Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Stuki i trzaski dochodzące z progów (prawdopodobnie)

VIII stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:33, 09.06.2016

Ale to co mam napisać do Honda Poland? ASO nie migają się od naprawy gwarancyjnej tylko po prostu nie potrafią tego skutecznie naprawić.... 

może auta nie da się skutecznie naprawić, więc powinni Ci wymienić auto na nowe i pełnowartościowe. a przynajmniej powinieneś im to zasugerować


  • 0

#17 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:47, 19.06.2016

może auta nie da się skutecznie naprawić, więc powinni Ci wymienić auto na nowe i pełnowartościowe. a przynajmniej powinieneś im to zasugerować

Wczoraj odebrałem auto z serwisu - na razie nic nie słychać żeby stukało. ASO umieściło kliny w progu pom. blachy. Zobaczymy czy to pomogło


  • 0

#18 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:40, 10.09.2016

Temat powrócił - dalej są stuki. Usterka jest chyba nienaprawialna. Pukania z progu dochodzą teraz tylko na wybojach, przedtem były słyszalne również przy hamowaniu i ruszaniu. Nie wiem co z tym robić. Kierownik serwisu poinformował mnie,że jedyną skuteczną metodą usunięcia tej usterki jest przecięcie progu żeby dostać się do tego  miejsca gdzie puścił zgrzew. Co o tym sądzicie? Przecinanie progu to ingerencja w konstrukcję auta... Czy ktoś z was ma podobny problem?


  • 0

#19 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:57, 23.09.2016

może auta nie da się skutecznie naprawić, więc powinni Ci wymienić auto na nowe i pełnowartościowe. a przynajmniej powinieneś im to zasugerować

Warunki gwarancji wyraźnie zastrzegają, że w ramach gwarancji nie przysługuje wymiana pojazdu.

 

Były jakieś przymiarki UE, żeby po iluś reklamacjach/naprawach towaru klient dostawał z mocy prawa nowy towar (a nie z dobrej woli producenta na zasadzie, że jak się zgodzi albo jeśli napisze w warunkach gwarancji że jest taka możliwość i się na nią zgodzi). Szczególnie producenci sprzętu RTV i samochodów się przed tym trzęśli i ostrzegali, że ceny bardzo pójdą w górę jeśli tak będzie. Nie wiem na czym stanęło.

W praktyce to wymiana auta to chyba tylko po wyroku sądu.

Łatwiej to chyba podciągnąć pod niezgodność towaru z umową ale w takim wypadku to widzę raczej, że obniżyli by cenę niż wymienili (no chyba, że z powodu wady pojazd byłby niezdolny do użytku i niemożliwy od naprawy). Ale to tylko 2 lata w przypadku osób fizycznych.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#20 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:11, 23.09.2016

U mnie podobne stuki spowodowane były wadliwym dolnym sworzniem zwrotnicy. Tłukło się po nagrzaniu się elementu - po trasie albo w gorące dni. Głownie słychać było przy wolnej jeździe na nierównościach i przy hamowaniu tuż zanim samochód się zatrzymał.
Był to ogólnie znany temat gdyż Honda nawet biuletyn naprawczy wydała i jest inny numer części zalecany do wymiany.
Po wymianie wszystkie stuki zniknęły.


Może masz to samo i dlatego naprawy progów nic nie dają ?
  • 0

#21 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:51, 24.09.2016

"Dolny sworzeń zwrotnicy?" Zasugeruję sprawdzenie i ewentualną wymianę i zobaczymy.Boję się trochę takiej ingerencji w próg o jakiej pisał kolega we wcześniejszym poście.Przecinanie i ponowne spawanie to mimo wszystko osłabienie konstrukcji.
  • 0

#22 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:58, 24.09.2016

Mam na myśli sworzeń przedniego zawieszenia - ten dolny wbijany w zwrotnice. Honda dopuszcza wymianę raz a za drugim razem cała zwrotnica.

Nie da się tego łatwo sprawdzić gdyż jak się ochłodzi to wszystko jest ok - zero luzów. Rok czasu mi zajęło zdiagnozowanie tego. Jak zmieniać to na poprawiona wersje. Postaram się ten biuletyn odnaleźć tam były numery części.
Ok mam - wiec o ile u Ciebie jest ciagle ten sam sworzeń - 51220-TA0-A02 to może to byc to.
Poprawiona wersja to 51220-TA0-306. Problemem ogólnie był smar:

CAUSE
High ambient temperatures cause the grease to redistribute to the bottom of the ball joint, resulting in a stick-slip knock.

Tu masz link do biuletynu od innego modelu ale cześć ta sama siedzi: http://techinfo.hond.../SB/A12-082.PDF

Poprawiony sworzeń dostępny jest tez w Europie choć się na mnie dziwnie patrzyli jak zamawiałem bo oczywiście tutaj nikt o tym problemie nie słyszał - takie wady małej ilości sprzedanych aut. Gdzieś czytałem ze w USA w jeden dzień tyle sprzedają co w całej Europie w rok....

Użytkownik hangie edytował ten post 18:01, 24.09.2016

  • 0

#23 PawloO

PawloO
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:40, 06.06.2019

Odkopuje temat, ale tylko tu znalazłem problem z trzeszczącym progiem. Czy ktoś miał jeszcze podobny przypadek i udało mu się to naprawić?


  • 0

#24 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:29, 07.06.2019

Podlaczam się do tematu W moim aucie nadal występuje problem z trzaskami w progu ASO sklinowalo blachę ale nie udało się w 100% usunąć usterki. Otrzymałem informację że aby się dostać do tego miejsca muszą przeciąć próg a to jest ingerencja w konstrukcję Czy ktos z was mial to samo i jak to naprawiliscie?
  • 0

#25 rabtosz

rabtosz
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:25, 08.06.2019

Widzę że buja się Pan z tym od początku... Już dawno powinien Pan wysmarowac "obraźliwe" pismo o wymianę towaru na pełnowartościowy, a nie się z nimi pieścić. Postraszyc sądem i rzecznikiem praw konsumentów.

Użytkownik rabtosz edytował ten post 09:26, 08.06.2019

  • 0

#26 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 01.07.2019

Napisałem oficjalne pismo do Honda Polska - ponieważ tym autem nie da się jeździć po polskich drogach - trzeszczy jak stara kanapa podczas przejeżdżania po nierównościach... Naprawy nic nie dały - klinowanie blach było nieskuteczne w moim przypadku. Zobaczymy co dalej ... Szczerze to zniechęciłem się do tej marki. Poprzednio miałem CIVIC IX i nic się nie działo, przesiadłem się na niby lepszy model a tu taka kupa... Rdzewieje, trzeszczy , słaby lakier, masakra.Nie kupiłbym tego czegoś drugi raz. 


  • 0

#27 PawloO

PawloO
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 04.09.2019

Czy Honda Polska ustosunkowała się do pisma?


  • 0

#28 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 08.09.2019

Witam,

Tak, pomimo upływu gwarancji podstawowej oraz pomimo tego,że gwarancja przedłużona nie obejmuje tego typu napraw Honda postanowiła zrobić w moją stronę ukłon i naprawi mi auto nieodpłatnie w serwisie.


  • 0

#29 Mondziu

Mondziu
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 14.09.2020

Witam,

mam problem z moim Accordem (VIII). Jest to auto z 2008r. Wersja sedan.

Podczas jazdy, najbardziej na niskich prędkościach podczas ruszania, hamowania słychać dziwne puknięcia z lewej strony. Pochodzą one jakby z progu lub nadkola tylnego. Zawieszenie sprawdzone u kilku mechaników,żadnych luzów żaden nie może zlokalizować tego puknięcia.
Na postoju bujając całym autem nie słychać nic, jednak kiedy uchyle tylne drzwi na 20-30cm i zacznę ruszać nimi góra dol, puknięcie jest słyszalne.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem lub ma pomysł co to może być.

Pozdrawiam
  • 0

#30 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:07, 16.09.2020

http://www.accordklu...(prawdopodobnie)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq