Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

H22A7 + LPG dusi na zimnym silniku

VI ATR H22A7 LPG Zimny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 bulldose

bulldose
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:4.2
  • Wersja:Jag XJ8
  • KM:298
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:X350
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:57, 27.07.2015

Czesc,

 

Widzialem troche podobnych tematow ale nigdzie nie znalazlem co bylo przyczyna.

 

Silnik H22a7 ATR, przy odpaleniu jak silnik jest calkowicie zimny (po nocy albo 9h w pracy), przy gwaltowniejszym dodaniu gazu silnik sie dusi, slychac jakby wystrzal spod maski, czasem auto zrobi kangura. Jak sie pogrzeje minute to juz wszystko ok, nie ma spadkow mocy ani nic podobnego. Problem ten sam jak odpalam na gazie i na benzynie.

 

Narazie wymieniony filtr paliwa

W tygodniu jade zrobic przeglad i wymienic filtry gazu

 

Jak to nie pomoze to plan jest taki

-czyszczenie krokowca

-czysczenie przepustnicy

-swiece

-przewody

 

Ktos ma jeszcze pomysly co to ewentualnie moze byc?

 

Dzieki i pozdro


  • 0

Daewoo Espero->Civic EJ9->Civic EJ6->Accord CH1->Mazda RX8->Legend KA9->Jag XJ8 X350.


#2 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 06:43, 27.07.2015

Mam cos podobnego... Ustawilem zawory i sprawdzilem przerwe na swiecach jak do tej pory sie ta dolegliwosc nie pojawila...
A nie zamontowales moze ostatnio dolotu innego?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#3 bulldose

bulldose
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:4.2
  • Wersja:Jag XJ8
  • KM:298
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:X350
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:10, 27.07.2015

Dzieki za odp ;)

 

CAI siedzi juz od dawna i nie bylo tego problemu, zobaczymy co gazownik powie i bedziemy dzialac dalej.


  • 0

Daewoo Espero->Civic EJ9->Civic EJ6->Accord CH1->Mazda RX8->Legend KA9->Jag XJ8 X350.


#4 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 06:39, 28.07.2015

Jak sie cos dowiesz daj znac..
Ja planuje sie wybrac do gazownika moze reduktor na zimno cos odwala. Badz poprostu za szybko sie przelacza
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#5 bulldose

bulldose
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:4.2
  • Wersja:Jag XJ8
  • KM:298
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:X350
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 28.07.2015

Raczej napewno cos z gazem, przewertowalem temat Lukiego z historia mojego ATRa i w sumie sa nowe swiece, przewody, palec, kopulka, przepustnica czyszczona...

 

Jutro mam gazownika, jeszcze wleje jakis dodatek do benzyny ktory czysci wtryski - moze od ciaglej jazdy na gazie cos sie pozapychalo.


  • 0

Daewoo Espero->Civic EJ9->Civic EJ6->Accord CH1->Mazda RX8->Legend KA9->Jag XJ8 X350.


#6 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:49, 29.07.2015

a jakie masz świeczki?


  • 0

#7 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:55, 29.07.2015

U mnie denso k20tt,
jednak wystepuje dalej ta dolegliwosc:/
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#8 bulldose

bulldose
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:4.2
  • Wersja:Jag XJ8
  • KM:298
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:X350
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 29.07.2015

Z tego co wiem to NGK irydowe.

 

Bylem dzisiaj u gazownika, wg niego wszystko jest ok, wymieniony filtr od gazu zobaczymy czy cos pomoglo

 

W piatek regulacja zaworow


  • 0

Daewoo Espero->Civic EJ9->Civic EJ6->Accord CH1->Mazda RX8->Legend KA9->Jag XJ8 X350.


#9 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:44, 29.07.2015

Ok.. Ja swoje filtry mam po przelocie ok 5-6tys wiec nie sadze zeby to ich wina byla.
Sprawdzales czy reduktor podciśnieniem nie puszcza?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#10 bulldose

bulldose
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:4.2
  • Wersja:Jag XJ8
  • KM:298
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:X350
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 29.07.2015

Wszystko sprawdzone i z gazem nie ma problemow, zobaczymy czy rano bedzie lepiej czy nie ;)


  • 0

Daewoo Espero->Civic EJ9->Civic EJ6->Accord CH1->Mazda RX8->Legend KA9->Jag XJ8 X350.


#11 grunge1203

grunge1203
  • Auto Roku 2018
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:170km/400nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:28, 29.07.2015

Kiedyś ojciec mi przyniósł wydruk z ASO, że to problem w naszych szóstkach i winowajcą jest niestety.. lambda,  w której sie coś spitoliło i przy niskich temperaturach nie dobiera odpowiedniej mieszanki.

Swego czasu ASO wymieniało to w ramach gwarancji, u mnie problem był ten sam. Wymiana sondy pomogła.


  • 0

#12 bulldose

bulldose
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:4.2
  • Wersja:Jag XJ8
  • KM:298
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:X350
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 29.07.2015

o, dzieki za info, bede mial na uwadze.


  • 0

Daewoo Espero->Civic EJ9->Civic EJ6->Accord CH1->Mazda RX8->Legend KA9->Jag XJ8 X350.


#13 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:28, 29.07.2015

Ale wtedy nie powinno check engine zaswiecic? Mialem juz lambde wymieniana. Widnieje to w informacjach z hondy po ViN ie
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#14 bulldose

bulldose
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:4.2
  • Wersja:Jag XJ8
  • KM:298
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:X350
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:32, 30.07.2015

Poprostu nasze hondy maja blokade przed palowaniem na zimnym i trzeba baaardzo delikatine operowac gazem ;-)

 

Po wymianie filtrow LPG zmian brak, zobaczymy co bedzie po regulacji zaworow, mysle jeszcze nad czujnikiem temperatury - w necie opisywane byly podobne przypadki i widzialem ze zmiana czujnika pomagala.


  • 0

Daewoo Espero->Civic EJ9->Civic EJ6->Accord CH1->Mazda RX8->Legend KA9->Jag XJ8 X350.


#15 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 07:44, 30.07.2015

Czujnik temp... No moze, jakby cos glupial to gaz by sie za wczesnie przelaczal... No w zasadzie ma to sens
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, ATR, H22A7, LPG, Zimny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq