Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wyższe obroty na luzie

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 mathiuzz

mathiuzz
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:wrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:09, 18.07.2015

Witam ,przedchwila byłem nabić klimę. Po tym zabiegu obroty na luzie jak stoje oscyluja w granicach 1500. Aczkolwiek w momencie gdy jestem na 3 i puszczam gaz to potrafia one spasc nizej niz 1000 (strzelalem ,ze linka gazu sie zawiesza).

 

W sumie dalej tak mysle bo jest troszkę luzu ale skad nagle takie cos sie zrobiło


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:33, 18.07.2015

Jak popchniesz przepustnicÄ™ to spadajÄ… do normalnego poziomu?

A spadanie obrotów to temat rzeka  - IACV i tak dalej.


  • 0

#3 mathiuzz

mathiuzz
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:wrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:29, 18.07.2015

juz jest ok ,linka gazu lekko naciagnieta była


  • 0

#4 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:14, 18.01.2017

Wczoraj po wyczyszczeniu filtra k&n i przepustnicy podskoczyły mi obroty do 1000 z 570 dodatkowo zaczęły falować obroty,po krótkiej jezdzie w miare równo pracuje ale nieschodzi poniżej 950,macie jakiś pomysł.

Dodam iż filter miał sporo syfu,przepustnice przemyłem benzyną ekstrakcyjną. :diabelfaja:

ZaÅ‚Ä…czony plik  IMAG0197.jpg   90,28 KB   10 Ilość pobraÅ„  


  • 0

#5 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:13, 18.01.2017

marco30, reset kompa i naukę obrotów oczywiście zrobiłeś?


  • 0

#6 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:25, 18.01.2017

Toki reset kompa zrobiony i zobacz jak to wygląda, ciut lepiej ale to jeszcze nie świeczki na torcie.


  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:20, 19.01.2017

obawiam się ,że u Ciebie wymagany jest reset przepustnicy przez HDSa i dopiero nauka wolnych obrotów


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:18, 19.01.2017

A książkowo jakie obroty ma k24Z automat,ktoś się orientuje?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq