Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problemy z Hamulcem !!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:01, 03.01.2010

Witam
Mam do was pytanie czy u was w accordzie też jest miękki pedał hamulca? otóż u mnie sprawa wyglada tak pedał miękki jak go wcisnę na zgaszonym silniku czy odpalonym bez różnicy to wpada powoli w podłogę ;/ tak jakby pompa gdzieś przepuszczała! tylko pytanie jaka hamulcowa czy abs ? tył hamuje chyba mocniej takie mam odczucie bo na sniegu przy hamowaniu zarzuca tył ;/ przód hamuje beznadziejnie ;/ Dodam jeszcze że auto ma 80tyś przebiegu. ale miało wczesniej przygodę własnie od strony pompy abs. to co zrobiłem:
wymienione klocki przód tył
odpowietrzone chyba z 5 razy po odpowietrzeniu jest git przez pół dnia !
wszystkie przewody połączenia sprawdzone brak wycieków płynu nie ubywa w zbiorniczku!
nie zapala sie ABS na zegarach

Powiem szczerze nie mam już siły na to ! Ktoś ze znajomych mechaniorów podpowiedział że to może być pompa abs puszcza gdzieś na sekcjach !? kupiłem nową pompę abs i chce ja podmienić ale chciałbym żeby ktoś z was wypowiedział sie co na ten temat myśli.
Z góry dziekuje wam za pomoc :)
  • 0

#2 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 03.01.2010

to

na sniegu przy hamowaniu zarzuca tył

i to

miękki pedał hamulca

chyba jest normalne. tył zarzuca bo przód masz ciężki jak cholera a tył lekki a jeszcze jak masz słabsze opony z tyłu sytuacja się pogarsza. A hamulec jest miękki. To nie wyścigówka.
  • 0

#3 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:20, 03.01.2010

Lobuz52 na wyłączonym silniku hamulec powinien być twardyszy niż na włączonym.
  • 0

#4 gomez405

gomez405
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:23, 03.01.2010

pedał powinien po odpaleniu rosnąć ja też mam problem z hamulcami tylko mi przybya płynu w pompie abs
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:23, 03.01.2010

A hamulec jest miękki. To nie wyścigówka.

Zgadzam sie nie wyścigówka ale auto które waży prawie 1400 kg i wydaje mi sie ze powinno mieć dobre heble szczególnie jak latam w trasach.
Reakcja na pedale hamulca dość późna i bardzo miękka. Dla porównania jechałem takim samym accordem i tam hamulec zdecydowanie lepsze jakby szybciej i agresywniej brał hamulec.
  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:50, 04.01.2010

Kolego napewno masz zapowietrzony układ. Przy wyłączonym silniku pedał hamulca powinien być twardy jak skała, jeśli się zapada to zapowietrzony układ na 100%.
Pytanie skąd się zapowietrza? Jechać do mechanika, labo do kogoś na kanał i jedna osoba naciska mocna na heble przy wyłączonym silniku , a druga pod autem patrzy gdzie wycieka płyn. Jeśli się zapowietrza to musi być nieszczelność, nie ma innej opcji.


tył zarzuca bo przód masz ciężki jak cholera a tył lekki


Oj napewno nie, u mnie tył nie zarzuca na żadnej nawierzchni. W acco to właśnie przód jest mega mocny a tył słabiutki, właśnie dlatego aby nie było poślizgu osi tylnej przy hamowaniu. Odpowiada za to korektor siły hamowania, którym jest tu podobno pompa ABS.
Kolego jeśli twierdzisz że masz słaby przód to zregeneruj zaciski hamulcowe, zacząłbym od tego. U mnie też były cyrki z hamulcami i winne były zaciski, regeneracji hamulce są brzytwa i równiutko biorą.
Aha i nie porównuj z innymi markami, bo to że agresywniej bierze hamulec to nie znaczy że jest lepszy. W acco one faktycznie są jakby bardziej miękkie i nie biorą tak agresywnie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • Skąd:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:18, 04.01.2010

po to jest ABS z EBD zeby samochód jechal prosto przy hamowaniu - polecam zrobić prosty test: depnąć gdy prawa strona bedzie na sniegu a lewa na czyms przyczepnym (asfalt?) na poczatku lekko zarzuci i zaraz wyrówna - tylko jak ktoś przy tym się rozje.. wali to ja nie przyjmuje reklamacji :-P
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:22, 04.01.2010

depnąć gdy prawa strona bedzie na sniegu a lewa na czyms przyczepnym (asfalt?) na poczatku lekko zarzuci i zaraz wyrówna


dokładnie, ew na początku może lekko sciągnąć ale generalnie powinien prosto jechać- to jak lekko zaczniemy hamować.
Jak depnie się z całej siły to powinien jechać jak po szynach
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 04.01.2010

Lobuz52 na wyłączonym silniku hamulec powinien być twardyszy niż na włączonym.

U mnie dopiero po drugim naciśnięciu a układ nie jest zapowietrzony

Zgadzam sie nie wyścigówka ale auto które waży prawie 1400 kg i wydaje mi sie ze powinno mieć dobre heble szczególnie jak latam w trasach.

Powinien... Opony też powinny być szersze...

Oj napewno nie, u mnie tył nie zarzuca na żadnej nawierzchni.

No ale ja miałem na myśli, że przy skręcie a nie na prostej. Jeśli na prostej to faktycznie coś nie tak bo tył generalnie jest bardzo słaby.

Blade racja. EBD jest świetne w accordzie. Mogę potwierdzić, że przy próbie o której piszesz nawet nie trzeba specjalnie trzymać kierownicy i nic się nie dzieje
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:03, 07.01.2010

Powinien... Opony też powinny być szersze...

wydaje mi się że 225/45/17 zimowe są wystarczające szerszych już nie założę :mrgreen:

U mnie dopiero po drugim naciśnięciu a układ nie jest zapowietrzony

u mnie podobnie wiec chyba tak musi być

Wiec
Wymieniłem pompę ABS przepompowałem nowym płynem 2 razy rozebrałem przednie zaciski wyczyszczone chodzą bez problemu. Hamulec za pierwszym razem ogień ale dość głęboko za drugim staje dęba :mrgreen:
Myślę jeszcze nad pompą od ATR-a ale nie wiem jak duża jest jak ktoś ma info to proszę daj znać ilu calowa pompa ? Ewentualnie czy da sie założyć same zaciski i tarcze od ATR na piasty od 2 litrówki :roll:
  • 0

#11 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 07.01.2010

wydaje mi się że 225/45/17 zimowe są wystarczające szerszych już nie założę

Na miałem na myśli seryjne. Cieszę się, że sobie poradziłeś. Czyli awaria pompy?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq