Użytkownik djadi edytował ten post 10:25, 31.07.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 08:58, 31.07.2015
#2
Napisano 11:02, 31.07.2015
f23z5 kanały ma takie same jak f18b2
#3
Napisano 15:34, 31.07.2015
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest montaż kolektora ssącego z h23 . Miałem takowy po dwóch dniach od wystawienia został sprzedany .
Szukaj takiego najlepiej kompletnego z listwa paliwową i wtryskami .
Przypomnę ( kiedyś pisałem o tym ) ,że średnica przepustnicy w tym kolektorze ma ok. 60 mm .
#4
Napisano 18:16, 31.07.2015
- dolot już jest
- wydech jest 2,25" przelot
Będzie
- wałek od f20b6
- kolektor od h23a3 / a2
- P28 z przelotka
- strojenie
Zobaczymy co wypluje
#5
Napisano 20:16, 31.07.2015
Tylko pamiętaj o flanszy między ssącym a głowicą . Tak tylko przypominam
#6
Napisano 08:31, 01.08.2015
myślę mniej roboty wsadzić kolektor z f20b5/b7 i rozwiercić na większą przepustnicę, mam taki u siebie tylko rozwiercić muszę
#7
Napisano 13:57, 01.08.2015
myślę mniej roboty wsadzić kolektor z f20b5/b7 i rozwiercić na większą przepustnicę, mam taki u siebie tylko rozwiercić muszę
No ale w f18b2 jest taki sam jak w f20b6 a b5 to z czego to?
#8
Napisano 14:45, 01.08.2015
b5 i b7 to z coupe VI gen, jak wkładałem f23 to porównywałem kolektor z f23z5 i f20b5 i wybrałem bez IAB i ma mniej załamań kanałów, po prostu w nim powietrze lepiej leci, jedynie trzeba go rozwiercić pod przepustnicę min 60mm bo te nasze to śmiech na sali jak w 1.4 haha
#9
Napisano 10:28, 02.08.2015
b5 i b7 to z coupe VI gen, jak wkładałem f23 to porównywałem kolektor z f23z5 i f20b5 i wybrałem bez IAB i ma mniej załamań kanałów, po prostu w nim powietrze lepiej leci, jedynie trzeba go rozwiercić pod przepustnicę min 60mm bo te nasze to śmiech na sali jak w 1.4 haha
A przepustnica od h23 podejdzie na szpilki kolektora naszego np od f18b2 albo f20b6 ?
#10
Napisano 10:43, 02.08.2015
Musi podejść jak do D serii podchodzi czy to z B czy H i siada na szpilki tylko rozwiercać trzeba kolektor żeby mod miał sens, jak wsadzę do mnie, od razu stroję i luknę różnicę po czasach wtrysków, powinno na górze być lepiej.
Użytkownik CiviT edytował ten post 10:44, 02.08.2015
#12
Napisano 11:33, 25.10.2015
Panowie powolutku graty wpadaja do mnie na półeczkę na wiosnę montaż
Kolektor H23A2 już jest plus listwa paliwowa z zamontowaniem węża po prawej stronie
Wałek F20b6 z klawiaturą też jest
Brakuje jeszcze wtrysków od b18c4 i p28 oraz flanszy do spasowania kolektroa z głowicą
Dziękuję Damianowi oraz Zigi-emu za wszystkie informacje i za to że pomaga mi ogarnąć temat i tym kolektrorem
#13
Napisano 11:42, 25.10.2015
W sumie wtryski możesz zostawić , tylko potrzebowałbyś rezistor boxa , gdyż te z h23 są niskoomowe . Usuwasz motylki ? P28 seryjnie nie obsługuje IAB-a , trzeba dolutować dodatkowy moduł .
#14
Napisano 15:47, 02.11.2015
skąd kolega planuje dostać flanszę?
#15
Napisano 19:43, 15.11.2015
skąd kolega planuje dostać flanszę?
Tu nieco trzeba poszukać . Najlepszy jak się okazuje jest teflon o odpowiedniej grubości
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych