Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania.

VI wspomagania

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KamPas

KamPas
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:43, 30.06.2015

Witam.

  Mam problem. Przecięła mi ten przewód jak w temacie, do niczego już się nie nadaje.

Jak mogę rozwiązać ten problem, na weekend potrzebuje auta. Może macie jakieś pomysły lub na sprzedaż tą część, może być Anglia 


  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:44, 30.06.2015

z angola nie pasi ten przewód...


  • 0

#3 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:56, 30.06.2015

Witam,

Odwiedź zakład zajmujący się hydrauliką siłową, myślę że tam powinni Ci dobrać.


  • 0

5,6,7


#4 KamPas

KamPas
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:03, 30.06.2015

z angola nie pasi ten przewód...

Znajomy mechanik podjął się założenia przewodu z Angolą, nie wiem jak to zrobi. Podobno jest tylko dłuższy.

Ile będzie mnie kosztował taki przewód w zakładzie zajmującym się hydrauliką siłową?


  • 0

#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:10, 30.06.2015

od angola nie założysz go.. chyba że twój macher to magik


  • 0

#6 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:31, 01.07.2015

250 zł jak ma być dobrze zrobione albo więcej - kwestia jakiego materiału będą używać 


  • 0

#7 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:02, 01.07.2015

Niestety ja nie znam kosztów takiego czegoś, ale 250zł to jakoś strasznie dużo. Wydaje mi sie że nie powinno być az tak drogo ale mogę się mylić. Kiedyś dorabiałem przewód LPG odchodzący od wlewu do tankowania, z zarobionymi końcówkami metalowymi coś około 100 zł zapłaciłem


  • 0

5,6,7


#8 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:53, 02.07.2015

Zrobią i za 100 zł, jednak w zależności od tego z jakiego materiału to będzie zrobione oraz jakie wzmocnienie będzie miał wąż cenna może się różnić.  W ON z 2006 wzmocnienie jest jakimś sznurkiem - i jeśli będzie zastosowane wzmocnienie sztywniejsze wówczas ma gwarantowane drgania na kierownicy ponieważ wąż nie będzie eliminował drgań.


  • 0

#9 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:46, 02.07.2015

To mało prawdopodobne. Jeśli element będzie za sztywny do pozostałych elementów to po prostu pęknie.


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 20:52, 02.07.2015

  • 0

#10 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:37, 03.07.2015

Też tak myślałem jednak to prawda ponieważ wzmocnienie możesz mieć drucikiem metalowym lub włóknami coś na zasadzie sznurka - różnica jest ponieważ miałem już taką sytuację. Prawda jest taka że oba przewody mogę mieć pewien poziom elastyczności jednak zbyt mały właśnie to powoduje, że pompa chodzi głośniej i są bardziej odczuwane drgania. :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, wspomagania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq