Spalanie benzyny w identycznych warunkach sprawdzałeś ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 12:23, 19.01.2017
#32
Napisano 18:50, 20.01.2017
#33
Napisano 01:04, 31.01.2017
#34
Napisano 23:37, 05.02.2017
jak dla mnie to spalanie za duże, pewnie źle wystroili , jeśli na benzynie jest OK, no chyba , chociaż na wszelki wypadek sprawdziłbym podsawowy , luzy zaworowe, filtr powietrza, świece i najważniejsze sondę lambda czy działa w pełnym zakresie , nic innego nie przychodzi mi do głowy, jeśli to jest OK to wina regulacji gazu
a w jakim zakresie powinna pracować lambda? - silnik 2,4 VIIgen
#35
Napisano 07:25, 06.02.2017
Po wymianie pompy wody (zamiennik Nissin) oraz termostatu (OEM), temperatura na reduktorze podczas szybkiej jazdy ok 120, 130 km/h jest w okolicy 60 stopni, podczas jazdy powolnej wzrasta do 70 kilku stopni. Na ten moment nie wiadomo dlaczego samochód jeździ niedogrzany. Skutkiem tego jest wyższe spalanie. Dodatkowo temperatura spada gwałtownie kiedy prędkość wzrasta. Pompa jest nowa ale zamiennik, kupowanie oryginalnej pompy się nie opłaca jeżeli nie jestem pewny że da to pozytywny efekt Jakieś pomysły? Przypominam, że wszystko było zrobione, regulacje zaworów, filtry, świecie, korekty map idealne, żadnych check engine, żadnych problemów.
#36
Napisano 07:43, 06.02.2017
#37
Napisano 07:49, 06.02.2017
Termostat był dobry i został wymieniony na hondowski nowy na pewno tez dobry. Układ nie jest zapowietrzony bo by się silnik przegrzewał? Mam racje czy nie bo już teraz sam nie wiem.
#38
Napisano 08:01, 06.02.2017
Termostat był dobry i został wymieniony na hondowski nowy na pewno tez dobry. Układ nie jest zapowietrzony bo by się silnik przegrzewał? Mam racje czy nie bo już teraz sam nie wiem.
Skąd pewność że dobry? Nowe też potrafi być lipne. Jeżeli masz stary termostat i na nim temp była ok to spróbuj go podmienic. Objawy o których wspominasz pasują do uwalonego termostatu.
Odpowietrzałeś przy otwartym na max ogrzewaniu?
#39
Napisano 08:49, 06.02.2017
Na starym termostacie i oryginalnej starej p[pompie było jeszcze gorzej. Pytanie jest takie, czy po wymianie termostatu i pompy wody układ chłodzenia trzeba odpowietrzyć? Nie ma żadnych oznak przegrzania. Da się to zrobić pod domem? Układ nie był odwietrzany ale skutkiem zapowietrzonego chyba jest przegrzanie a nie niedogrzanie?
#40
Napisano 09:04, 06.02.2017
#41
Napisano 22:42, 08.11.2017
Witam. Ostatnio zauwazylem spore zuzycie LPG w miescie jak i na trasie. W miescie przy spokojnej jezdzie miedzy 15 a 16 l na 100km trasa min ok 11 l/100km.Dzwonilem do gaziarza , zapytal mnie gdzie tankuje gaz wiec powiedzialem ze zawsze na sprawdzonej stacji prywatnej gdzie nigdy nie mialem problemu,zaproponowal mi zebym zmienil stacje na inna wiec tak zrobilem i o dziwo w miescie min 13 l na 100km a trasa min 9l/100km Zrobilem porownanie jezeli chodzi o spalanie benzyny a LPG bo niewiem czy nie jest za duza roznica. Spalanie lpg czy miasto czy trasa jest o 2 litry wieksze niz gdybym jechal na benzynie .Moim zdaniem jest troche za duza roznica . Latem auto palilo mi na trasie duzo mniej nawet 8 l na 100km
#42
Napisano 22:52, 08.11.2017
A potem będzie płacz ze zawory wypaliło
Mi spalanie lpg waha się między 18l miasto
Trasa 13 (autostrada ok 130km/h) i jest to ok 3.5 litra więcej niż Na benzynie.
#43
Napisano 22:59, 08.11.2017
0.5l to nie bez przesady .Mnie sie wydaje ze powinna byc roznica 10-15%
a mi wychodzi 25-30%
#44
Napisano 14:24, 09.11.2017
LPG na mniejszą kaloryczność od benzyny o ~20%.
DLATEGO NASZE AUTA PALĄ 20% WIĘCEJ NIŻ NA BENZYNIE.
Fizyki nie da się oszukać
Więc jak komuś pali 10 l benzyny to LPG spali 12 l przy takich samych warunkach. Proporcja zawsze jest taka sama +20% do zużycia benzyny
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
#45
Napisano 16:48, 09.11.2017
To jaka chciałbyś uzyskać różnice ? 0.5 litra
A potem będzie płacz ze zawory wypaliło
Mi spalanie lpg waha się między 18l miasto
Trasa 13 (autostrada ok 130km/h) i jest to ok 3.5 litra więcej niż Na benzynie.
Piłujesz auto jak masz takie spalanie. Ja mam trasa przy 130km/h jakieś 11l a miasto normalnie jeżdżąc ok 14l. Trasa spokojnie jadąc 90-100km/h 8.5-9.5l/100km
Gaz prawidłowo ustawiony, AFR idealny, korekty paliwowe ok 0-3%
Chyba że te nowe K24 są tak paliwożerne.... trochę dziwne.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 16:49, 09.11.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych