Mam na myśli sworzeń przedniego zawieszenia - ten dolny wbijany w zwrotnice. Honda dopuszcza wymianę raz a za drugim razem cała zwrotnica.
Nie da się tego łatwo sprawdzić gdyż jak się ochłodzi to wszystko jest ok - zero luzów. Rok czasu mi zajęło zdiagnozowanie tego. Jak zmieniać to na poprawiona wersje. Postaram się ten biuletyn odnaleźć tam były numery części.
Ok mam - wiec o ile u Ciebie jest ciagle ten sam sworzeń - 51220-TA0-A02 to może to byc to.
Poprawiona wersja to 51220-TA0-306. Problemem ogólnie był smar:
CAUSE
High ambient temperatures cause the grease to redistribute to the bottom of the ball joint, resulting in a stick-slip knock.
Tu masz link do biuletynu od innego modelu ale cześć ta sama siedzi:
http://techinfo.hond.../SB/A12-082.PDF
Poprawiony sworzeń dostępny jest tez w Europie choć się na mnie dziwnie patrzyli jak zamawiałem bo oczywiście tutaj nikt o tym problemie nie słyszał - takie wady małej ilości sprzedanych aut. Gdzieś czytałem ze w USA w jeden dzień tyle sprzedają co w całej Europie w rok....
Użytkownik hangie edytował ten post 18:01, 24.09.2016