Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Stuki i trzaski dochodzące z progów (prawdopodobnie)

VIII stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:45, 25.07.2015

Witam wszystkich,

 

Mam problem z moim Accordem z 2014 wersja Executive 2,0 . Kupiłem go w zeszłym roku w listopadzie w salonie Hondy- była to wersja demo (przejechane tylko 107km) Przez zimę było wszystko ok a na wiosnę, w miarę jak rosła temperatura, okazało się,że przejeżdżając przez nierówności z podwozia dochodzą dziwne stukania i trzeszczenia. Byłem w 3 niezależnych stacjach diagnostycznych w celu sprawdzenia elementów zawieszenia. Każdy z nich potwierdził,że jeżeli coś stuka to na pewno nie w zawieszeniu. Auto miało przejechane dopiero 3000 km. Zgłosiłem sprawę w ASO w którym kupiłem auto. Podnieśli auto, mechanik podokręcał wszystkie możliwe śruby , poza tym nie stwierdzili usterki. Stwierdziłem ,że im wyższa temperatura tym stukania i trzeszczenia są coraz głośniejsze . Pojechałem do innego ASO, zostawiłem im auto na cały tydzień i kierownik serwisu również się poddał. Zgłosił sprawę do Hondy Poland. Okazało się ,że możliwe jest ocieranie blach na łączeniach w progach. Czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem i jak z niego wybrnął ? Na poczatku lipca byłem w tym drugim ASO i coś tam niby poprawiali,ale upały, które teraz są potwierdziły ,że usterka nie została usunięta. Jadę autem za ponad 100 tysięcy ,które w czasie jazdy stuka, trzeszczy jak stara kanapa... przepraszam wszystkich ale zaczynam nienawidzić jeździć tym autem. To plama na honorze Hondy. Jak w nowym aucie może być coś takiego? Co zrobić w momencie, kiedy okaże się ,że nie da się usunąć tej usterki ? Na początku sierpnia jestem umówiony na kolejną naprawę gwarancyjną. "Bujam " się z tym tematem od kwietnia. Gdyby ktoś zapytał się czy polecam kupno tego auta to niestety bym mu odradził. Trafił mi się felerny egzemplarz

POMOCY

 

Pozdrawiam wszystkich

Załamany


  • 0

#2 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:23, 25.07.2015

Zmień ASO

.Były jednostkowe przypadki ocierania blach w progach-puścił spaw.ASO wkłada tam klin który załatwia temat


  • 0

#3 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:10, 25.07.2015

Jest tak jak pisze kolega .

Wciska sie plastikowy klin, przez otwor technologiczny,od strony nadkola.

Robota prosta.

Gorzej jak w kombi zaczynaja trzeszczec laczenia blach, pod kurtynami w tylnej czesci nadwozia.

Wtedy, trzeba wyjmowac podsufitke,wyjac kurtyne i rozginac blachy,ktore ocieraja o siebie.

Co ciekawe,trzeszczaly sporadycznie roczniki 2008/2009...potem dlugo byl spokoj.

Teraz problemy powrocily w rocznikach 2014/2015.

Chyba, padaja im w fabryce, automaty zgrzewajace blachy. :diabelgrin:


  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#4 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 25.07.2015

Bosko.Dzięki za odpowiedzi.Tylko szkoda ze życzą sobie płacić 100 tys za coś takiego.Jak może puścić spaw? Równie dobrze w razie wypadku mogę zginąć bo mnie auto nie osłoni.3 sierpnia jadę do ASO gdzie zdiagnozowano ta usterkę.
  • 0

#5 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 01.08.2015

Zmień ASO

.Były jednostkowe przypadki ocierania blach w progach-puścił spaw.ASO wkłada tam klin który załatwia temat

 

Czy opisana usterka jest groźna dla bezpieczeństwa jazdy? Określenie "puścił spaw" brzmi poważnie. Wkładanie jakiegoś klinu zamiast naprawianie spawu ? Czy jest to podstawa do ubiegania się o wymianę samochodu na nowy wolny od wad ? Czy ktoś z was miał lub słyszał o podobnym przypadku ? 


W dniu dzisiejszym usłyszałem od kierownika serwisu  ,że jeśli nie uda się tego naprawić, a okazuje się ,że nie tylko jeden spaw puścił to mam się ubiegać o wymianę auta.... to chore... zapłaciłem 100 tysi za executiva i miało być wszystko super a teraz się okazuje że mam wrak a nie nowe auto !!! czy ktoś z was miał podobny problem ? pomocy


  • 0

#6 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:32, 02.08.2015

Puścił zgrzew na łączeniu jakiejś blachy-tak jak już pisałem i wyjaśniał gebek problem łatwy do naprawienia.

Rozumiem twoje rozżalenie ale żadna kwota wydana na daną rzecz nie zagwarantuje Ci że nic z nią się nie będzie działo.

Co do bezpieczeństwa to mówimy o zgrzewie w progu a nie o kontrolowanych strefach zgniotu.

Zawsze możesz próbować reklamować i żądać wymiany ale przy tego typu błahostce nie widzę szans na powodzenie...


  • 0

#7 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:13, 02.08.2015

nie ma co się stresować, jest gwarancja i spokojnie się z niej korzysta, Uważaj na skrzypiące fotele, lubią skrzypieć boczki, po zauważaniu reklamuj, nawet jak w danej chwili nie będzie słychać... mi podczas przeglądu gwarancyjnego na złość nie skrzypiało i w taki sposób przespałem gwarancję, obecnie auto przy przebiegu 40k skrzypi jak stara wersalka... pozdr


Użytkownik sebasto edytował ten post 20:20, 02.08.2015

  • 0

#8 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 02.08.2015

Dzięki za odpowiedzi. Nie jestem pieniaczem i jeśli nie jest to nic poważnego,jeśli da się to naprawić to będę ich tak długo nekac aż to naprawią.Jest postep bo przynajmniej wiem mniej wiecej co sie stalo.
  • 0

#9 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 13.11.2015

Witam,
Czy mógłby ktoś wstawić zdjęcia, otworu serwisowego w progu lub foto z pokazanym, mniej więcej miejscem spawu który mógł puścić?
Moja Honda, też boryka się z tym upierdliwym dźwiękiem (lewy próg). :depresja:


Moje auto zostało naprawione.Podobno temat w Hondzie jest znany.Postaram się zrobić zdjęcie.Jak coś to usterkę naprawialo ASO w Krakowie-Honda Carpartner
  • 0

#10 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:17, 18.11.2015

Rzuć zdjęcie 


  • 0

#11 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 09.06.2016

Po roku znowu to samo - przy temp. 15 st prawie nic nie słychać, jak tylko temp. się podniesie 25 st i więcej przy jeździe na nierównościach, hamowaniu przyspieszaniu są masakryczne pukania, trzeszczenia. Mam wrażenie że temat jest nienaprawialny. Czy ktoś z was miał coś takiego i udało mu się to naprawić ?


  • 0

#12 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:55, 09.06.2016

Jestes pewny ze to progi ?

 

Czy pukniecie slychac jak hamujesz tuz przed zatrzymaniem sie I jak przyspieszasz ?

Ewentulanie na nierownosciach przy malych predkosciach ?


  • 0

#13 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 09.06.2016

Jestes pewny ze to progi ?

 

Czy pukniecie slychac jak hamujesz tuz przed zatrzymaniem sie I jak przyspieszasz ?

Ewentulanie na nierownosciach przy malych predkosciach ?

Puknięcie słychać natychmiast przy szarpnięciach typu przyhamowanie , lub nagłe przyspieszenie np 2 biegu ,jeździe na nierównym terenie (skrzypienie)lub przy przejeżdżaniu przez próg . Odgłosy dochodzą z lewej strony. Odgłosy nasilają się kiedy temp. się podniesie  czyli blachy się rozszerzają i pewnie trą o siebie.Jak wyżej napisałem, rok temu usterka została zdiagnozowana - pusciły zgrzewy (lewy próg)- i wydawało mi się że zostało to naprawione ale minął rok i znów to samo.Podobno Honda zna tą usterkę -ponoć jest to przypadłość Accordów. Czyli co może się okazać że to nie próg tylko coś innego? Paranoja ... mam rozebrać całe auto ? auto ma 1,5 roku i przejechane 17tys.


  • 0

#14 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 11:09, 09.06.2016

Reklamuj pisemnie póki gwarancja jest.
Na wykonaną usługę też powinieneś mieć ileś dodatkowej gwary.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#15 Rudzik

Rudzik
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 09.06.2016

Ale to co mam napisać do Honda Poland? ASO nie migają się od naprawy gwarancyjnej tylko po prostu nie potrafią tego skutecznie naprawić.... 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq