dodam tylko jedno bo widzę że zapominacie o tym - jeżeli w aucie jest VSA to prawdopodobnie będzie głupieć przy różnych rozmiarach opon na osiach przód tył - będzie widział koła kręcące się z różną prędkością
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Felgi 17'' od EP3 CTR... jaki rozmiar opony wrzucić?
#16
Napisano 06:13, 20.07.2015
#17
Napisano 07:42, 20.07.2015
#18
Napisano 09:42, 20.07.2015
Skoro VSA bedzie wariował to może by go tak wyłączyć żeby żadne czujniki nie wariowały?
Wiadomo że większy profil opony da wiekszy komfort, tylko ja jeżdze na codzień autem i oponki 225/45 na przód + koleiny na naszych zaje...tych drogach to mnie przerażają( Myślałem nad zmniejszeniem szerokości na przód i moje pytanie (1 zdanie w temacie).
Co myślićie jak sie VSA wyłąćzy?
pozdrawiam
Moje auto: http://www.accordklu...i-types-ranczo/
#19
Napisano 16:24, 12.08.2015
mam u siebie EP3 opony 215/45/17 i powiem ze jest ok 225 to juz na koleinach ostro czuc i ciezej dla auta na pewno;)
#20
Napisano 17:40, 12.08.2015
dodam tylko jedno bo widzę że zapominacie o tym - jeżeli w aucie jest VSA to prawdopodobnie będzie głupieć przy różnych rozmiarach opon na osiach przód tył - będzie widział koła kręcące się z różną prędkością
Guzik prawda. Tydzień czasu jeździłem na setupie przód 225/40/18 , tył 205/40/18 i żadne czujniki nie wariowały.
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#21
Napisano 10:14, 14.08.2015
Kupilem od kolegi Wolka komplet 17 zdjety z jego VIII. Rozmiar wiec troche "wiekszy" 225/50/17 zamiast 225/45/17. Pozwole sobie na kilka komentarzy.
Samochod bardzo myszkuje w koleinach i na zlej nawierzchni - troche trzeba sie nameczyc tam gdzie drogi sa w zlym stanie. Przejscie na 215/xx/17 na pewno poprawie komfort prowadzenia, choc faktycznie nie jest to powszechny rozmiar stad ceny opon sa wysokie. Kiedys przeszedlem z 235 na 215 w bmw i zdecydowanie problem walki z kierownica w koleinach ustapil! Profil 50 sprawuje sie bardzo "dobrze" - daje troche wiecej komfortu. Bardzo niski profil z pewnoscia odbije sie szybciej na zawieszeniu. Ostatni drobny argument - jesli kiedys bedziesz mial stluczke i trafi sie sie "lepszy cwaniak", ktory sie zna i wylapie ze masz niestandardowy rozmiar - moze zyskac powazny argument w sądowej batalii.
#22
Napisano 20:46, 15.08.2015
No więc tak.
Kupiłem x4 Goodyeary Eagle F1 Asymetric 2 ( 225/45/17 ) i jest mały problem (w sumie to miałem 2 bo jeden z nich to taki, że po tygodniu przebiła sie 1 opona i to w takim miejscu, że nie było możliwości naprawy. Dziś zakupiona 'kolejna' nowa opona).
A ten poważniejszy problem to czuje na mocniejszych zakrętach, (szczególnie na rondach) jak skręcając w prawo ucieka mi lekko tył auta. Skręcając w lewo jest sztywny. Dodam, że na nawierzchni suchej.
A plusy takie, że zrobiło się bardziej komfortowo (jakoś tak miętko teraz)
i wygląda o niebo lepiej na tym felunku + coś jeszcze wpadło (foto niebawem)
Użytkownik TaryfiX edytował ten post 20:55, 15.08.2015
#24
Napisano 20:53, 15.08.2015
No dobra, tylko jak wytłumaczyć, że po zmianie na stare felgi z oponami tego nie mam? Mimo agresywnej jazdy?
Jedyne co mi przychodzi to głowy to albo kąty mam źle ustawione albo jakaś tuleja z tyłu już nie halo.
Chyba, że felga krzywa?
Użytkownik TaryfiX edytował ten post 20:53, 15.08.2015
#26
Napisano 21:24, 15.08.2015
to zweryfikuj oponę którą dociążasz w tym momencie skoro jedną rozwaliłeś może druga ma balony albo jest przetrącona. Tylko musisz być pewny że przekładka felg i opon likwiduje problem. Może to tylko efekt placebo
Dzięki za odzew, bo każdy trop może być dobry i jakoś wspólnymi siłami wypracujemy metodę dla potomnych.
Rozwaliła sie lewa z przodu.
Wszystkie 4 opony są nowe i wyważnoe (stałem przy kolesiu jak to robił)
Efekt placebo odpada bo dupa auta definitywnie uciekła mi mocno odczuwając to.
#28
Napisano 22:13, 09.02.2017
Stoję dokładnie przed tym samym problemem - wyborem opon
Felgi jak u kolegi EP3 17" j7 od civica.
Czy szukać opon 215/50/17
czy
225/45/17 ?
Tourer do codziennej jazdy ok 30km. oraz wyjazdów rodzinnych. Raczej bym skłaniał się ku komfortowi, chociaż lubię też czasem "przyszarżować". Zawieszenie seria.
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#29
Napisano 02:40, 10.02.2017
225/45Stoję dokładnie przed tym samym problemem - wyborem opon
Felgi jak u kolegi EP3 17" j7 od civica.
Czy szukać opon 215/50/17
czy
225/45/17 ?
Tourer do codziennej jazdy ok 30km. oraz wyjazdów rodzinnych. Raczej bym skłaniał się ku komfortowi, chociaż lubię też czasem "przyszarżować". Zawieszenie seria.
#30
Napisano 11:58, 09.04.2017
LordV-TEC które opony wybrałeś i jak Ci się na nich jeździ? Wczoraj przymierzałem do swojego tourera VII 225/45/17 i powiem szczerze że na seryjnym zawieszenie odstęp między kołem a ranem nadkola wydał mi się za duży - jak wóz drabiniasty. Wiec myślę o 215/50/17Stoję dokładnie przed tym samym problemem - wyborem opon
Felgi jak u kolegi EP3 17" j7 od civica.
Czy szukać opon 215/50/17
czy
225/45/17 ?
Tourer do codziennej jazdy ok 30km. oraz wyjazdów rodzinnych. Raczej bym skłaniał się ku komfortowi, chociaż lubię też czasem "przyszarżować". Zawieszenie seria.
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, ep3, Civic Type R, Enkei
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych