Kurcze kupienie innego silnika i robienie panewek całkowicie odpada. Mogę przecież tak samo zrobić w swoim. Chodzi mi głównie o zachowanie ekonomii. F22Z12 jest już opcją droższą, podczas gdy na allegro F20B3 jest za 500 zł (jest gość z wrocławia ale chce 1000 )
Skoro kupując jakiś silnik trzeba zajrzeć do panewek, oznacza to, że można je robić także w moim. Na jakie koszta musiałbym się nastawić przy założeniu, że muszę robić wszystkie tj. korbowodu i główne? W manualu hondy czytałem, że są różne wymiary panewek (kolory i cyferki) i montuje się tak, aby przerwa była zgodna z normami. Wątpię żeby aż takie części były dostępne poza ASO, a ci to wezmą 1500 zł za komplet :P Pragnę zaznaczyć, że mojego złomka kupiłem za 3000 zł. W sklepach z częściami sprzedają panewki po 200-250 zł, ale jest to pewnie STD (standard size)
Kupno fajniejszego silnika wiąże się z kosztem swapa, a jest to pewnie ze 2000 zł znając speców we wrocku.
O jakie drobne korekty elektryki chodzi? Poza tym, bardzo podoba mi siÄ™ obecny kolektor 4-2-1 z nierdzewki albo innego badziewia ^^