XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Klepanie miedzy 2,5-3,5 tys obrotow, 2.2 vtec f22b1. Panewka?
#31
Napisano 14:17, 24.12.2015
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
#32
Napisano 19:18, 14.01.2016
Mam już przejechane 1500km.
Silnik jak stukał tak stuka.
Odłączałem poszczególne cylindry i przy odłączaniu obojętnie którego klekotanie się robiło głośniejsze więc to raczej nie sworzeń tłoka ani panewki korbowodowe.....
Ciśnienie oleju bez zmian.
Z zewnątrz wygląda to tak:
Zastanawiam się czy winowajcą nie są czasami wałki balansujące bo tylko one pozostają. Ewentualnie coś w głowicy ale tam nie ma co tak stukać....
Silnik ładnie się wkręca i ma moc. Kompresji jeszcze nie mierzyłem.
Użytkownik h1tman edytował ten post 19:21, 14.01.2016
#33
Napisano 22:08, 14.01.2016
Zastanawiam się czy winowajcą nie są czasami wałki balansujące bo tylko one pozostają. Ewentualnie coś w głowicy ale tam nie ma co tak stukać....
Założyłeś głowicę z VTEC ze starymi LMA, które jeżeli są wyrobione to stukają dopóki silnik nie jest na VTEC'u.
Masz jakiś ECU np. z F22Z2 żeby sprawdzić czy przestaje stukać na VTEC'u ?
Panowie mi ostatnio obróciło panewkę. Zrobiłem remont, nowy wał, nowe dwa tłoki, głowica od F20B5 z Vitkiem (wcześniej miałem bez).
Czyli zbudowałeś sobie F22Z2 VTEC
Użytkownik Pejot edytował ten post 22:06, 14.01.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#34
Napisano 23:17, 14.01.2016
Założyłeś głowicę z VTEC ze starymi LMA, które jeżeli są wyrobione to stukają dopóki silnik nie jest na VTEC'u.
Masz jakiś ECU np. z F22Z2 żeby sprawdzić czy przestaje stukać na VTEC'u ?
F22Z2 ma mniejszy stopień kompresji bo 9:3, mój ma 9:8
Tak, jeżdżę na kompie z F22Z2. Wcześniej miałem stary komputer z F22B5 i było to samo. Więc na VTECu też stuka.
PS. F20B5 z którego mam głowice ma LMA na sprężynach a nie te zacinające cylinderkowe.
Drugą rzeczą jest to, że stukanie również czuć na pedale gazu i sprzęgle (czuć drgania), jakby się coś konkretnego obijało w tym silniku.....
W sumie to można powiedzieć, że jest to bardziej napie.....anie niż tylko stukanie :P
Najbardziej wali gdy się delikatnie muska gaz podczas jazdy.
Gdy silnik schodzi z obrotów to nie stuka. Dla przykładu gdy jadę i wyłącze zapłon i wciskam gaz czy puszczam to nic nie stuka.
Albo gdy na przykład daję gaz do dechy z 2000 obr do 6000 to nie słychać tak tego walenia.
Na wyższych biegach 4 i 5 jest to również mniej słyszalne/odczuwalne.
Użytkownik h1tman edytował ten post 10:37, 15.01.2016
#35
Napisano 10:32, 15.01.2016
Moim zdaniem stukają właśnie kasowniki VTEC tzw. LMA.
W F20B6 miałem bardzo podobne objawy. U mnie wystepowały tylko na zimnym silniku.
Jeździłem tak chyba z rok, aż w końcu jeden z kasowników rozleciał się na dwie części.
#37
Napisano 11:29, 15.01.2016
Kasowniki VTEC stukają cicho i są najbardziej irytujące na wolnych obrotach jak stoisz na światłach z otwartą szybą
A próbowałeś opóźnić zapłon, kręcąc aparatem w stronę zderzaka, może masz spalanie stukowe ?
Jeżeli nie pomoże to trzeba będzie chyba szukać problemów po stronie wału (krzywy wał ?) lub osprzętu po obu jego stronach ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#38
Napisano 11:37, 15.01.2016
Co do wału to faktycznie ma on bicie osiowe 0.04mm. Sprawdzałem przed montażem.
W manualu dopuszczalny dla nowego wału jest od 0 do 0.03mm a service limit 0.04mm więc mój się jeszcze mieści.
Wał się obracał lekkoy jak składałem silnik.
Jak dawałem wał do polerowania to mechaniory mówiły, że nie będzie wpływu na prace silnika.
Kumpel miał dwa silniki F22Z2 i mówi, że w obu silnikach miał podobne stukanie.
Nie wierze, że każde F22 ma krzywy wał :P
Użytkownik h1tman edytował ten post 11:42, 15.01.2016
#39
Napisano 11:43, 15.01.2016
Nie no, sprawny silnik benzynowy nie może mieć takiego walenia żeby było odczuwalne na pedale sprzęgła i gazu.
Jeżeli nie rozleciało się koło pasowe to może balans został źle poskładany/ustawiony i dlatego szarpie silnikiem ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#40
Napisano 11:45, 15.01.2016
Na pierwszy ogień teraz powinny polecieć balanse i tak jak kolega h1tman wspomniał, tym kolegą jestem ja, miałem 2 takie silniki i w obu występowało takie irytujące warkotanie, jeden był nawet po remoncie, między innymi nowe panewki (tak jak u h1tman'a - nie pomogło to na stukanie)
Użytkownik ooRYBAoo edytował ten post 11:47, 15.01.2016
-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1 -> SWAP H22 (DONE) @OWN
-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22 (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/
#41
Napisano 11:58, 15.01.2016
Raczej wałki ustawiłem dobrze (raczej bo niczego nie jetem już pewien :P ).
Muszę zrzucić pasek od banansów i paski od osprzętu i zobaczymy.
Naczytałem się już dużo tematów a tema stukania/warkotu w silnikach F22B1 u amerykańców i nikt nie rozwizał poroblemu :P
A co do drgań na sprzęgle to tylko to czuć tylko jak stuka.
Nad stukaniem wału też się zastanawiam....
Użytkownik h1tman edytował ten post 12:01, 15.01.2016
#42
Napisano 12:17, 15.01.2016
Demontowałeś pewnie ten mechanizm 1:2 drugiego wałka balansowego, może tam jest wałek źle ustawiony - powinno być opisane ładnie w manualu co i jak.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#43
Napisano 13:12, 15.01.2016
Tak, demontowałem ale ustawiłem wszytko według manuala.
W tej chwili liczę na to, że tylny wałek balansowy ma luz wzdłużny i on tak stuka.
Pejot myślisz, że od 0.04mm bicia moga się takie cyrki dziać?
Użytkownik h1tman edytował ten post 14:35, 15.01.2016
#44
Napisano 16:25, 15.01.2016
Próbowałeś bez pasków osprzętu? Bo u ciebie coś nieprzyzwoicie wyje. Często gęsto alternator potrafi stukać jak panewki.
#45
Napisano 20:20, 15.01.2016
Jeszcze nie zdejmowałem ale to też jest na liście do sprawdzenia.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, Stukot, Klepotanie, F22b1, Vtec
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych