Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

potrzebna pomoc! f22z2 i zabawa z obrotami

V v gen f22z2 silnik obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:20, 29.07.2015

Moi drodzy, potrzebna pomoc! samochod bardzo ladnie odpala i nie ma z tym problemu, nie mniej jednak jak tylko dostanie z mniej wiecej 2000-2500 obrotow to gasnie.. czy macie moze jakies sugestie? potrzebna kazda pomoc! 


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:42, 29.07.2015

opisz dokładniej... gaśnie jak przegazujesz przy schodzeniu z obrotów, podczas jazdy czy jak?


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:50, 29.07.2015

gasnie zwlaszcza jak schodzi z obrotow. ale jak sie przygazuje to tez zaczyna przerywac czy tak podszarpywac i siup... gasnie


  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:02, 29.07.2015

Hmmm, no to teraz pytanie czy nie ma powietrza czy paliwa za mało dostaje...

Standardowy zestaw czyszczenia/regulacji robiłeś? Zawory, IACV, fitv, przepustnica? Bo zakładam ze przy swapie elementy zapłonu dałeś nowe

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:13, 29.07.2015

zaplon nowy poza przewodami, ale sprawdzane byly, czyscilem przepustnice krokowy, kolektor ssacy, aparat, skrzynie silnik, wszystko wokol rozrzadu, miske itd itp.


  • 0

#6 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:27, 29.07.2015

Hmmm, a dusi się tak jakby paliwa nie mial czy jakby go przelewalo?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#7 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:29, 29.07.2015

ciezko stwierdzic ale chyba bardziej jakby go przelewalo mysle.. 


  • 0

#8 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:15, 30.07.2015

Raczej wygląda na cewkę na wykończeniu, nie kręciłeś rozrusznikiem przy odpiętych kablach zapłonowych ?

 

Aparat zapłonowy zostawiłeś stary sprawdzony z polifta F20 czy inny ?

 

Odepnij tez na próbę czujnik położenia przepustnicy  i sondę lambda.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#9 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:22, 30.07.2015

aparat mam od f22z2, jest inny niz w f20. czujniki poodpinam, obecnie w aucie spawa sie wydech, wiec polatam nim i popatrze... moze sie chlopak tylko zastal.. :/ 


  • 0

#10 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:35, 30.07.2015

Poliftowy F20Z1 powinien mieć kompatybilny aparat z F22Z2, spróbuj podłączyć stary aparat ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#11 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:40, 30.07.2015

Tak jak pawel ci radzi podmien aparat, powinien pasowac bo oba beda na 2 kostki

Jesli mimo wszystko nie przypasi to przeloz sama cewke pomiedzy nimi

 

Kiedys pamietam tez w jednym eg8 podczas jazdy przestawal ciagnac az wkoncu zgasl i pomoglo przelutowanie przekaznika od pompy


  • 0

#12 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:45, 30.07.2015

tak ale tutaj mam swoj stary, sprawny w 100%. pogmeram przy tym aparacie.. chociaz byl juz podmieniany na drugi taki sam z f22z2 sprawny w 100%


  • 0

#13 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:48, 30.07.2015

sprawa wyglada tak: auto chodzi i nie gasnie.. ale.. nie pracuje na drugim garze.. jakies pomysly?

podmienialem aparat z kablami

podmienialem komputer

swiece, kopulka i palec nowe

zawory wyregulowane

wtryski chodza


  • 0

#14 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 17:33, 30.07.2015

A skąd pewność że to drugi gar?
Pierwsze to sprawdź kompresję na silniku na wszelki wypadek, bo jeśli wtrysk nie przelewa a cały zapłon podmieniles to nic za bardzo nie zostaje...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#15 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:10, 30.07.2015

Kurde Bojar.. Bo już o tym pisałem.. Zdejmuje wtyczke z niego i nie ma reakcji.. Kompresja jest powyzej 12 na kazdym garze
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, v gen, f22z2, silnik, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq