Skocz do zawartości


Zdjęcie

duże spalanie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bandzior

Bandzior
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 25.10.2016

Zawory były regulowane kilka dni przed montażem instalacji, świece nowiutkie zamontowane przy regulacji zaworów, filtr powietrza oraz paliwa wymieniony przed montażem instalacji. W serwisie gazu wspomniano, że zawory sa lekko za ciasne. Jadę niedługo na druga regulację zaworów. Wcześniej trudno stwierdzić kiedy zawory były robione. Muszę chyba pojechać i wymusić ponowna regulację. Mam nadzieje, że warsztat sprawdzając parametry tez widzi jak pracuje sonda. Widziałem, że przed montażem dodawał gwałtownie gazu więc, pytanie czy sprawdzał właśnie sondę.


Użytkownik Bandzior edytował ten post 20:56, 25.10.2016


#17 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 26.10.2016

Sprawdź sobie jak wyglądają korekty, być może ma za bogato na gazie.



#18 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 288 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 26.10.2016

jeśli wszystko OK, to stawiam na złą regulacje, a z zaworami podjedź do mechesa który się na tym faktycznie zna ( tak dla pewności)



#19 Bandzior

Bandzior
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 26.10.2016

Jutro jadę na ponowna regulację do Migazu. Zawory były robione przez osobę polecana wśród właścicieli Hondy, także o to się nie martwię. Zawory były regulowane poprzednio bardzo dawno, nawet nie wiem kiedy bo to auto jest z Irlandii a tam to nawet nie wiem kto by to umiał zrobić patrząc na jakość warsztatów. Jutro mam nadzieję, że znajdziemy problem. ja na korektach map się nie znam więc będę polegał na fachowcach, jedyne pytanie czy jest jakiś jeden współczynnik który ma mieć określoną wartość, czy jest to więcej współczynników, jakie wartości powinny być mniej więcej?



#20 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 26.10.2016

Nie pisałem o korektach map gazowych, tylko korektach które robi ECU auta (STFT , LTFT). Jakiś elm za paręnaście zł z allegro na bluetooth + torque na androida i wszystko wiadomo. Jak przylewa gazem, z powodu np niesprawnych wtryskiwaczy, czy złej regulacji to będą mocno na minusie i to może już być trop czego szukać pod kątem spalania. To wszystko oczywiście mozna robić wiedząc o tym jak juz było pisane wyżej, że sonda lambda jest sprawna, bo to na podstawie jej odczytów ECU dokonuje korekt.


Użytkownik scorpio33 edytował ten post 18:10, 26.10.2016


#21 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 288 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 26.10.2016

ale jeśli na benzynie pali ok 11l to raczej doszukiwałbym się przyczyny w nastawach lpg



#22 Bandzior

Bandzior
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:03, 28.10.2016

Byłem na regulacji, podczas jazdy z podłączonym kompem stwierdzili że parametry wyglądają bardzo dobrze. Jakiś tam parametr obniżyli, nie wiem czy to nie było coś z ciśnieniem w reduktorze. Zobaczymy jak będzie wyglądało spalanie. Jeszcze chwile pojeżdżę i pojadę znowu na regulacje zaworów.



#23 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 288 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:07, 28.10.2016

to daj znać czy pomogło



#24 Bandzior

Bandzior
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:21, 31.10.2016

Po tankowaniu, wiem że to mało znaczące, ale wskaźnik gazu z maxa spadł po takim samym przebiegu jak poprzednio, zobaczymy po pełnym wypaleniu. Dam znac na pewno.



#25 maks981

maks981
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 06.12.2016

Po tankowaniu, wiem że to mało znaczące, ale wskaźnik gazu z maxa spadł po takim samym przebiegu jak poprzednio, zobaczymy po pełnym wypaleniu. Dam znac na pewno.

i jak? bo ja czekam na informacje? ;-)



#26 Bandzior

Bandzior
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 22.12.2016

Spalanie nadal wysokie, czy polecacie jeszcze jakiegoś speca od zaworów? Może by wykonać ponownie regulacje?



#27 Bandzior

Bandzior
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 11.01.2017

Dzisiaj Hondka ma robione regulacje zaworów w Migazie i potem od razu sprawdzenie wystrojenia instalacji. Przypomnę, że żadnych check enginów, problemów z jazda nie było. Panowie powiedzieli, że ustawienie gazu wyszło najlepiej ze wszystkich Hond jakie mieli. Zobaczymy czy ponowna regulacja zaworów coś zmieni.

 

Update: po ponownej regulacji zaworów, zaczęli sprawdzać co jest powodem większego zużycia gazu. Korekty prawidłowe, wszystko wygląda ok. Ostatecznie po wymianie w celach testu na nowy reduktor, stwierdzili, że jest dość duży spadek temperatury silnika w zależności od prędkości. Ostatecznie stwierdzili, że do wymiany jest pompa wody. temperatura na reduktorze bardzo szybko spadała do 41 stopni. Na benzynie temperatura spadała ze 103 na 80 chyba. Dokonam wymiany pompy i zobaczymy. Co myślicie o takiej diagnozie?


Użytkownik Bandzior edytował ten post 21:40, 11.01.2017


#28 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 18.01.2017

No to teraz słuchajcie Pany i rady dajcie...
Spalanie - koło 18l/100km
Regulacja zaworów - za koło 30tys km
Świece wymienione - DENSO
Regulacja gazu - zrobiona (chociaż nie wiem czy dobrze, bo już ze 3x bylo ustawiane przez 2 lata, i albo włączają mi dotrysk benzyny na gazie albo nie, i tak wygląda ich regulacja...)
Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale CHYBA zaczęło się to dziać po reflashu :/
Wybrać się do Migazu na Modlińska?

#29 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2110 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:58, 19.01.2017

Na lpg zawory ustawiaj MAX co 20tyś km.

Wysłane z Tapatalk

#30 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 19.01.2017

To i tak mam ponad 10tys do następnej regulacji.

Użytkownik micmat87 edytował ten post 12:08, 19.01.2017






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq