Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

VIII gen, 2.0 regulacja zaworów, gdzie zrobić?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:36, 03.10.2015

Już były luzy na ssących :cwaniak: taki Ci powiedzieli w ASO czy już było je słychać? Teraz jak się zachowuje - tak samo czy lepiej?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:37, 03.10.2015

  • 0

#17 norbertm83

norbertm83
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Pdk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU
  • KM:156KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 06.10.2015

Wiesz, specjalista nie jestem, silnik jak dla mnie pracuje tak samo nie widze roznicy, czy wyregulowali zawory czy tylko odrecili pokrywe i zalozyli nowa uszczelke tego juz nie jestem wstanie sprawdzic moge tylko liczyc na to ze tak :) pozatym nie wiem ale ostatnio juz po serwisie zauwazylem ze troche wolniej sie zbiera, nie wiem czy to kwestia ze np mam pod korek zalane paliwo czy cos innego, ale mam tylko nadzieje ze to nie po wyregulowaniu zaworow :/


  • 0

#18 masza22

masza22
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:seden
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:31, 16.10.2015

czy "cykanie " w silniku moze byc objawem braku regulacji zaworów ? Accord 8 silnik 2.0 


  • 0

#19 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:21, 17.10.2015

Tak pracują wtryskiwacze w tym silniku u mnie też tak cyka...☺ ale regulacjia zaworów w tym silniku jest banalna nawet na kole rozrządu są wybite nr cylindrów, a zawory są wysoko. W silniku k20 były niżej osadzone i musiałem kupić specjalnie wycięty szczelinomierz. W
R20 wchodzi zwykły płaski i regulacja zajmuje 30 min...☺ Ogólnie pomyślano wszystko jak ja to nazywam ( idioto odporne ) teraz każdy może być serwisantem.
  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:20, 17.10.2015

w tych czasach to naprawdę na plus ..bo ogólnie trend jest ....." ...bez ASO lepiej nie rusza ..j"


Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:20, 17.10.2015

  • 0
                       

#21 bedo71

bedo71
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Wrocław/okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 27.01.2019

Witam wszystkich,

podczepie sie pod temat aby nie zakładac nowego. Mam accorda viii od miesiaca, zrobione 108tys i chciałbym się podjąc regulacji luzow zaworowych. Jako ze nie jestem jeszcze wytrawnym specem od accordow chciałbym prosić na forum o pomoc w regulacji silnika R20A3, accord poliftowy grudzien 2011. Moze zrobiłbym to sam ale co 2 głowy to nie jedna :) Wrocław i okolice...

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc....oczywiscie nie za darmo :)

Miałby ktoś ochote i chwile czasu??


Użytkownik bedo71 edytował ten post 17:00, 27.01.2019

  • 0

#22 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:06, 27.01.2019

Na youtube są filmiki


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq