XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Oryginalny kluczyk --> na scyzoryk
#16
Napisano 10:08, 02.07.2013
#17
Napisano 12:45, 02.07.2013
Arek, zgadzam się w 100% z Kolegą calzone - przecież podczas wymiany baterii i tam musisz wszystko wyjąć (normalna czynność eksploatacyjna wykonywana przez użytkownika, opisana w instrukcji obsługi pojazdu).
Można by mieć wątpliwości, gdyby w instrukcji wyraźnie było napisane, że nie wolno rozkręcać kluczyków, a wymiana baterii jest dokonywana tylko i wyłącznie przez ASO.
Nie ma możliwości stwierdzenia, czy była tylko wymieniana bateria, czy przełożona całość do innej obudowy...
Zresztą mój oryginalny kluczyk jest taki zniszczony, że na nic zdałaby się ew. ekspertyza...
Pozdrawiam
Tomek
#18
Napisano 13:17, 02.07.2013
#19
Napisano 13:47, 02.07.2013
Jeśli już piszesz o murowanej pewności że jest inaczej, to potwierdź to konkretnym przypadkiem.
Mógłbym je mnożyć, gdyż od kilku lat siedzę w tej branży i wiem jak działają ubezpieczyciele. Oczywiście możesz iść do sądu i walczyć o swoje prawa, ale czy warto dla takich problemów robić sobie "kluczyk - scyzoryk"? Niech każdy oceni sam.
#20
Napisano 16:06, 02.07.2013
#21
Napisano 11:04, 23.07.2013
A ja ponowię swoje pytanie. Czy elektronika z accorda VIII gen różni się jakoś od tej z VII gen? Pytam bo tak jak napisałem wcześniej, myślałem nad zakupem w pełni oryginalnego scyzoryka z VIII generacji, dorobienia grotu pod swoją stacyjkę i zaprogramowaniu go. Tylko czy taki patent przejdzie .... Wiem że oryginalny kluczyk jest drogi i liczę się z wydatkiem rzędu ponad 1k ale jestem gotów tyle zapłacić. Ostatnio dołożyłem sobie radio z navi za 2k i też nie żałuję. Genialna sprawa! Korzystam na co dzień zamiast przyczepianej nawigacji
Dodam że chodzi mi dokładnie o taki kluczyk: http://allegro.pl/kl...3402383524.html
Groty są na 100% identyczne bo sprawdzałem. Pozostaje jedynie kwestia środka.
#22
Napisano 19:56, 27.09.2014
Witam jezeli znajdą się chętni na kluczyki scyzoryki do VII gen to mogę ogarnąć temat. Cena za kluczyk scyzoryk gotowy do uzycia czyli przełożony ze starego i z dociętym grotem to koszt ok 80-90pln +wysyłka zakładając że frekwencja dopisze, czyli wysyłacie mi kluczyk stary ja odsyłam to co zostało ze starego i nowy działający scyzoryk.
#23
Napisano 22:02, 27.09.2014
Jak chciałbyś to robić, a w zasadzie to jak miałby wyglądać efekt końcowy?
Pytam, gdyż w moim zaczyna szwankować mechanizm składania i rozważam zakupienie identycznej obudowy i przełożenie grota, ale to byłby podobny koszt jak Ty określiłeś, a być może Twój scyzoryk byłby lepszy?
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 10:31, 30.09.2014
Grota nie przełożysz bo jest wtopiony w obudowę. Ja jak połamałem obudowę kupiłem surówkę od chińczyka, za wycięcie dałem 40 zł i przełożyłem bebechy...
#25
Napisano 10:57, 30.09.2014
Hej,
Muzyczka, w oryginale nie, ale ja już mam scyzoryk tylko taki z Alledrogo za ok.80 zł i tutaj grot mogę przełożyć jeśli kupię identyczną obudowę, tylko właśnie zastanawiam się czy robić tak, czy lepiej zainwestować ew. w rozwiązanie Kolegi, bo być może będzie trwalsze...
Mój wytrzymał bezproblemowo ok. 2 lata...
Mam dokładnie takie 'cudo' jak tutaj http://allegro.pl/no...4648530920.html
Pozdrawiam
Tomek
#26
Napisano 15:34, 09.10.2014
Siema;)
Orientuje się ktoś czy da się taki podobny manewr zrobić w V genie?
Chodzi mi o to że nie mam centralnego z pilota i chce kupić taki zestaw sterownik plus okablowanie i piloty-scyzoryki.
Mam kluczyk gumowy. Cały zalany, jednolity.
Moje pytania:
Czy da się wyjąć grot z tego gumowego i podmienić z tym ze scyzoryka?
Czy w każdym takim scyzoryku jest miejsce na taką pestkę immo?
I czy ewentualnie da się z takiego najprostrzego scyzoryka wygrawerować ewentualnie mój wzór klucza?
Bardzo dziękuję za pomoc
#27
Napisano 13:28, 18.10.2014
e
Hej
Jak chciałbyś to robić, a w zasadzie to jak miałby wyglądać efekt końcowy?
Pytam, gdyż w moim zaczyna szwankować mechanizm składania i rozważam zakupienie identycznej obudowy i przełożenie grota, ale to byłby podobny koszt jak Ty określiłeś, a być może Twój scyzoryk byłby lepszy?
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
efekt koncowy operacji to przełozone przyciski i pastylka immo ze starego klucza i docięty grot. jest tez opcja wysyłki czystego scyzoryka dla tych którzy potrafią lub chca to zrobić samemu (oczywiście w tym wypadku cena niższa. chetnych prosze o info na priv. (nie mogę dodać fotki jak to wygląda , nie wiem czemu. uzywam fotosik pl i pokazuje mi że złe rozszerzenie)
#28
Napisano 00:33, 06.06.2015
#29
Napisano 08:03, 06.06.2015
miał on wbudowany zamek centralny i sterowanie otwierania bagaznikiem.
oem klucze rozwaliłem by dokopać sie do grotów i immo. Immo przełożyłem bez problemu a grot dorobiłem wycinajac taki kształt szlifierką kątową że oem klucze przykreciłem do pilotów Wszystko działa i polecam każdemu Koszt 112zł
#30
Napisano 13:36, 06.06.2015
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych