 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:32, 31.08.2015

Hm, dałeś mi do myślenia. Szkoda, że w weekend nie pracują... chodzi o to, że wybieram się w najbliższym czasie w długą trasę i dlatego też zdecydowałem się na instalację gazową. W Szczecinie jest jeszcze autoryzowany serwis STAGa w Polmozbycie przy ul. Białowieskiej. W sumie tam chcą nawet 200 złotych mniej niż w GAZ TECH. Z kolei w GAZ TECH parę miesięcy temu znajomy montował gaz w Golfie V z silnikiem 1.4 i jak był na regulacji po 1000km (już w Katowicach) to mówili, że wężyków nie podociskali dobrze, ale poprawili i wszystko działa dobrze. Samochód już przejechał od tego czasu ponad 30 000km i nie zauważyliśmy problemów.


  • 0

#9 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:37, 31.08.2015

Ok ale widzisz poprawki byly a to jest to o czym mówię. I myślę że w Koszalinie taniej Ci wyjdzie niż tu Ci wycenili :)
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#10 senseitbk

senseitbk
  • Klubowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rabka-Zdrój/Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:38, 31.08.2015

Jak nie chcesz oszczędzać na instalacji, to może prins? Jego największą zaletą/wadą (wg lpg forum) jest to, że ustawiasz w systemie tylko ciśnienie reduktora i temperaturę przełączenia się na gaz, resztę sam pobiera z komputera benzyny. Wtryski sugerowane do niego to Keihn. Tylko że problem z tym systemem jest taki, że mało kto to serwisuje (w krakowie na chyba 20-30 zakładów lpg, są 3 robiące prinsa). No i cenowo może być nieciekawie - listwa wtryskowa ok 1500zł, reduktor ok 1000zł...

Fakt Faktem - Nie widzę różnicy między jazdą na gazie, a na benzynie, przy czym moja instalka była zakładana w belgii (auto na trasy, butla 90L). I te wtryski są jednymi z niewielu na rynku, które chodzą zawsze cicho (nawet przy otwartej masce ich nie słychać, niezależnie od temperatury)


  • 0

#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:45, 31.08.2015

.. paru znajomych ponoć gazowało w GAZ TECH, opinie są podzielone. 

Ja u tych samych gazowników zakładałem gaz do laguny 1 1,8 ...  chwaliłem ich do dnia do, w którym założyli gazu do accorda ...... auto nie chciało jeździć na lpg  i mieli 18 lat doświadczenia z lpg .... 


  • 0

#12 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:47, 31.08.2015

Dzięki za propozycję, ale wolę coś co będę mógł serwisować :)

Dzwoniłem do NEPTUNa i zgodnie z tym czego się obawiałem, termin wolny praktycznie za miesiąc - o czymś to świadczy. Jednak Pan z którym rozmawiałem nie był zwolennikiem naszego forumowego zestawu. Mówił, że preferuje polskie podzespoły, w tym wtryskiwacze barracuda.

Chyba jestem zmuszony zostać przy GAZ TECH lub Polmozbyt... najwyżej potem po instalacji podjadę do NEPTUNa żeby mi sprawdzili co tam nawywijali. Wypadła mi nieplanowana podróż za 2 tygodnie, do tego czasu muszę coś mieć. Szkoda, że na siłę będę musiał to zrobić, no ale nie mam wyjścia.


  • 0

#13 thembol

thembol
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:05, 31.08.2015

 preferuje polskie podzespoły, w tym wtryskiwacze barracuda.

.

 

Wszystko co podales na poczatku to polskie podzespoly. Sterownik , reduktor i wtryski. Jedynie zaproponowane hany nie sa PL ale baraki do Twojego auta beda jak najbardziej ok.

 

Prins fajny ale samemu niemal " nieserwisowalny".

 

Oby zdjeli kolektor do nawiertów. Reszte mozna poprawic :)


  • 0

#14 Cromsc

Cromsc
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:09, 31.08.2015

Oby zdjeli kolektor do nawiertów.

 

Chodzi o to, żeby przez niego nie przewiercali? Jeśli mógłbyś wytłumaczyć to ja im to przekażę i przypilnuje, żeby czegoś nie zepsuli :)


  • 0

#15 thembol

thembol
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:16, 31.08.2015

Instalator musi nawiercic w kolektorze dokolowym auta otwory aby wkrecic w nie wkrętki  przez ktore gaz bedzie sie przedostawał z wtryskiwaczy gazowych do komory spalania. Wkretki musza byc w miare mozliwosci jak najblizej i pod podobnym kątem co wtryskiwacze paliwa.

Druciarze nie zdejmuja kolektora tylko wiercą w zalozonym na aucie i czesc opiłków aluminium dostaje sie przy odpaleniu auta do komór spalania.

 W aucie z plastikowym kolektorem jeszcze az takiego dramatu nie ma ( np. BMW ) . Honda ma jak wiadomo kolektor alu. 

Chyba nie musze przekonywac ze zdrowe toto nie jest.

Oczywiscie - druciarze sciemniaja ze wsadzaja rure odkurzacza.. że na smar.. itp.  

Jesli nie bedą potrzebowali nowej uszczelki kolektora  to kolektora nie zdejmowali.  I bedzie " ppaaaniee!! przeciez to sie przepali..."  :)


Użytkownik thembol edytował ten post 14:18, 31.08.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, instalacja gazowa, szczecin gaz, wtryski ac, reduktor ac

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq