Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Spadające obroty, szarpanie, dławienie na 1 i 2 biegu

VI accord dławienie szarpanie lpg vi obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:07, 02.07.2015

Cześć,

Mam kilka "problemów" z Accordem, niby nic poważnego się nie dzieje, ale drażni. A więc po kolei:

- po odpaleniu (na ciepłym i zimnym silniku) obroty spadają po chwili do bardzo niskich (prawie jakby miał zgasnąć) by po chwili znowu odbić, potem raz jeszcze spaść i dopiero wtedy trzyma je równo

- podczas gwałtownego przyspieszania na pierwszym i drugim biegu (LPG i benzyna) auto ma niemiłosiernego muła i się dławi, dopiero przy ok. 2 tys. obr./min. zaczyna jako tako się zbierać

- podczas redukcji biegów, szczególnie na z trójki na dwójkę, opcjonalnie na jedynkę przy toczeniu się, silnik szarpie, w szczególności kiedy prędkość obrotowa jest niewielka 

Auto ma 178 tys. km przebiegu. Filtr powietrza był wymieniany przy 155 tys. km, olej przy 174 tys. km, świece i regulacja zaworów przy 155 tys. km, filtr kabinowy rok temu. Co do oleju i paliwa nie wiem, serwis LPG jakoś na wiosnę tego roku. Zgaduję, że czas najwyższy powymieniać wszystkie z powyższych wraz z regulacją zaworów? Czytałem też o czyszczeniu EGR, silnika krokowego, przepustnicy, wspominano też o wymianie kopułki aparatu zapłonowego. Mieliście takie objawy w swoich F18B2? Od czego sugerujecie zacząć?

Zamieszczam też filmik jak to wygląda, zwróćcie uwagę po odpaleniu i potem (ok. 0:30) przy przegazowaniu:

https://youtu.be/dNtHk-LO7m8


  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 08:07, 03.07.2015

Mi to wygląda na uszkodzony czujnik cieczy chłodzącej.


  • 0

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:10, 03.07.2015

1. Spadające obroty to krokowy do czyszczenia, odrazu z przepustnicą bo i tak trzeba ją zdjąć

 

2. nie przyspieszysz tym samochodem poniżej 2 tys obrotów - nie ma takiej możliwości. Jeśli jednak dławi sie do 2 tys  już na pierwszym i drugim biegu to , jak wyżej przepustnica to raz, kolejne to ospała sonda lambda, trzeba by zmierzyć ja u pana elektryka ( jej czas reakcji), choc nie wiem czy znajdziesz takiego elektryka.  Szarpanie to też wina przewodów, kopułki , palca. Przewody jeśłi masz orginalne to czy dobre czy złe to sa złe i powinieneś wymienić. Ja przez długi czas mysłałęm , że rpzewody to są spoko, bo przebicia nie mają i wogole zero problemów. Ale jak wymieniłem na nowe, to szok jak silnik równo, cicho pracuje i jak nagle płynnie przyspiesza  nawet jak mu wbijesz 5 przy 1,5 tys obrotów. 

 

3. to jak wyżej 


Mi to wygląda na uszkodzony czujnik cieczy chłodzącej.

 

 

Wilu , w życiu nie słyszałem w VI aby to ktoś wymieniał, mało tego wogóle nie słyszalem aby się tym ktoś zajmował :)  to na 100% nie czujnik , to obiaj krokowca typowy w VI. Już w kilku VI to przerabiałem .


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 08:51, 03.07.2015

1. Spadające obroty to krokowy do czyszczenia, odrazu z przepustnicą bo i tak trzeba ją zdjąć

 

2. nie przyspieszysz tym samochodem poniżej 2 tys obrotów - nie ma takiej możliwości. Jeśli jednak dławi sie do 2 tys  już na pierwszym i drugim biegu to , jak wyżej przepustnica to raz, kolejne to ospała sonda lambda, trzeba by zmierzyć ja u pana elektryka ( jej czas reakcji), choc nie wiem czy znajdziesz takiego elektryka.  Szarpanie to też wina przewodów, kopułki , palca. Przewody jeśłi masz orginalne to czy dobre czy złe to sa złe i powinieneś wymienić. Ja przez długi czas mysłałęm , że rpzewody to są spoko, bo przebicia nie mają i wogole zero problemów. Ale jak wymieniłem na nowe, to szok jak silnik równo, cicho pracuje i jak nagle płynnie przyspiesza  nawet jak mu wbijesz 5 przy 1,5 tys obrotów. 

 

3. to jak wyżej 


 

 

Wilu , w życiu nie słyszałem w VI aby to ktoś wymieniał, mało tego wogóle nie słyszalem aby się tym ktoś zajmował :)  to na 100% nie czujnik , to obiaj krokowca typowy w VI. Już w kilku VI to przerabiałem .

Uszkodzony czujnik cieczy może dawać takie objawy jak schodzące obroty poniżej minimum, dławienie się a nawet gaśnięcie pojazdu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, dławienie, szarpanie, lpg, vi, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq