Cześć,
Mam kilka "problemów" z Accordem, niby nic poważnego się nie dzieje, ale drażni. A więc po kolei:
- po odpaleniu (na ciepłym i zimnym silniku) obroty spadają po chwili do bardzo niskich (prawie jakby miał zgasnąć) by po chwili znowu odbić, potem raz jeszcze spaść i dopiero wtedy trzyma je równo
- podczas gwałtownego przyspieszania na pierwszym i drugim biegu (LPG i benzyna) auto ma niemiłosiernego muła i się dławi, dopiero przy ok. 2 tys. obr./min. zaczyna jako tako się zbierać
- podczas redukcji biegów, szczególnie na z trójki na dwójkę, opcjonalnie na jedynkę przy toczeniu się, silnik szarpie, w szczególności kiedy prędkość obrotowa jest niewielka
Auto ma 178 tys. km przebiegu. Filtr powietrza był wymieniany przy 155 tys. km, olej przy 174 tys. km, świece i regulacja zaworów przy 155 tys. km, filtr kabinowy rok temu. Co do oleju i paliwa nie wiem, serwis LPG jakoś na wiosnę tego roku. Zgaduję, że czas najwyższy powymieniać wszystkie z powyższych wraz z regulacją zaworów? Czytałem też o czyszczeniu EGR, silnika krokowego, przepustnicy, wspominano też o wymianie kopułki aparatu zapłonowego. Mieliście takie objawy w swoich F18B2? Od czego sugerujecie zacząć?
Zamieszczam też filmik jak to wygląda, zwróćcie uwagę po odpaleniu i potem (ok. 0:30) przy przegazowaniu:
https://youtu.be/dNtHk-LO7m8
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Spadające obroty, szarpanie, dławienie na 1 i 2 biegu
#1
Napisano 20:07, 02.07.2015
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 08:07, 03.07.2015
Mi to wygląda na uszkodzony czujnik cieczy chłodzącej.
#3
Napisano 08:10, 03.07.2015
1. Spadające obroty to krokowy do czyszczenia, odrazu z przepustnicą bo i tak trzeba ją zdjąć
2. nie przyspieszysz tym samochodem poniżej 2 tys obrotów - nie ma takiej możliwości. Jeśli jednak dławi sie do 2 tys już na pierwszym i drugim biegu to , jak wyżej przepustnica to raz, kolejne to ospała sonda lambda, trzeba by zmierzyć ja u pana elektryka ( jej czas reakcji), choc nie wiem czy znajdziesz takiego elektryka. Szarpanie to też wina przewodów, kopułki , palca. Przewody jeśłi masz orginalne to czy dobre czy złe to sa złe i powinieneś wymienić. Ja przez długi czas mysłałęm , że rpzewody to są spoko, bo przebicia nie mają i wogole zero problemów. Ale jak wymieniłem na nowe, to szok jak silnik równo, cicho pracuje i jak nagle płynnie przyspiesza nawet jak mu wbijesz 5 przy 1,5 tys obrotów.
3. to jak wyżej
Mi to wygląda na uszkodzony czujnik cieczy chłodzącej.
Wilu , w życiu nie słyszałem w VI aby to ktoś wymieniał, mało tego wogóle nie słyszalem aby się tym ktoś zajmował to na 100% nie czujnik , to obiaj krokowca typowy w VI. Już w kilku VI to przerabiałem .
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4 Guest_Wilu_*
Napisano 08:51, 03.07.2015
1. Spadające obroty to krokowy do czyszczenia, odrazu z przepustnicą bo i tak trzeba ją zdjąć
2. nie przyspieszysz tym samochodem poniżej 2 tys obrotów - nie ma takiej możliwości. Jeśli jednak dławi sie do 2 tys już na pierwszym i drugim biegu to , jak wyżej przepustnica to raz, kolejne to ospała sonda lambda, trzeba by zmierzyć ja u pana elektryka ( jej czas reakcji), choc nie wiem czy znajdziesz takiego elektryka. Szarpanie to też wina przewodów, kopułki , palca. Przewody jeśłi masz orginalne to czy dobre czy złe to sa złe i powinieneś wymienić. Ja przez długi czas mysłałęm , że rpzewody to są spoko, bo przebicia nie mają i wogole zero problemów. Ale jak wymieniłem na nowe, to szok jak silnik równo, cicho pracuje i jak nagle płynnie przyspiesza nawet jak mu wbijesz 5 przy 1,5 tys obrotów.
3. to jak wyżej
Wilu , w życiu nie słyszałem w VI aby to ktoś wymieniał, mało tego wogóle nie słyszalem aby się tym ktoś zajmował to na 100% nie czujnik , to obiaj krokowca typowy w VI. Już w kilku VI to przerabiałem .
Uszkodzony czujnik cieczy może dawać takie objawy jak schodzące obroty poniżej minimum, dławienie się a nawet gaśnięcie pojazdu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, dławienie, szarpanie, lpg, vi, obroty
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych