Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Geometria kół - czy oby na pewno dobrze zrobiona? Prośba o sprawdzenie

VII geometria zbieżność

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#61 Hubet Accord VII

Hubet Accord VII
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 05.06.2020

Też chciałbym tyle mieć 😉
Danieli333 ile czasu jechały? Bo właśnie zamówiłem
  • 0

#62 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:17, 05.06.2020

Dokładnie 15 dni :)


Jeżeli chodzi o jakość produktu to jestem bardzo zadowolony. Przed zamontowaniem dokładnie nasmaruj w środku żeby na przyszłość można było regulować.

Użytkownik danielo333 edytował ten post 19:19, 05.06.2020

  • 0

#63 Hubet Accord VII

Hubet Accord VII
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 05.06.2020

Hmm na tych na Ali są widoczne dwie śruby na tym jedna. Czy nie będzie problemu z regulacją kąta? W sumie zamówiłem już Ali ale mogę jeszcze anulować, szczerze zależy mi na czasie więc jeżeli twoje mają regulacje kąta to biorę 😉
  • 0

#64 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:32, 05.06.2020

Te z Polski przy regulacji musisz za każdym razem wypinać sworzeń żeby coś ustawić. Z tych alli regulacja trwa 30sekund na stronę :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#65 Hubet Accord VII

Hubet Accord VII
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 05.06.2020

Ten z allegro pasuje tylko do accord VI 🥴
  • 0

#66 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:05, 05.06.2020

Do VI bo w VII nie ma z regulacja. Podobno ktoś już tu je stosował do VII

Użytkownik danielo333 edytował ten post 22:09, 05.06.2020

  • 0

#67 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:36, 06.06.2020

Kupcie na ebay. Są wysyłki do Pl także.

Od 60 do 100 euro do VII/VIII itd.
Już trzy lata mam u siebie zamontowane i nic się nie rozpadło.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#68 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:07, 06.06.2020

na tym wahaczu nie ma jakichś kolosalnych sił (mowa o sedanie), dlatego te chińczyki z ali spokojnie dają radę, no i te z dwoma nakrętkami lepsze z punktu widzenia regulacji, to klasyczna śruba rzymska, a więc przy regulacji potrzebne tylko dwa klucze, dla wersji z jedną nakrętką to w .uj zabawy i z reguły majster od geometrii na to nie pójdzie, a jak juz będzie mu sie chciało z tym bawić to zaśpiewa sobie spora kasę, bo jak napisał danielo333 żeby przeprowadzić regulację trzeba rozpiąć sworzeń (ewentualnie wykręcić śrubę z drugiej strony, nie wiem co gorsze...), pokręcić, zapiąć sworzeń (wkręcić śrubę), zmierzyć, jak jest źle to znów rozpiąć, pokręcić itd., jak dla mnie chory pomysł, bo można się tak pół dnia bawić z jednym kołem...

przed montażem chińczyków radzę dobrze nasmarować gwinty czymś wodoodpornym/ wypierającym wodę, ja montowałem używki z niewielkim przelotem, ale ile to hu..ów usłyszało przy rozkręcaniu tak żeby majster na geometrii miał łatwą robotę to... te moje były z tzw. czarnej stali więc nie dziwne że nasza sól dała mu rady ;) coś czuję że wszystkie te chińczyki podobnie zrobione, może nawet w tej samej fabryce, a później jedynie naklejka lepiona w zależności o "producenta" :)

ale ogólnie jest to najlepszy sposób na wypionowanie tylnych kół w sedanie tak 7 jak i 6 gen :)


  • 0

#69 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:56, 06.06.2020

Do tego warto od razu w komplecie brać camber górny wahacz, jak i dolny od zbieżności, będzie spokój z kątami jak i rozjechaną zbieżnością( zapieczonymi śrubami) 

 

https://acurazine.co...59/#post9247740

https://www.heeltoea...ll-joints..html

 

proszę  :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#70 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 22:45, 06.06.2020

tak troche OT, jak się sprawdzają te "praski" z pierwszego linku moda, te w kształcie litery C, da się tym wyprasowywać/ wprasowywyać sworznie? przyznam że przy ostatniej robocie prze zawieszeniu maiłem chęć na zakup tego cuda, ale ostatecznie sworznie wprasował mi mechanik, w sumie tulejki przedniego dolnego wahacza też...

druga sprawa - górny sworzeń z tego linka - jak tym regulować, na geometrię jechać bez błotnika? no bo chyba na "złożonym" aucie klucza tam się nie da "wcibić", w sumie fajne rozwiązanie przy glebie, tylko jak z tym ustawianiem


Użytkownik rafisz edytował ten post 22:55, 06.06.2020

  • 0

#71 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:38, 07.06.2020

Te praski są jedwabiste. Bez problemu dolne sworznie wymienisz, a jeszcze w tandemie z kluczem udarowym robi się bajka.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, geometria, zbieżność

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq