Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Kolektory ssący - wymiary średnice itp

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:58, 31.07.2015

Witam mam f18b2 i ostro zaczynam w nim dlubać, szukam najlepszego kolektora jaki polecacie ? Czy od f23z5 jest większy ? Dostałem info ze robotę robi od preludy h23a2 w prelce 2.0 u kumpla zamontowanie tego kolka wydech dolot i wałek + strojenie dało 162 konie :) h23a3 też się nadaje od accord v gen

Użytkownik djadi edytował ten post 10:25, 31.07.2015

  • 0

#2 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:02, 31.07.2015

f23z5 kanały ma takie same jak f18b2


  • 0

#3 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:34, 31.07.2015

Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest montaż kolektora ssącego z h23 . Miałem takowy po dwóch dniach od wystawienia został sprzedany .

Szukaj takiego najlepiej kompletnego z listwa paliwową i wtryskami . 

Przypomnę ( kiedyś pisałem o tym ) ,że średnica przepustnicy w tym kolektorze ma ok. 60 mm . 


  • 0

#4 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:16, 31.07.2015

Ogólnie plan jest taki

- dolot już jest
- wydech jest 2,25" przelot

Będzie

- wałek od f20b6
- kolektor od h23a3 / a2
- P28 z przelotka
- strojenie

Zobaczymy co wypluje
  • 0

#5 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:16, 31.07.2015

Tylko pamiętaj o flanszy między ssącym a głowicą . Tak tylko przypominam  ;-)


  • 0

#6 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:31, 01.08.2015

myślę mniej roboty wsadzić kolektor z f20b5/b7 i rozwiercić na większą przepustnicę, mam taki u siebie tylko rozwiercić muszę


  • 0

#7 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:57, 01.08.2015

myślę mniej roboty wsadzić kolektor z f20b5/b7 i rozwiercić na większą przepustnicę, mam taki u siebie tylko rozwiercić muszę



No ale w f18b2 jest taki sam jak w f20b6 a b5 to z czego to?
  • 0

#8 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:45, 01.08.2015

b5 i b7 to z coupe VI gen, jak wkładałem f23 to porównywałem kolektor z f23z5 i f20b5 i wybrałem bez IAB i ma mniej załamań kanałów, po prostu w nim powietrze lepiej leci, jedynie trzeba go rozwiercić pod przepustnicę min 60mm bo te nasze to śmiech na sali jak w 1.4 haha


  • 0

#9 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:28, 02.08.2015

b5 i b7 to z coupe VI gen, jak wkładałem f23 to porównywałem kolektor z f23z5 i f20b5 i wybrałem bez IAB i ma mniej załamań kanałów, po prostu w nim powietrze lepiej leci, jedynie trzeba go rozwiercić pod przepustnicę min 60mm bo te nasze to śmiech na sali jak w 1.4 haha


A przepustnica od h23 podejdzie na szpilki kolektora naszego np od f18b2 albo f20b6 ?
  • 0

#10 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:43, 02.08.2015

Musi podejść jak do D serii podchodzi czy to z B czy H i siada na szpilki tylko rozwiercać trzeba kolektor żeby mod miał sens, jak wsadzę do mnie, od razu stroję i luknę różnicę po czasach wtrysków, powinno na górze być lepiej.


Użytkownik CiviT edytował ten post 10:44, 02.08.2015

  • 0

#11 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:59, 22.10.2015

Civit i jak tam wystroiłeś auto ? Ja wczoraj kolektor kupiłem od H23A2 :) taki ło :zoltek: już trochę pomodzony zaślepiony EGR i coś tam jeszcze ;) 

 

1afb371d4b349cc1med.jpg

2ca851ecf8701db8med.jpg

7ef524687e68bf6bmed.jpg


Użytkownik djadi edytował ten post 09:01, 22.10.2015

  • 0

#12 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:33, 25.10.2015

Panowie powolutku graty wpadaja do mnie na półeczkę :) na wiosnę montaż

 

Kolektor H23A2 już jest plus listwa paliwowa z zamontowaniem węża po prawej stronie

Wałek F20b6 z klawiaturą też jest

 

Brakuje jeszcze wtrysków od b18c4 i p28 oraz flanszy do spasowania kolektroa z głowicą

 

Dziękuję Damianowi oraz Zigi-emu  za wszystkie informacje i za to że pomaga mi ogarnąć temat i tym kolektrorem


  • 0

#13 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 11:42, 25.10.2015

W sumie wtryski możesz zostawić , tylko potrzebowałbyś rezistor boxa , gdyż te z h23 są niskoomowe . Usuwasz motylki ?  P28 seryjnie nie obsługuje IAB-a , trzeba dolutować dodatkowy moduł .


  • 0

#14 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:47, 02.11.2015

skąd kolega planuje dostać flanszę?


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#15 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:43, 15.11.2015

skąd kolega planuje dostać flanszę?

Tu nieco trzeba poszukać . Najlepszy jak się okazuje jest teflon o odpowiedniej grubości 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq