Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Spadek mocy gdy jest zagrzana 1.8 vtec 2001r

VI Moc Silnik Slaba moc Temperatura

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 rpaetzold

rpaetzold
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:RUDA ŚLĄSKA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:00, 06.07.2015

Witam jestem posiadaczem hondy accord 1.8 vtec z 2001 r, jakis czas temu zauwazylem ze przy wysokich temperaturach na zawnatrz gdy jedzie sie w trasie i mocno sie nagrzeje pod maska auto traci moc mozna powiedziec ze ja "muli" odczuwalny jest spadek mocy tak jakby cos gdzies bylo przytkane. Najbardziej odczuwalny jest to gdy sie rusza. W aucie zamontowany jest dolot ze stozkiem (stozek nie jest za maly), moze byc tak ze do filtra trafia zbyt gorace powietrze i przez to jest slabsza moze filtr trzeba by bylo wypuscic nizej? Prosze o pomoc i rady moze ktos mial podobny problem
Pozdrawiam.
  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:12, 06.07.2015

Masz LPG?

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#3 rpaetzold

rpaetzold
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:RUDA ŚLĄSKA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 06.07.2015

Jest lpg ale dzieje sie tak tez na benzynie.
  • 0

#4 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:07, 06.07.2015

logiczne ciepło to mu sie nie chce jechać, wywal stożek daj seryjny dolot z dolotem do puszki, bo stożek ciągnący ciepło to porażka


  • 0

#5 rpaetzold

rpaetzold
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:RUDA ŚLĄSKA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 06.07.2015

No trzeba bedzie tak zrobic, myslalem jeszcze o tym zeby stozek wypuscic nizej zeby nie zaciagal ciepla.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:29, 06.07.2015

Sprawdz jeszcze luzy zaworowe, czy aby przypadkiem ich nie podpiera po mocnym rozgrzaniu.


  • 0

#7 micky

micky
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:35, 06.07.2015

Masz LPG?

Wysłany z Tapatalk

Co ma do tego LPG? Pytam z ciekawości :-)


  • 0

#8 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:46, 06.07.2015

Wbrew pozorom moze miec i to duzo. Czasem jazda na lpg zle wyregulowanym lub z jakas usterka, modyfikuje poprzez uklad adaptacyjny, mapy sterownika wtrysku benzyny. Objawia sie to tym, ze po przelaczeniu na benzyne, sterownik wykorzystuje mapy wtrysku niejako nauczone podczas jazdy na wadliwym gazie. Adaptacje mozna skasowac przez odlaczenie akumulatora, badz dluzsza jazde na benzynie, kiedy moze odtworzyc prawidlowe mapy, o ile oczywiscie wszystko jest sprawne, zwlaszcza sonda lambda.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Moc, Silnik, Slaba moc, Temperatura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq