Witam! Pisze aby prosic was o pomoc. Otoz moja Hania od dnia zakupu nie grzeje. Przeszukalem wszystkie przyczyny i znalazlem. Waz od nagrzewnicy odpiety. przyczyna? walnieta nagrzewnica. wiec poszperalem troszke o wyciagnieciu nagrzewnicy i tutaj zonk. Jedyne wyjscie scoagnac kokpit. Wiec pelen zapalu do pracy zaczalem rozkrecac najpierw listwy , wyciagniece foteli , konsoli srodkowej wyciagniecie schowka odkrecenie kiery. kokpit z dolu sie rusza, mysle super juz jest blisko. ale jednak nie do konca po mekach zwatpilem poniewaz jest gdzies jeszcze sruba trzymajaca pod szyba"chyba". Moje pytanie brzmi jest tutaj osoba ktora juz sciagala kokpit? Albo macie jakies stronki gdzie jest opisane? szukam i szukam i nie moge nic znalesc. Moze byc w jezyku angielskim zadnych przeszkod nie ma.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:49, 11.08.2015
#2
Napisano 16:04, 11.08.2015
Tutaj rysunek, na którym widać śruby, może pomoże a jak nie to szukaj manuala
#3
Napisano 18:36, 11.08.2015
@andrianissimo1903...a skad wiesz ze walnieta nagrzewnica?
sprawdziles joooom?
rok 2004 i juz nagrzewnica do smieci?
troche dziwne!
Użytkownik Kardynal edytował ten post 18:38, 11.08.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#4
Napisano 20:18, 11.08.2015
to jest w VII czy w VIII? W podpisie widnieje, ze masz VII a w temacie ze chodzi Ci o VIII. Po za tym w tych samochodach nagrzewnica do wymiany? Czyzby zamarzła woda w zime czy co?
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#5
Napisano 21:18, 11.08.2015
Pomylka chodzi o VII No wypiety waz jest to raczej walnieta. po drugie po wyciagnieciu przednich foteli woda po dywanikami swiadczy o tym ze jest dziurawa nagrzewnica. chyba ze sie myle. jestem juz tak blisko sciagniecia kokpitu ale dalej jednak daleko. nie mam pojecia co mam dalej poczac:(
#6
Napisano 10:54, 12.08.2015
tu cos z manuala na temat kokpit, moze wstarczy
na dole jako pdf.
skopiuj bo potem musze wymazac tu, bo tu na forum malo miejsca na pliki.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 16:48, 13.08.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#7
Napisano 11:53, 12.08.2015
oki sciaglem sobie juz
Znalazlem srubki ktore blokuja mnie aby sciagnac ten kokpit. Gdyby mechanik nie krzyknal tak duzo bym sie w to nie pchal:( ale bede bogatszy w doswiadczenie;) Teraz mysle jak wykrecic dwie srubki gdzie grzechotka nie dojde:(
#8
Napisano 12:08, 12.08.2015
Wyjęcie deski w acco VII to prosta sprawa. Odkrecasz sruby na lewym słupku od zewnatrz (pod kapslami) z drugiej strony wyciagasz boczna zaslepke na desce, odkreasz 2 sruby. Za schowkiem odpinasz 2 kostki od drzwi pasażera, sciagasz oslony za konsola, odkrecasz tam po jednej srubie z kazdej strony. Odkrecasz 4 sruby od kolumny kierowniczej, ktore wchodza w podszybie. Odkrecasz walek kolumny kierowniczej od magla, odpinasz wszystkie kostki od BSI i wszelkie inne ktore moga blokować i wywalasz całość. Tunel również trzeba wyjąc, wyjęcie foteli nie jest konieczne. Pamietaj ze obudowa nagrzewnicy przykrecona jest dodatkowo na jedna nakretke od strony silnika. Łatwo ułamać uchwyt na szpilke do tej nakretki. Ot cała filozofia.
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#10
Napisano 21:47, 12.08.2015
Panowie spokojnie;) Deska juz zdemontowana troche postrzelaly kanaliki od nawiewow ale bez obaw mysle ze ogarne nie wiedzialem jak srodkowy wyciagnac wiec szarplem mozniej i poszczelalo;( Teraz juz sie dostalem do nagrzewnicy . Wiem juz gdszie sie znajduje i jutro rano znowu powracam do mojej Hani aby wyciagnac ja:) Srube znalazlem jutro zostanie zdemontowana cala fotorelacja zostanie umieszczona jak ktos by chcial na przyszlosc;) kurcze nie lada wyczyn:) tylko sie obawiam ze nie poskladam HAHAHAH:)
#11
Napisano 05:24, 13.08.2015
no wlasnie, uwazaj tylko zeby ci czesci nie zostaly.
wszystko musi byc wbudowane jak bylo przedtem.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 05:35, 13.08.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#12
Napisano 17:01, 13.08.2015
I jest problem:( Sruba ktora zlokalizowalem nie jest sruba od tej obudowy;( normalnie szalu juz dostaje. Wsatawilbym zdjecie ale nie wiem jak.
#13
Napisano 17:03, 13.08.2015
Wrzuć na http://imgur.com/
Nie musisz być tam zalogowany. A później kopiujesz link opisany jako "direct link" i wklejasz na forum klikając ikonkę opisaną jako "grafika"
#14
Napisano 17:15, 13.08.2015
tutaj foto http://imgur.com/fQ1dRXO potrzebne sciagnac ten czarny plastik trzymajacy nagrzewnice wszytskie srubki od srodka sa wykrecone, a od wewnatrz nie mam pojecia gdzie jest, jesli mozna prosilbym kogos o foto .
Użytkownik adriano1903 edytował ten post 17:17, 13.08.2015
#15
Napisano 20:28, 13.08.2015
Przeczytaj uważnie mój post powyżej. ODKREĆ NAKRETKE OD STRONY SILNIKA!!!! Na klucz 12 bądź 13... Echh... Wtedy cała nagrzewnica wyskoczy Ci sama
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych