Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Oryginalny kluczyk --> na scyzoryk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:08, 02.07.2013

Czy ktoś z Was pomyślał o tym, że jeśli macie AC i Wam ukradną samochód to ubezpieczyciel poprosi Was o komplet ORYGINALNYCH kluczyków - jeśli go nie macie to nie dostaniecie odszkodowania. Taki kluczyk po takiej przeróbce nie jest już oryginalny - murowana podstawa do odmowy wypłaty odszkodowania. Nawet jeśli później przełożycie wszystko do oryginalnej obudowy to i tak nic Wam to nie da, bo klucze są poddawane badaniu, które wykryje bez problemu że było coś przy nim grzebane.
  • 0

#17 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 12:45, 02.07.2013

Cześć :-)
Arek, zgadzam się w 100% z Kolegą calzone - przecież podczas wymiany baterii i tam musisz wszystko wyjąć (normalna czynność eksploatacyjna wykonywana przez użytkownika, opisana w instrukcji obsługi pojazdu).
Można by mieć wątpliwości, gdyby w instrukcji wyraźnie było napisane, że nie wolno rozkręcać kluczyków, a wymiana baterii jest dokonywana tylko i wyłącznie przez ASO.
Nie ma możliwości stwierdzenia, czy była tylko wymieniana bateria, czy przełożona całość do innej obudowy...
Zresztą mój oryginalny kluczyk jest taki zniszczony, że na nic zdałaby się ew. ekspertyza...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#18 Dexx

Dexx
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 02.07.2013

Orientuje sie ktoś ile kosztuje dorobienie kluczyka w aso ? do VIIgena
  • 0

#19 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:47, 02.07.2013

Wymiana baterii to nie jest wymiana - przekładka całego osprzętu - elektroniki kluczyka.

Jeśli już piszesz o murowanej pewności że jest inaczej, to potwierdź to konkretnym przypadkiem.


Mógłbym je mnożyć, gdyż od kilku lat siedzę w tej branży i wiem jak działają ubezpieczyciele. Oczywiście możesz iść do sądu i walczyć o swoje prawa, ale czy warto dla takich problemów robić sobie "kluczyk - scyzoryk"? Niech każdy oceni sam.
  • 0

#20 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:06, 02.07.2013

Nie znam ubezpieczyciela, który w OWU ma taki zapis. Problemy zaczynają się dopiero po fakcie - badanie kluczyków jest standardem ( osobiście nie znam przypadku, by go nie było po kradzieży ) i dopiero wtedy zaczyna się szukanie możliwości uniknięcia wypłaty odszkodowania. Naprawdę uwierz mi - jeśli nie wiesz - że w firmach ubezpieczeniowych funkcjonują specjalne działy zajmujące się ograniczaniem do minimum wypłaty odszkodowań, naprawdę już dobrych kilka lat znam to środowisko i wiem jak to działa. Życzę aby nikomu się to nie zdarzyło, bo taki kluczyk to rzeczywiście fajna rzecz jest i na pewno wygląda lepiej od standardowego, ale można za niego bardzo słono zapłacić jeśli będzie się miało pecha.
  • 0

#21 kingu80

kingu80
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:04, 23.07.2013

Mojemu ojcu kiedyś ukradli passata. Jeden kluczyk miał dorabiany bo zwyczajnie gdzieś kiedyś zgubił. Dorobił w ASO i jeździł na dorobionym. Samochód ukradli, zgłosił i nie mam absolutnie żadnych problemów z ubezpieczalnią. Kluczyki były? Były. Nawet nikt nie pytał czy dorabiany czy nie. Przecież kluczyk ma np prawa się złamać, uszkodzić, wytrzeć, prawda? To jest część eksploatacyjna. W swojej poprzedniej astrze też dorabiałem bo oryginalne były tak zjechane że nie przekręcały stacyjki. A po co dorabiać oryginalny w ASO który kosztuje majątek? Idzie się do punktu dorabiania, dorabiają grot, IMO się przekłada i po sprawie.

A ja ponowię swoje pytanie. Czy elektronika z accorda VIII gen różni się jakoś od tej z VII gen? Pytam bo tak jak napisałem wcześniej, myślałem nad zakupem w pełni oryginalnego scyzoryka z VIII generacji, dorobienia grotu pod swoją stacyjkę i zaprogramowaniu go. Tylko czy taki patent przejdzie .... Wiem że oryginalny kluczyk jest drogi i liczę się z wydatkiem rzędu ponad 1k ale jestem gotów tyle zapłacić. Ostatnio dołożyłem sobie radio z navi za 2k i też nie żałuję. Genialna sprawa! ;) Korzystam na co dzień zamiast przyczepianej nawigacji :)

Dodam że chodzi mi dokładnie o taki kluczyk: http://allegro.pl/kl...3402383524.html

Groty są na 100% identyczne bo sprawdzałem. Pozostaje jedynie kwestia środka.
  • 0

#22 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 27.09.2014

Witam jezeli znajdą się chętni na kluczyki scyzoryki do VII gen to mogę ogarnąć temat. Cena za kluczyk scyzoryk gotowy do uzycia czyli przełożony ze starego i z dociętym grotem to koszt ok 80-90pln +wysyłka zakładając że frekwencja dopisze, czyli wysyłacie mi kluczyk stary ja odsyłam to co zostało ze starego i nowy działający scyzoryk.


  • 0

#23 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:02, 27.09.2014

Hej :-)
Jak chciałbyś to robić, a w zasadzie to jak miałby wyglądać efekt końcowy?
Pytam, gdyż w moim zaczyna szwankować mechanizm składania i rozważam zakupienie identycznej obudowy i przełożenie grota, ale to byłby podobny koszt jak Ty określiłeś, a być może Twój scyzoryk byłby lepszy?

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:31, 30.09.2014

Grota nie przełożysz bo jest wtopiony w obudowę. Ja jak połamałem obudowę kupiłem surówkę od chińczyka, za wycięcie dałem 40 zł  i przełożyłem bebechy... 


  • 0

#25 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 10:57, 30.09.2014

Hej,

Muzyczka, w oryginale nie, ale ja już mam scyzoryk tylko taki z Alledrogo za ok.80 zł i tutaj grot mogę przełożyć jeśli kupię identyczną obudowę, tylko właśnie zastanawiam się czy robić tak, czy lepiej zainwestować ew. w rozwiązanie Kolegi, bo być może będzie trwalsze...

Mój wytrzymał bezproblemowo ok. 2 lata...

Mam dokładnie takie 'cudo' jak tutaj http://allegro.pl/no...4648530920.html

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#26 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:34, 09.10.2014

Siema;)
Orientuje się ktoś czy da się taki podobny manewr zrobić w V genie?
Chodzi mi o to że nie mam centralnego z pilota i chce kupić taki zestaw sterownik plus okablowanie i piloty-scyzoryki.
Mam kluczyk gumowy. Cały zalany, jednolity. 
Moje pytania:
Czy da się wyjąć grot z tego gumowego i podmienić z tym ze scyzoryka?
Czy w każdym takim scyzoryku jest miejsce na taką pestkę immo?
I czy ewentualnie da się z takiego najprostrzego scyzoryka wygrawerować ewentualnie mój wzór klucza?
Bardzo dziękuję za pomoc :)


  • 0

#27 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:28, 18.10.2014

e

 

Hej :-)
Jak chciałbyś to robić, a w zasadzie to jak miałby wyglądać efekt końcowy?
Pytam, gdyż w moim zaczyna szwankować mechanizm składania i rozważam zakupienie identycznej obudowy i przełożenie grota, ale to byłby podobny koszt jak Ty określiłeś, a być może Twój scyzoryk byłby lepszy?

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka

efekt koncowy operacji to przełozone przyciski i pastylka immo ze starego klucza i docięty grot. jest tez opcja wysyłki czystego scyzoryka dla tych którzy potrafią  lub  chca to zrobić samemu (oczywiście w tym wypadku cena niższa. chetnych prosze o info na priv. (nie mogę dodać fotki jak to wygląda , nie wiem czemu. uzywam fotosik pl i pokazuje mi że złe rozszerzenie)


  • 0

#28 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 00:33, 06.06.2015

Cześć, może trochę odkopie temat, ale uznałem, że w tym moze byc wieksze zainteresowanie. Chcialbym do swojego auta wykombinować taki scyzoryk i zeby pilot normalnie funkcjonował. Immo nie mam także jeden problem z głowy. Pytanie czy jakikolwiek alarm na 433 mHz da sie zgrać z pilotem z VII gena? Jak się programuje oryginalne "czyste" piloty? Czy może lepiej znaleźć centralkę alarmu z vii gena z pilotami i zaadaptować ją do elektroniki w moim aucie? Jak juz centralny z pilota zadziala to planuję przelozyc do takiego scyzoryka i miec 2w1 ;)
  • 0

#29 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:03, 06.06.2015

ja zrobiłem ostatnio coś innego. kupilem alarm rtx vulcan v3 na alledrogo. dostalem do niego dwa piloty i zamontowałem go w aucie;)
miał on wbudowany zamek centralny i sterowanie otwierania bagaznikiem.
oem klucze rozwaliłem by dokopać sie do grotów i immo. Immo przełożyłem bez problemu a grot dorobiłem wycinajac taki kształt szlifierką kątową że oem klucze przykreciłem do pilotów ;) Wszystko działa i polecam każdemu ;) Koszt 112zł
  • 0

#30 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:36, 06.06.2015

No panie, powiem, ze elegancka sprawa, czegoś takiego tez szukalem zeby chociaz logo hondy miec na pilocie. Chyba to będzie najpewniejsze i najtansze rozwiazanie, juz kupilem, dzieki ;)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq